Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1071
hei, jeg har 2 pcer beslaglagt av politiet. hvor langt tid tar det før jeg for dem tilbake?
Det kommer an på hvorfor de er beslaglagt, og hva de eventuelt finner.
Riktig svar vil være "Allt fra i morgen til aldri"
Sist endret av SpecialWeirdo10; 21. desember 2017 kl. 14:14. Grunn: skrivefeil :(
det er ingenting der. bare masse spill.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av aaaaaaaaaaaaaa Vis innlegg
det er ingenting der. bare masse spill.
Vis hele sitatet...
Svaret er fortsatt det samme.
Da er det redusert til hvorfor de er beslaglagt og hvor nøye må de sjekkes
Tidsaspektet "aldri" er vel også mere usansynlig hvis de ikke er brukt til ulovlige ting.
Hvis politiet har lite å gjøre så kan det gå fort hehe
han politimannen sa ikke til jul dessverre. og sa at dem kopierer pcen min og sa etter nyttår. Hva mente han?
Sitat av aaaaaaaaaaaaaa Vis innlegg
han politimannen sa ikke til jul dessverre. og sa at dem kopierer pcen min og sa etter nyttår. Hva mente han?
Vis hele sitatet...
Sikkert at de tar en backup av hele harddisken din, så kan de bearbeide alt på den i fred og samtidig gi deg tilbake PCen
Og på grunn av det vil jeg gjerne minne om at BitLocker eller annen krypteringsprogramvare vil sørge for at politiet ikke klarer å lese innholdet på harddisken din.
Varierer sikkert veldig. Har vært borti at det tar opptil et halvt år