Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3531
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!

Tok noen linere med amfetamin sammen med bruttern ved 3-4 tiden, og nå så får jeg såklart ikke sove...
Noen tips? Hva fungerer? Benzo er uaktuelt.

Takk på forhånd
Du må vente det ut. Det er mulig du klarer å sovne sent i kveld, hvis du ikke redoserer.
Det er vel en av grunnene til at folk tar speed? Så det var litt dumt hvis du ville sove.
Kjedelig å ikke tenke seg om avogtil.
Seroquel/Quetiapin er et C-prep, å vil garantert slå deg i søvne enten du vil eller ikke allerede ved 25mg.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Jeg tok 1,5-2g i går, tok 4 stk seroquel 1t før jeg la meg, sovna som en sten. Opplagt og fin idag. Aldri gå ut i krigen uten våpen :P
Men jeg kan slite med å sove om jeg har full nedtur, da er hodet mitt kaos. Så for meg kan det hjelpe å ta en mikromikro dose rett før jeg legger meg.
Sitat av HydroBob Vis innlegg
Selvfølgelig vet jeg det, fortjener han ikke et ærlig svar da?
Vis hele sitatet...
Et ærlig svar finnes det ikke her. En voksen beholder seg retten til å eksperimentere gjennom å få i seg hva den vil. Myndighet er bare tull.
Her diskuteres det måte, dose, effekt, forventninger, konsekvenser, positivt og negativt..

Du har jo selvfølgelig din oppfatning, og jeg er enig i at speed ikke er noe man benytter av, men fordømmende trenger du heller ikke være. Verdidommer er veldig uaktuelle.
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sliter enda med å få sove...
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Sliter enda med å få sove...
Vis hele sitatet...
Da har du kanskje lært? Ikke ta amf om du vil sove.. drikk heller en kanne med kaffi neste gang du er trøtt
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Hvis du skal beregne søvn samme dag, så syns jeg 12-16 timer etter siste inntak er en god regel. Men selv da kan det være vanskelig.
Har ikke vært særlig hard på speeden selv, men da jeg dabbla med det så var jo nesten halve gleden det å være våken i 2 døgn for å bli så deilig-loka på slutten at man følte seg litt midlertidig hjerneskadet på en sånn behagelig måte.
Hahahah, ja speed pleier ha den effekten at en ikke får sova xD drikk appelsin juice er inne på 12 dagen nå og det ser ut å bli fleir, bare så synd at jeg blir trøtt av og justere nå kontra dag 1 xD
Sitat av Odinxsulfat Vis innlegg
Hahahah, ja speed pleier ha den effekten at en ikke får sova xD drikk appelsin juice er inne på 12 dagen nå og det ser ut å bli fleir, bare så synd at jeg blir trøtt av og justere nå kontra dag 1 xD
Vis hele sitatet...
Hvordan er tenna dine og spyttproduksjonen?
12 dager, WOW, jeg blir dårlig dagen derpå etter en dag nå for tiden, hadde ikke klart tolv dager nå som 35åring, men som 19år gammel tulling, ja om jeg fikk litt søvn hver natt, eller annhver natt. Og hadde noen tabletter også.

s
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvordan er tenna dine og spyttproduksjonen?
Vis hele sitatet...
Tenna er av glass men og saliven, ja det føles som jeg har suget på en tube med lymlim : glemte jeg stuka på forumet her så nå kommer endelig svaret alle ventet på

Sitat av saviour Vis innlegg
12 dager, WOW, jeg blir dårlig dagen derpå etter en dag nå for tiden, hadde ikke klart tolv dager nå som 35åring, men som 19år gammel tulling, ja om jeg fikk litt søvn hver natt, eller annhver natt. Og hadde noen tabletter også.

s
Vis hele sitatet...
jeg er 31 å føler meg som 60 ish etter det harde livet men er jo så nål kåt at jeg klarer ikke stoppe, sova kan en gjøre da en er dau
Sist endret av Odinxsulfat; 6. september 2020 kl. 04:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.