Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1168
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, inntatt 4 stk paralgin forte for ca en times tid siden. Kjenner ingenting spesielt.

Har 8 stk tramadol actavis 50mg. Hvor mange kan jeg ta for å få feelgood følelsen?
Aldri prøvd tramadol før.
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Drikker ikke.
Anonym bruker
"Troende Svarthå"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tatt 400mg tramadol + 8 stk parlagin forte flere ganger. Men da har jeg alltid tatt cold water extraction på PF'ene..
Jeg vet faktisk ikke om det er HELT trygt, tramadol er noe ustabilt, kan gi deg krampeanfall osv, så selv om jeg ikke har tatt skade av det så kan det hende du er mer krampeanfall mottakelig enn meg.

Om du skal så prøv med 100-200mg max først, burde holde om du ikke bruker tramadol til vanlig. Ville kanskje startet med 50mg, så 30 min senere, 50mg, så 30 min senere 50mg helt til du når ønsket effekt. Men ikke mer enn 200mg.

Men som jeg sa tidligere, gått fint for meg, men betyr ikke at det 100% vil gå fint for deg. Anbefaler å google litt til før du tar det
Er forresten en deilig mix.
Cheers and have fun
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
PF og Tramadol er faktisk bedre sammen. Jeg tok 300 mg tramadol og en PF i går med stor sukksess. Virker som om kodeinen gjør rusen litt mer sedativ
Anonym bruker
"Bekymret Villsvin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tok tilsammen 4 paralgin og 200mg tramadol.

Kan ikke nevne noe spesielt. KANSKJE litt avslappet...