Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 3337
Hei, jeg går allerede på trene og testo og masteron, men bil bli høyere og lurer på om veksthormoner kan gjøre meg høyere?
Om du er under ca. 21 så er det en mulighet for at vekstplatene ikke har lukket seg enda og da kan du bli høyere. Ellers er løpet kjørt.
Anonym bruker
"Plaprende Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nei. *titegn*
Høres ut som en dårlig idé, ville revurdert bolebruken også med mindre du skal stille i en bodybuilding konkuranse. Men du er vel klar over farene.
Groene bossen, tuinm
deGrønne Skoger's Avatar
Er ikke høyden som vokser på HGH veksthormon, det er føtter, hender, kjeve, hjerte, nyrer etc. Har egentlig bare negativ effekt, du finner ut av det om noen år når du blir tvunget til å sette deg mer inn i det du har tatt når du sitter med hjerteinfarkt, kronisk angst og diabetes.
Går bare på en liten cyclus så stopper jeg med bolet.
Sitat av GalenIhalen123 Vis innlegg
Går bare på en liten cyclus så stopper jeg med bolet.
Vis hele sitatet...
Hva gjør du når din egen testoproduksjon er shot to shit og depresjonen melder seg? Trener du og spiser ordentlig ihvertfall? Har du ordna noe pct? Husker jeg rett så er du ikke 18 en gang? Ikke bli for vant til å kjemisk justere alt, du skal lissom lære å håndtere livet og dets opp og nedturer nå. Liten cycle eller ei.
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Hva gjør du når din egen testoproduksjon er shot to shit og depresjonen melder seg? Trener du og spiser ordentlig ihvertfall? Har du ordna noe pct? Husker jeg rett så er du ikke 18 en gang? Ikke bli for vant til å kjemisk justere alt, du skal lissom lære å håndtere livet og dets opp og nedturer nå. Liten cycle eller ei.
Vis hele sitatet...
Trener mye, og beygynte og trene en stund før jeg begynte på cyklusen, har også et veldig kost kosthold med mye proteiner og mye mat
Utifra postene dine virker det virkelig som du ikke har gjort nokk research inn i boling og effekten av steroider generelt, det at du i det hele tatt vurderer hgh i din alder er jo latterlig. Og om du tenker å blåse deg opp og bli massiv vil dette bare videre understreke at du er lav / usikker på høyden din, ikke en bra look.
Anonym bruker
"Halvfylt Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når du allerede har brukt det du har brukt, så har du allerede gjort slik at vekstsonene i skjellettet har grodd igjen, og du vil ikke kunne vokse mer i høyde. Det virker også som du har svært lite kunnskap over hva du putter i deg.
Løfter du vekter I det hele tatt
tror ikke du har råd til å putte HGH i kroppen din , må bruke det daglig og det tar minst 6 måneder før man begynner å se resultater av det.
Sitat av Maxinbror Vis innlegg
tror ikke du har råd til å putte HGH i kroppen din , må bruke det daglig og det tar minst 6 måneder før man begynner å se resultater av det.
Vis hele sitatet...
Denne kidden vet ikke hva han driver med. Han Er 17 år og fakker rundt med steorider og narkotika. Han vet ikke hvordan han skal bruke det engang. Han Vet ikke hva PCT er og bruker feil type roids på feil tidspunkt. Du bruker ikke masteron når du er overvektig. Han tar med sitt ekte navn på imugr postene han sine. Ikke så vanskelig å finne ut hvem han er.
Sist endret av lolaper; 16. januar 2018 kl. 00:56.
kan like greit sette fyr på pengan om du ikke har tenkt å vie livet til det,
Det blir som å kjøpe sæ problema for midlertidig glede/kongefølelse.
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Hver gang jeg ser nicket ditt vet jeg at threaden får meg til å cringe, uansett.

Postene dine består stort sett av spising av xanax, andre rusmidler og hele 18 paralgin forte uten funk.(?) Dette er egentlig helt whatever, men jeg kan si deg såpass; DU skal ikke tulle med anabole steroider. Er i bunn og grunn imot moralprekener, men her er det virkelig behov. Av alle mine gode kamerater som har satt sprøyter i rompa og poppa piller for å bli svære - så har det værti en alder av godt over 27 år. Rett og slett fordi den naturlige produksjonen av testosteron begynte å avta, og etter 10 år med trening har man nådd det maksimale man kan klare naturlig. Du er 17 og kan neppe ha trent i mange nok år for å i det hele tatt ha en smule peiling på hva du holder på med.


Sitat av GalenIhalen123 Vis innlegg
Trener mye, og beygynte og trene en stund før jeg begynte på cyklusen, har også et veldig kost kosthold med mye proteiner og mye mat
Vis hele sitatet...
"Mye proteiner og mye mat " Okei? Hva med resten? Hva med søvn, riktig dosering og riktig trening? Du kommer garantert til å løfte på deg alvorlige skader - samtidig som du fucker opp hormonbalansen din for resten av livet fordi du fortsatt er under utvikling.

Men for all del - kjør på. En ting er sikkert - det er umulig at dette ikke går til helvete.

Men svar på spørsmålet du stilte: nei.