Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1362
Okey, dette er kanskje litt på kanten av hva som er lov å spørre om på forumet, så prøver å vinkle det generelt...

det er år og dag siden jeg lastet ned programmer med noe annet enn torrent. nå har jeg kommet over et program som ikke gir en noe demo eller trail versjon, så crack er ikke noe alternative.
Har googlet free download, og det kommer opp uhyre mange tilbud og sider, som heter programnavntorrentdownload.com google.sites.programnavn... visse sider kommer opp med google ads sponsing.

Nå en enkel regel sier at ingen vil betale for en reklame med mindre de vil tjene penger på det! så jeg stoler ikke blindt på disse linkene jeg finner slik jeg gjorde før... paranoid eller belært, noe program ser det ikke ut til å bli på meg..
finnes det fortsatt sider der ute som lar en laste ned programmer, eller er alt proppet med virus/spyware og bare humbug?
Finnes det ikke torrent av hele programmet?
Tredjepartssider som lar deg laste ned fullversjoner av programmer rett fra nettsiden er som regel aldri til å stole på. Hvis du ikke finner en torrent så er vel eneste mulighet P2P.
Google er rimelig sensurert i 2015. Om det er lett å finne så er det allerede fjernet. Gjelder forsåvidt alt ulovlig på Internett
Bruk Sandbox, så kan du teste crapware så mye du bare vil, egentlig uten å risikere noe som helst - så lenge du ikke glemmer deg av og kjører crapwaren UTAFOR boksen.