Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1023
Jeg diskuterer med folk på offentlige tråder på facebook, hvor jeg ikke er venn med de jeg diskuterer med. Når jeg da skal tagge dem, og trykker Enter, så forsvinner denne blå skriften på navnet deres og også notifikasjonen. Dermed fortsetter jo naturligvis ikke diskusjonen når verken jeg eller de får notifikasjon ved tagging.

Opplever dere også at man ikke kan tagge personer man ikke er venn med?

Jeg taster inn @"navn", og personen kommer opp som jeg skal tagge. Men det er når jeg trykker "enter" for å poste kommentaren at denne taggen forsvinner. Det blir bare om til vanlig skrift....
Sist endret av FrigOffRandy; 22. juli 2019 kl. 02:28. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Noen ganger er det bugs på facebook med @ , noen ganger er det folks privatlivinnstillinger som har tatt vekk muligheten for å bli tagga av fremmede. Som regel har de aller fleste påskrudd notifikasjonsfunksjonen for kommentarer og svar selvom de har skrudd av @ muligheten. Hvis du ikke får svar så har kanskje ikke folk så lyst til å diskutere videre med deg.
Sist endret av cowstore; 22. juli 2019 kl. 02:34.
Opplever altså også at jeg går igjennom tråder hvor jeg har skrevet, og ser at folk har forsøkt å tagga meg uten at jeg får noen notifikasjon. Teksten er bare grå som resten av det de skriver. Veldig synd ;_;