Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 961
Hei! Har hørt at om emmaen er champagne farget så er den bra? Har aldri prøvd emma selv, men er nyskjerrig.
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Farge har ikke noe å si
Er for mange variabler. Den beste måten å bedømme kvalitet er testkit og erfaring med stoffet. Det må sies at de beste kontaktene mine har gitt meg brunaktig/champagnefargede krystaller, så det er en slags indikator.
Sist endret av algernon; 7. april 2020 kl. 00:10.
Når du snakker om emmaen snakker du da om mdma-krystaller? Dett å se på fargen er egentlig ganske komplisert og nærmest en umulig oppgave om du ikke vet hvordan den ble produsert. Dette er fordi all annen farge enn hvit er urenheter. Og hvitt pulver er jo forståelig nok en ting som er lett å fake. Det er flere måter å lage mdma på, og disse vil gi forskjellig farge på det ferdige produktet, noe som gjør det veldig vanskelig å gi et bastant svar på hvilken farge som er "god". I tillegg så kan det kreve veldig lite urenheter som kan gi store utslag i farge. Men som en tommelfingerregel så er ofte krystaller et bra tegn, tror snittrenheten på mdma konfiskert av politiet i Norge er på 85-95% så man får som oftest det man betaler for

Når det kommer til X så har farge nada å si.
Anonym bruker
"Flirende Sirene"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror det er sjeldent at krystaller er dårlig kvalitet. Beste roll'en jeg har hatt var da jeg blanda en champagne og en grå, men settingen var også super den kvelden så vanskelig å si.
Har vært borti krystaller som er champagnefarget og en type som var mørkelilla/nesten litt svart. dog ingen merkbar forskjell. men så lenge du får hele krystaller så skal det mye til før det er bøff. alltid lurt å bruke testkit uansett, tho
Fargen og utseendet er dessverre en dårlig indikator om dagen, samme med lukt.
Mange stoffer krystalliseres på lik måte som MDMA under produksjon, og det fins en drøss med RC's som er umulige å skille fra the real deal uten et testkit.
Har nok testet i alle fall 20 forskjellige "enheter" som så akkurat ut som de skulle men som slo ut helt annerledes på testkit, og har sett ordentlig mdma i alt fra glassklare krystaller til mørkebrun sand.. så utseende er nok det minst safe å gå etter.
Enten er det mdma eller så er det ikke det, og den eneste måten å være sikker på er testkit ..