Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1638
Noen som vet om dette er et type produkt som holder seg lenge, og eventuelt er lett å se om det er begynt å bli dårlig?

Jeg har en del igjen som gikk ut i april i år, men det lukter greit og ser fint ut så jeg håper det kan brukes.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Smaker og lukter det greit kan du bruke det.
Et lite followup-spørsmål:
Dersom jeg lager cannabis edibles med kokosfettet, dvs. smelter hasj inn i fettet, hvor lenge kan en kapsel fullt med canna-kokosfettet holde i romtemperatur? Har ikke mulighet til å fryse, så jeg er usikker på om det er noe vits i å lage flere om gangen for å ha liggende.
Aner ikke hvor langt du kan strekke det når det ligger i en kapsel. Jeg har reist rundt om sommeren og hatt oljen lagret i tette glass eller vakumpakket. Etter 2-3 uker smaker det temmelig feil og en kjenner at oljen er i ferd med å bli stram når det har har gått en uke. Har likevel aldri blitt dårlig.
Det hjelper på holdbarhet hvis en siler ut eventuelle planterester, og ligg unna den billige oljen de har på Coop. Den må stå i kjøleskap.
Sist endret av KnutAnkhAton; 26. desember 2017 kl. 17:04.
Sitat av KnutAnkhAton Vis innlegg
Aner ikke hvor langt du kan strekke det når det ligger i en kapsel. Jeg har reist rundt om sommeren og hatt oljen lagret i tette glass eller vakumpakket. Etter 2-3 uker smaker det temmelig feil og en kjenner at oljen er i ferd med å bli stram når det har har gått en uke. Har likevel aldri blitt dårlig.
Det hjelper på holdbarhet hvis en siler ut eventuelle planterester, og ligg unna den billige oljen de har på Coop. Den må stå i kjøleskap.
Vis hele sitatet...
Det var tilberedt olje som holdt 2-3 uker? Det er vel eventuelt planeterestene som kan ødelegga ja.
tilberedt olje ja