Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1709
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke et spørsmål om rus i den forstand, men er injeksjonsvæske noe jeg kan ha i kapsler?
Anonym bruker
"Lystig Torsk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ikke et spørsmål om rus i den forstand, men er injeksjonsvæske noe jeg kan ha i kapsler?
Vis hele sitatet...
For så å svelge de mener du?

Vet ikke om virkestoffet blir absorbert i tarmen siden det er laget for å injiseres
Nei. Det er vann i de
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
For så å svelge de mener du?

Vet ikke om virkestoffet blir absorbert i tarmen siden det er laget for å injiseres
Vis hele sitatet...
For så å svelge dem ja..
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Stearinlys Vis innlegg
Nei. Det er vann i de
Vis hele sitatet...
Hæ?
Anonym bruker
"Laktoseintolerant Knurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Huh? At det var?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hæ?
Vis hele sitatet...

Hvada hæ? Du har fått svaret ditt. Nei det går ikke.
Sist endret av Stearinlys; 27. mars 2020 kl. 10:18.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ta et kjapt søk på forumet "skyte piller" - de får visstnok funk selv om de er laget for å spises og med en masse bindemidler i.

Hvorfor skulle det da være en umulighet at injeksjonsvæske fungerer oralt ? Det er vann i kaffe - og koffeinet funker fordi....
(No offense altså - er bare jeg som alltid tenker "hvorfor ?" på ting, og når det da kommer en slik goddag mann økseskaft-replikk så måå jeg pirke....)

Jeg har inntatt diazepam rektalvæske intravenøst, jeg har også bare trøkt de tutene i munnen da jeg tok meg i hvor destruktivt den nålebruken var.
Oppsummert ; jeg mener ja, og mener ts bare burde prøve en relativ normal terapeutisk dosering såfremst hen ikke skal kjøre bil eller montere romskip den nærmeste dagen etter inntak. Men ; de fleste kapsler består av gelatin, og de blir å smelte/løse seg opp i kontakt med vann - så på den måten ; nei. Men om du trekker opp noen mg i ei sprøyte og sprøyter i munnen ; ja.

Men hey ; det er meg. Noen andre med litt faglig svar istedet for mine anekdoter og vann-svaret bare slik at ts kan få det avklart ?
Sist endret av Attica83; 7. april 2020 kl. 00:50. Grunn: Skriveleif.