Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1004
Da skal jeg snart inntil en ny tattoo session der jeg skal jobbe mer på armen og lurer på hva folk tenker om armhul tattoovering? Blir for det meste skyggelegging i armhulet.

Jeg svetter godt over gjennomsnitt av og gjøre ingenting(arveligt) og huden er jo ganske tynn i armhullet, vil disse faktorene ha stor betydning om det blir bra eller ikke?


Ikke vært og nevne noe som smerte osv....
Selve tatoveringsarbeidet tror jeg ikke skal ha noe å si. Men dersom du svetter mye i dagene etterpå kan det kanskje by på litt problemer. Det spørs jo litt hva man tatoverer. Du sa skygger, men litt vanskelig å vite hvilken type skygge. Jeg er verken tatovør eller har så har så mye peiling egentlig. Men kanskje andre kan hjelpe deg bedre om du laster opp et bilde du finner på nett med lignende tatovering som du skal ta.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Et bilde av hva jeg skal ta vil jo ikke hjelpe noe, høres mer ut som du vil kunne identifisere meg blant de som bor i Norge.

Det blir forrestelse på sleeven, er i svart/hvit med store designer og veldig mye mørk skyggelgging.


Kjenner tattoovørene såpass godt men er type person som trenger mangen typer kilder/erfaringer.
Paranoid ikveld TS? Klart det vil hjelpe å se et eksempel på av du ønsker å tattovere. Da kan vi gjøre oss opp en mening om både størrelse og plassering og dernest komme med en vettug gjetting som svar på dine spørsmål. På generell basis så vil jeg si at det ikke er et problem med at du svetter mer en normalen, så lenge du holder det rent.
Sitat av Don P Vis innlegg
Paranoid ikveld TS? Klart det vil hjelpe å se et eksempel på av du ønsker å tattovere. Da kan vi gjøre oss opp en mening om både størrelse og plassering og dernest komme med en vettug gjetting som svar på dine spørsmål. På generell basis så vil jeg si at det ikke er et problem med at du svetter mer en normalen, så lenge du holder det rent.
Vis hele sitatet...
Hæ? Størrelse og plassering? I armhulen, på størrelse med en armhule.

Bilde av tatoveringen er totalt irrelevant.
Banned
Cloor's Avatar
Trådstarter
Sitat av Sjølvaste Vis innlegg
Hæ? Størrelse og plassering? I armhulen, på størrelse med en armhule.

Bilde av tatoveringen er totalt irrelevant.
Vis hele sitatet...


Eg ska ha heila armen tattoovert og da kommer noe skyggelegging til å komme til armhullet.


Kommer aldri til og laste opp noe som kan brukes til og idenfitisere meg, spesielt når det gjelder tattooveringer som er helt unike... blir veldig mye svart.