Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2665
Hvor vil dere sette AH på lista over de beste weed produktene? Og er denne typen svært potent?
Anonym bruker
"Lei Storkobbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Første gang jeg røykte for en del år sida, så røykte jeg AH rent på bong. Beste highen jeg har opplevd hvertfall
Finnes langt mer potente strains der ute.

AH har rundt 19% thc, men så finnes det typer som et nærmere 30%
https://www.leafly.com/strains/amnesia-haze
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Finnes langt mer potente strains der ute.

AH har rundt 19% thc, men så finnes det typer som et nærmere 30%
https://www.leafly.com/strains/amnesia-haze
Vis hele sitatet...
19%? Trodde det var mer mtp famen har selv røyket oppi nærmere 25%
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Syns Amnesia Haze er en kjedelig strain, hadde alltid valgt denne sist viss det var valg mellom den å andre. Spørs også veldig på hva slags seedbank frøene kommer ifra og hvor bra gartneren har grodd planten.

Ruseffekt vill jeg si den scorer høyest på "head high" å mild eufori.
Anonym bruker
"Sammen Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Veldig individuelt ville jeg sagt om du kommer til å like Amnesia Haze. Spørs hvor bra det er dyrka og tørka selvfølgelig. Har hørt veldig forskjellig fra folk. Personlig hadde jeg fått noe som var helt svart og vått men var sabla god effekt veldig upliftin strain imo.

Smak og behag.
Jeg har aldri merka noe spess forskjell på strains. Eneste er at jeg merker litt forskjell på indica å sativa.
▼ ... over en uke senere ... ▼
har aldri merket noe serlig av amnesia haze egt men prøvd blueberry kush hasj fra amsterdam i norge røyka 0,1 ble høy som fan den er ganske bra
Sitat av Narcopolo Vis innlegg
Hvor vil dere sette AH på lista over de beste weed produktene? Og er denne typen svært potent?
Vis hele sitatet...
Hvordan planten er blitt dyrket og kvaliteten på sluttproduktet er det jeg fokuserer mest på - ikke nødvendigvis hva slags strain det er snakk om.
Potensialet i denne strainen vil jeg karakterisere som skyhøyt, med forbehold om at gartneren har hatt orden i sysakene.
Eksempelvis har opplevd å grønne ut på noen få trekk av denne strainen sammen med en kompis da begge to var godt innrøyka og tålte en støyt, men jeg har også fått middelmådig marihuana av den samme strainen.

Videre er det viktig å huske på at selv om dette er en god strain er det ikke sikkert at den passer deg like godt som du skulle tro.
Hvor på lista man plasserer hver enkelt strain er svært avhengig av personlige preferanser.
Min anbefaling blir derfor å heller utforske de forskjellige typene skunk, haze, kush etc. for å finne ut hva du liker best.

Selv er jeg svært svak for effektene av gode skunk-hybrider.
Vet at dosido (strain) kan bli helt sykt potent, opp til 30% thc hvis grodd orntelig.
Setter Ak47 øverst på pallen selv.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av KasperAG Vis innlegg
Setter Ak47 øverst på pallen selv.
Vis hele sitatet...
Helt enig, beste highen jeg noensinne har hatt
Anonym bruker
"Flirende Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes Amnesia er en helt ok strain men den slår meg ikke ut. Kunne røyket den på dagtid.

Mine top 3 er Blue cheese, nydelig smak og meget god high, fav strain etter mange års røyking.

Jack herier. Potent og god smak, denne kjenner du smeller.

Til sist Super silver haze. Sterk smak og en high du skjenner igjenn hver gang du røyker SSH.
1. O.G Kush
2. Green Caramel
3. Amnesia haze

Er mine top 3.

Går etter ikke etter thc %, men
type high, smak/aroma, utseende på buds.