Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  58 6238
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hand_model Vis innlegg
Krav nummer 1
Jeg vil ha en utdanning som garanterer fast jobb i mange år fremover med stabil og romslig inntekt. Jeg vil ha tips på jobber som tilfredstiller dette kravet og dersom det finnes ønsker jeg en jobb som kan gjør at jeg kan få jobb hvor som helst i verden.
Vis hele sitatet...
Du er ikke i posisjon til å stille noen krav vedr. jobb. Du kan ha et ønske, men ikke krav. Og du må jobbe hardt for det med skole og utdanning. Bare det at du fremmer det kravet her inne og vil ha servert jobber i fanget viser jo at du ikke har tatt til deg noe som er skrevet i tråden om at du må slutte å være så bortskjemt og tro du skal få alt servert på sølvfat. Sånn er ikke livet... Vær mer ydmyk og ønsk deg en trygg og stabil jobb, ikke krev ditt og datt og hvis du ikke får det så gidder du ikke no.... Jobb innen helsesektoren er tryggest, man er garantert jobb, oftest statlig så pensjonen er god, og man beholder jobben når samfunnet stenges som nå.

Du kan også ønske deg å jobbe innenfor programmering, tech, olje, gass, elektriker. Eller få deg jobb med fisk som er 4 uker på og 4 uker av, kanskje noe for deg. De tjener bra men er ikke et yrke man har for alltid, men kan være lurt å tjene spenn på mens du finner ut hva du egentlig vil studere og jobbe med.

Men seriøst, du må komme seg til psykolog og stoppe å røyke weed også. Det burde være nr 1.
Anonym bruker
"Trygg Abbor"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Og inntil du får den jobben du vil ha må du ta til takke med det du får. Søke på ALT. Du kan ikke velge vekk det som ikke høres kult nok ut for deg, alle må ha penger og da må vi ta de jobbene vi får.
først mista jeg dama
så mista jeg jobben og så mista jeg kompis
og så mista jeg alle vennene mine også
Anonym bruker
"Definert Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Velkommen til klubben!
Anonym bruker
"Halvfylt Rødrev"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hand_model Vis innlegg
først mista jeg dama
så mista jeg jobben og så mista jeg kompis
og så mista jeg alle vennene mine også
Vis hele sitatet...
Og hvorfor skjedde det? Noen tanker om det?
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Og inntil du får den jobben du vil ha må du ta til takke med det du får. Søke på ALT. Du kan ikke velge vekk det som ikke høres kult nok ut for deg, alle må ha penger og da må vi ta de jobbene vi får.
Vis hele sitatet...
Been there done that. Du er ikke alene. Vil du si litt mer om hva som skjedde? Velkommen til klubben ja
Anonym bruker
"Klok Hvalross"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Wait what, jeg er hundre prosent sikker på at jeg siterte dette:

"først mista jeg dama
så mista jeg jobben og så mista jeg kompis
og så mista jeg alle vennene mine også"

Det over ble feil. Mente å svare på dette.
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hand_model Vis innlegg
først mista jeg dama
så mista jeg jobben og så mista jeg kompis
og så mista jeg alle vennene mine også
Vis hele sitatet...
Ja du er ikke den eneste. Det beste man kan gjøre er å reflektere over hvordan man kan unngå det igjen. For eksempel å stoppe å ruse seg, få seg en jobb og få behandling for psykisk sykdom. Det er hvertfall ikke attraktivt for en dame å være med en som tror livet dreier seg om hasj og skating, og er veldig slitsomt for venner og familie og forholde seg til en som er psykisk syk men som ikke vil ha hjelp. Og åpenbart er man ikke særlig ettertrakta for arbeidsgivere da heller.. Du veit hva du må gjøre
Anonym bruker
"Ulykkelig Blåkveite"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av hand_model Vis innlegg
først mista jeg dama
så mista jeg jobben og så mista jeg kompis
og så mista jeg alle vennene mine også
Vis hele sitatet...
Skaff deg en turnusjobb på sjøen. for eksempel fisker. så kan du bo i Cali mens du har fri.