Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  201 17044
I den nye filmen til Will Smith, I Am Legend, er han alene igjen på jorden, han er immun mot det viruset alle andre har dødd av. Han har hele NY for seg selv og kan gjøre what ever han vil.

Det jeg lurer på er hva dere ville gjort i en slik situasjon?
(Se vekk ifra de triste aspektene med ensomheten)

Jeg tror jeg ville

1) Skaffet meg den heftigste bilen ever, og kjørt villmann på en formel 1 bane eller noe slikt
2) Satt en godstol inn på en kino og sett filmer :P
3) Fallskjermhopping fra ESB (empire state)
4) Reist til DC og tatt ett par netter i the White House

Som dere ser er oppfinnsomheten min noe begrenset, derfor, what would you do?
Ville kjøpt meg et tonn med barbaradokker og trøstepule.

Ellers ville jeg lett etter en jente som jeg kan føre arven videre med. Og skrevet om bibelen slik at adam og eva ble Max-Mekka og *jentenavnet*
Problem, officer?
thomasf's Avatar
Jeg ville aldri hatt på meg mer klær enn nødvendig noen sinne.
Det første jeg ville ha gjort, ville vært å kle av meg. Så klart man skal gå naken! Også ville jeg ha funnet meg en godteributikk og gått bananas
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Jaja, til dere som gjerne ville gått naken; google "New York weather forecast" så mister dere lysten på det!

Femdagersvarselet sier 3 7 6 5 og 6 /°C.
Sist endret av robhol; 18. desember 2007 kl. 12:07.
Det er en kul donald duck-historie, skrevet av carl barks (tror jeg), som tar for seg akkurat dette: Donald står i drosjekø, da han plutselig får en albue i hodet... Når han våknet opp er han helt alene i verden - og han begynner umiddelbart å hente ut smykker og juveler fra gullsmeden, spise den beste maten på de beste restaurantene og samle sammen så mye penger han klarer...

Poenget i Barks historien, er at tingene ikke er verdifulle eller gir lykke i seg selv; de er kun verdifulle i relasjon til andre mennesker.

Så hvis noe slikt hadde skjedd, tror jeg det ikke hadde vært stor grunn til å leve - i hvert fall hvis man var 100% sikker på at man var helt alene i hele verden. I filmen, så er han jo imidlertid omringet av monstere - og da går det kanskje ann å finne litt mening i å plaffe ned så mange som mulig av disse
Jeg ville skaffa en skikkelig rask bil. Når jeg blir lei av den, skaffer jeg en skikkelig stor bil og river huset til alle jeg ikke kunne fordra før de døde. Når all maten i hele verden begynner å smake mugg, ville jeg fyllt en skikkelig stor bygning med masse sprngstoff, klatra opp i toppen, for så å sprenge meg selv og bygningen.
Sist endret av dobbeltve; 18. desember 2007 kl. 13:14.
I det jeg sitter her virker det da artig å kjøre rundt i tøffe biler og plaffe ned zombier. Kan kanskje bli litt kjedelig i lengden Er jeg den siste personen i verden ville jeg vel kanskje ikke verdsatt livet så mye som jeg gjør nå. Ville i så fall gjort alt det jeg ikke tørr gjøre ellers, bungee-jumping, fallskjerm fra empire state, finne den raskeste bilen og maxxe hastigheten, er mye du kan gjøre for å få litt adrenalinkick. Er vel umulig å vite om du faktisk er alene, så det logiske vil vel være å more seg litt, for så å lete etter andre overlevende.
Sitat av dobbeltve
Jeg ville skaffa en skikkelig rask bil. Når jeg blir lei av den, skaffer jeg en skikkelig stor bil og river huset til alle jeg ikke kunne fordra før de døde. Når all maten i hele verden begynner å smake mugg, ville jeg fyllt en skikkelig stor bygning med masse sprngstoff, klatra opp i toppen, for så å sprenge meg selv og bygningen.
Vis hele sitatet...
Jeg hadde spammet nFF i håp om at noen mods ville stå opp fra grava i vrede. Da hadde jeg hatt noe å gjøre.
Ellers ser jeg ikke vitsen med å leve alene på en klode, eller vitsen med denne tråden.
Jeg tror Stormen svarte for alle her egentlig. Det er ikke noe gøy med en fet bil når du ikke kan dele den med noen. Eller å sprenge seg selv fra en bygning. Det finnes da bedre måter å ta livet av seg på!
Hadde i første omgang tatt på meg headsettet og tuslet en tur som vanlig. Men hvem skulle laget kaffe til meg?

Mulig man går lei hermetikk etterhvert da. Det meste annet blir nok muggent etter en viss tid.
Kjipt at det ikke hadde blitt noen ferier til andre kontinenter. Jeg kan verken fly eller kjøre båt. Men noen bilturer hadde det nok blitt.

Forresten, ville det vært dyr igjen..?
Jeg ville heller klatret opp på en høy bygning og hoppe ned. Ekstremt morro. Anyways, så hadde jeg i allefall omskrevet bibelen heftig mye.
Sitat av max-mekka
Jeg ville heller klatret opp på en høy bygning og hoppe ned. Ekstremt morro. Anyways, så hadde jeg i allefall omskrevet bibelen heftig mye.
Vis hele sitatet...
"Så sa gud" nei, bent strykk det siste der. "Så sa max-mekka"
Jeg tror jeg hadde hatt the time of my life en uhyrekort periode.

Men så hadde det blitt usannsynelig kjedelig, offline spill er kun morsomt enn så lenge.

Noe morsomt må man da kunne ha på Plaza! :-) og evt Kyosho i Kongens gate, noe RC fly og Heli's og kose seg med, begynt og bryte meg inn i folk sine leiligheter"just for the hell of it", hvem vet kanskje det er noe funky der! :-)

Og tenk,Om en av danske eller kielfergene ligger inne, sett at jeg føler meg trygg på navigasjonen, kunne jeg jo prøvd meg på en Kieltur med videre reise til Amster! :P
Ah the sweet taste of imagination.

Hadde nok blitt til at jeghadde begynt og sprenge inn på alle de morsomme stedene her i norge. Titta igjennom ting på forsvarets pcer osv, vi må da ha noe kule sci-fi våpen liggendes et sted. Men da strømkraft verkene begynner og forsvinne tror jeg vel at jeghadde funnet en sinnsyk måte og ta selvmord på, feks prøvd og lære meg selv og fly elller noe i den dur.
Antakeligvis ville jeg gjort som før, vært giddaslaus og gjort hva faen jeg ville
Ville oppsøkt alle de deiligste damene i verden og knullet dem før de hadde rukket å bli kalde
Jeg ville funnet den kuleste kåken, de feteste bilene og levd som en sinnsyk milliardær helt til jeg hadde blitt lei og skutt meg selv
Det hadde vært kos. En stund. Jeg ville nok ha gjort akkurat det samme som C.Hendrix085.
Jeg ville avslørt USA's hemmeligheter i Area 51. "Aaahh... Aliens..."

I tillegg funnet Coca-Cola oppskriften og div. ting som jeg alltid har lurt på.
Sist endret av SameGeriljaen; 18. desember 2007 kl. 15:14.
Colaoppskriften er da enkel? Sukker, vann og koffein. ^^
Dette har jeg drømt om mange ganger

Jeg ville lusket rundt i nabolaget, gjort innbrudd og hærverk. Satt fyr på noe kanskje. Stjålet biler, satt fyr på de, dumpet de i elva osv. Har litt lyst til å prøve å kjøre buss. Tatt meg inn på postkontorene, åpna brev og pakker. Snoka på datamaskinene til folk, lest i dagbøker, osv. Ville også brent ned ei kirke.

Hadde også etterhvert kanskje barikadert meg i en fet kåk og hamstra opp masse mat, ved, klær osv.

Eller det hadde jo vært gøy å reise litt, og drive faenskap i andre byer.
Sist endret av pyramide; 18. desember 2007 kl. 15:31.
I den filmen så kommer det da masse monster etter klokka 6 tror jeg at jeg så i traileren? Er jo helt for jævlig.
Hadde også etterhvert kanskje barikadert meg i en fet kåk og hamstra opp masse mat, ved, klær osv.
Vis hele sitatet...

Også skutt deg selv. Ingen ville holdt ut helt alene i verden. Uansett hvor mye pizza og snus og alkohol man hadde hatt.
På filmen så har han en hund, så man kan vel ha dyr ;D
Sitat av C.Hendrix085
Også skutt deg selv. Ingen ville holdt ut helt alene i verden. Uansett hvor mye pizza og snus og alkohol man hadde hatt.
Vis hele sitatet...
Ville neppe skutt meg selv. Men jeg hadde skutt på mange andre ting, det kan jeg love deg Hadde sikkert dødd av overdose eller noe.
Sitat av pyramide
Ville neppe skutt meg selv. Men jeg hadde skutt på mange andre ting, det kan jeg love deg Hadde sikkert dødd av overdose eller noe.
Vis hele sitatet...
Kanskje ikke akkurat skutt,men dødd av unaturlige årsaker. Tviler på at du ville levd en normal mannsalder på jorden helt alene.
Ja, tror du har rett. Fy faen så mye dritt jeg hadde gjort når ingen hadde vært der for å kjefte på meg. Dessuten hadde vel ikke maten holdt i all evighet. Tviler på jeg hadde giddet å begyne å dyrke gullerøtter og sanke bær etter at all hermetikken var spist opp/gått ut på dato. Men jeg hadde sikkert om du sier daua i god tid før det skulle blitt en aktuell problemstilling.
Tja, det ville ikke blitt fullt så kjedelid med bikkje. Jeg ville vel gjort det samme som alle andre, altså gått bananas med våpen, prøvd å rasere hele NY og generelt gjort mitt beste for å få verden til å gå under sammen med meg. Tenker meg at å launche hele nuke-beholdninga til USA og Russland samtidig kunne vært gøy.

Så ville jeg vel lagt igjen noe slags arvemateriale (fap fap) og en salgs dagbok på et trygt sted, slik at ved eventuell rebefolkning av jorda så vil folk kjenne storyen, og kanskje bruke min DNA til å lage et relativt dårlig menneske.
Sist endret av Hedges; 18. desember 2007 kl. 15:57.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Hva er poenget med å rassere verden bare fordi menneskeheten går under? Det masse andre dyrearter der ute som helt sikkert ikke har lyst til å dø.
Den første tiden hadde jeg nok bare hadd det artig. Raske biler, våpen, osv. Etter det hadde jeg nok prøvd å lete etter flere overlevende. Tror det hadde blitt pokker så kjedelig etter en stund.
Jeg ville kommet meg så fort som mulig på polet! Så ville jeg røyka litt w**d, så ville jeg blitt mer kreativ av det slik at jeg kunne finne på nye morsomme ting å gjøre, som blandt annet å sprenge en politistasjon
Alene er jo ikke kult... Hadde vi snakka hele vennegjengen og masse deilige damer, da hadde d vært PROFIT
Hvis det ikke var noen som eide noe lenger, så hadde jeg gått for å skaffe meg teknisk reint alt mulig rart! Da hadde det kanskje ikke gjort fullt så mye at det ikke var damer igjen, man kunne avslutta livet med en evighetstripp/overdose på alt mulig på en gang!.
Hadde vært ganske kjedelig alene, å kjøre rundt e.l. hadde jeg ikke giddet.
Men jeg hadde vel prøvd å ødelagge mye, f.eks. sprengt eller tent på høye bygninger o.l.
Sitat av MagicalTrevor
Og tenk,Om en av danske eller kielfergene ligger inne, sett at jeg føler meg trygg på navigasjonen, kunne jeg jo prøvd meg på en Kieltur med videre reise til Amster! :P
Ah the sweet taste of imagination.
Vis hele sitatet...
Så istedet for å ta en frekk og rask liten 40-foter så hadde du tatt en treig 223 meter lang innrøykt balje med vegg-til-vegg tepper?

Hadde blitt fasinerende mye springing frem og tilbake når du skal gjøre jobben til 10-15 mann dog..

Er ikke bare danskebåten som kan kjøre til Danmark, vet du..
Lest bøker. Time enough at last.

Edit: prøvde å finne et klipp fra den Twilight Zone episoden på YouTube. Det fant jeg ikke, men jeg fant den feteste musikkvideoen evah.
Sist endret av mr_eff; 18. desember 2007 kl. 17:13.
JEg hadde drete en heftig kabel på Kristian Halvorsens' pute. -
Om jeg hadde vist jeg var HELT alene, uten annet liv på jord. Så ville jeg rett å slett tatt mitt eget liv på en ganske slowmotion måte, maybe buffa et fly å tatt en 9/11 igjen?

Hadde jeg derimot ikke vist jeg var alene? Ja da hadde jeg nok gått amokk i en eller anna storby med biler/våpen å bare plyndra alt jeg kom over! Så hadde jeg nok etter 1000ruter med balltre og utallige ting jeg har snoket i, så ville jeg nok tatt mitt eget liv desverre;| Life aint cool without friends ;(
Sitat av Kakemann
JEg hadde drete en heftig kabel på Kristian Halvorsens' pute. -
Vis hele sitatet...
JEG hadde lurt veldig på hvem KristiAn Halvorsen er, og hva han hadde gjort deg...

Sånn ellers... Tror jeg hadde starta med å finne meg en stor bil, og funnet meg en kåk som var både lett å sikre, passe stor, og med mulighet for å bruke flere typer oppvarming, så hadde jeg sanka sammen alt jeg klarte av tørrmat, hermetikk, drivstoff, brensel, batterier, noen generatorer, litt våpen og ammo, brensel av alle slag jeg klarte å finne, sikkert brekt meg inn på diverse av forsvarets lagere og plukka med meg alt som så nyttig ut der. Rett og slett hamstra så mye jeg klarte, så jeg ihvertfall ikke skulle sulte eller fryse ihjel.

Så hadde jeg sikkert endt opp med å bli klin hakke gal før eller siden.
Tja... sjekka om noen på romstasjonene i verdensrommet fortsatt var i live, og prøve å få dem ned...?
Hadde først tatt av meg alle klærne mine, og gått rundt naken.
Etter det, hadde jeg gått ned til naboen, og begynt å hoppr i sengen hennes. Etter dette hadde jeg brytet meg inn i min andre nabos hus, og sett på film og lagd en kanne kaffe.

Når jeg er ferdig med det, kjører jeg bil naken ned til kjøpesenteret (naboens alfa romeo), også hadde jeg stjelt en hel del blu-ray filmer til min playstation 3 som jeg finner på elkjip. Etter turen på elkjip, går turen innom vinmonopolet der jeg finner mange champagneflasker jeg rister og popper inne i butikken. Tar noe god rom med meg.

Etter turen på vinmonopolet er ferdig, kjører jeg alfa romeoen til den lokale brannstasjonen, rapper en brannbil, hiver blu-ray filmene og rommen inni den, og tar på sirenene mens jeg kjører i full fart med blålys og sirener over fartshompene. Jeg skal på kondomeriet!!!!!!

Tar fart og brøyter meg igjennom kondomeriet med brannbilen og finner meg den sykeste lommefitten i hele butikken. Noen liter glidemiddel må også til...
Der min nærmeste kondomeriet butikk er, har vi også en kafe, så hadde dratt dit og drukket litt mer kaffe.

Når jeg har kommet meg inn i naboens hus, drikker jeg rom og tar venstre (!) hånden i høygir mens min eksterne harddisk med 500GB pr0n kjører full HD på naboen 50" LCD tv.

Etterhvert blir man jo lei av dette, så jeg hopper inn igjen drita full i brannbilen bort til vannland.

Kunne fortsatt...
Sist endret av MoFo; 20. desember 2007 kl. 12:33.
Jeg hadde antakeligvis blitt narkoman til siste slutt.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av isolid
Ville oppsøkt alle de deiligste damene i verden og knullet dem før de hadde rukket å bli kalde
Vis hele sitatet...
Okay... selv om idéen om å være åpne for andres synsvinkler stort sett er grei, må jeg bare si:
Nekrofili er en utrolig forstyrrende tanke.
ville brukt tiden på å lært meg å fly en av de mangen jetflyene på hangarskipet han slår golfballer fra :P

så forresten hele filmen igår, bra film =)
Hadde drukket meg ihjel.
Hadde funnet med en skamfet Ford Mustang og kjørt rundt. Plukka opp litt våpen og hermetikkmat (?), og lekt litt villmann. Etter å ha kjørt USA på kryss og tvers, hadde jeg funnet en morsom måte å dø på.
1. Jeg ville satt fyr på ting.
2. Jeg ville lagd en ny "sport" for meg selv. Skaffa meg tonnevis med våpen og ammo og plaffa løs på ALT som kom i nærheten.
3. Sprengt ett gassrør for å kose meg med fyrverkeri
4. Gått bananas naken. (Ikke på vintern, da er det kaldt som f.. Men på sommeren er det varmt..! Tro meg !
Tja.. Ville vel herjet livet av meg i den feteste og sprekeste bilen jeg fant..
Om jeg så ikke herjet livet av meg ville jeg nok gått rundt med hærverk, sprengstoff og gått løs på div bygninger jeg ikke liker etc.

Ville forsåvidt etterhvert begynt å lete etter andre overlevendes o.l, ettersom jeg ikke akkurat kunne være ganske bra vitende om jeg faktisk var den siste overlevende..
Sist endret av scitz; 20. desember 2007 kl. 16:01. Grunn: glemte en liten ting
Ville skaffet meg hermetikk og våpen og noe verdisaker osv.
Så ville jeg saumfart stedet for stoff, alkohol, tobakk, og andre ting som slår ihel kjedsomheten jeg kansje har i vente.

Og der ville jeg i min BMW M5 med 800hk kjørt rundt i verden og gjort det om passet meg, leitet etter andre mennesker, fått fatt på statshemmeligheter.
Laget min egen lille religion osv.

Så ville jeg fartet rundt og sprengt ting og vert MadMax og greier helt til jeg kommer over en Tina Turner eller noe i den duren.

Helt til jeg til slutt fant en måte og sprenge hele verden, kansje til og med snortet 10G MDMA for så og ovedose meg i fillebiter når jeg blir drittlei alt.
jeg ville kjørt rundt i en uke, samlet alt jeg så av utstillings dokker. satt dem opp rundt omkring i cetral park(elr no sånt) , så ville jeg tatt med meg et tonn våpen å lekt rambo....
ville også knust alt jeg så av ruter...
Hm... Jeg ville snoket i andres hus og i starten tatt det beste. Etterhvert tror jeg nok jeg ville søkt ut i naturen, og levd mest mulig i pakt med den.