Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1343
Jeg har tenkt å bestille meg en dynavap M 2018 fra innpust.no. Men jeg har aldri bestilt fra dem før, og jeg får ingen google resultater på "innpust.no".

Har noen andre erfaringer med dem, eller vet hvordan man finner ut om de leverer varene slik de påstår?

Bestiller fra de på grunn av frakt tid og toll gebyr, så om noen vet om andre nettbutikker som tilfredstiller bekymringene om frakt og toll, del gjerne!
ser ikke umiddelbart noe foretaksnummer på siden, så bare det gjør jo at det ringer noen bjeller hos meg. Heller ingen adresse eller telefonnummer på "om oss" siden, bare ett kontaktsjema via mail. Da ringer bjellene iallefall inn til jul her.

Edit: Fant adressen under "retur" så den er vel grei. Adressen er forsåvidt bare en postboks.
Sist endret av mr.roundtree; 11. desember 2018 kl. 15:35.
Sitat av mr.roundtree Vis innlegg
ser ikke umiddelbart noe foretaksnummer på siden, så bare det gjør jo at det ringer noen bjeller hos meg. Heller ingen adresse eller telefonnummer på "om oss" siden, bare ett kontaktsjema via mail. Da ringer bjellene iallefall inn til jul her.

Edit: Fant adressen under "retur" så den er vel grei. Adressen er forsåvidt bare en postboks.
Vis hele sitatet...
Fant to personer som har innpust capser på seg på IG. Begge kontoeierene er offentlige personer? Om alt er hul marketing/branding har i alle fall disse to satt ansikt og navn bak det. Vet ikke hva det sier om tillit til nettbutikken.
https://www.instagram.com/p/BgyJpASnKLh/
Sist endret av egotrengtopnavn; 11. desember 2018 kl. 16:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
hvis du bestiller fra dynavap og bruker dynabuilder får du model M med titaniumtip som er mye bedre til weed for 83 dollar med frakt.
Bestilte derifra for noen uker siden, fikk alt i posten som normalt. Pakken var pakket ganske dårlig men ellers ingenting å klage på