Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  215 16341
Blir til en film?? det er jo ingenting mer å lage film av. Har du ikke sett S04E22 eller? Skal ikke komme med spoilers da det sikkert er mange som følger med på norsk tv. Men som sagt. Det er virkelig ikke mere å lage en film utav. Isåfall må man gå tilbake i tid iforhold til siste episode. Hvis du skjønner.
Sitat av Skoms Vis innlegg
Blir til en film?? det er jo ingenting mer å lage film av. Har du ikke sett S04E22 eller? Skal ikke komme med spoilers da det sikkert er mange som følger med på norsk tv. Men som sagt. Det er virkelig ikke mere å lage en film utav. Isåfall må man gå tilbake i tid iforhold til siste episode. Hvis du skjønner.
Vis hele sitatet...
Les innlegget mitt en gang til
Kilde: http://tvshowsondvd.com/news/Prison-...al-Break/11657
Sist endret av RosaElefant; 18. mai 2009 kl. 14:33.
RosaElefant:

hvorfor i granskauen skal jeg lese innlegget ditt en gang til?? Står kun en settning der. Og ingenting opplysende. jeg stiller bare ett spørsmålstegn til at det blir en film. Det spørsmålet stiller jeg da utifra hva jeg så i episode 22.
Sitat av Skoms Vis innlegg
RosaElefant:

hvorfor i granskauen skal jeg lese innlegget ditt en gang til?? Står kun en settning der. Og ingenting opplysende. jeg stiller bare ett spørsmålstegn til at det blir en film. Det spørsmålet stiller jeg da utifra hva jeg så i episode 22.
Vis hele sitatet...
I episode 22 hoppet de et par 4 år fram i tid. Vi vet ikke hva som skjedde i den tiden. Det er der filmen kommer inn. Fikk høre gretchen og kommer til å være med.
Ble faktisk overrasket over avslutningen. På en måte er jeg glad det er ferdig, på en annen måte vil jeg ha mer.
Mest tragiske overdrevne sinnsykt dårlige avslutningen jeg har sett noensinne. Så mange latterlige ting som skjedde, overdrevet mye tåpelig handling most inn i en voldtekt av et manus. Alt etter sesong 1 har vært en plage å se på, men jeg bare måtte vite hva som skjedde videre, uten å like det jeg så. Dette endte opp med å bli en TRAGISK serie.
Sesong 1 var et genialt og friskt konsept, men selvfølgelig har FOX gullfeber som vanlig og skal vri hver forbanna dollar ut av konseptet. Det samme gjelder det meste hollywood disker opp. LOST er også en serie som har blitt latterlig. I filmbransjen var den største skuffelsen for min del at de ødela Matrix.

SPOILER: [COLOR="White"]At Schofield døde av en svulst som hadde blitt operert av The Company tidligere ga jo ingen mening. De hadde jo liksom den überteknologien som lå langt frem i tid. Virker som manusforfatterne ønsket å unngå happy-ending klisjèen, men endte opp med å falle rett i forutsigbart-twist fellen [/COLOR]
Sitat av Matthiesen Vis innlegg
Mest tragiske overdrevne sinnsykt dårlige avslutningen jeg har sett noensinne. Så mange latterlige ting som skjedde, overdrevet mye tåpelig handling most inn i en voldtekt av et manus. Alt etter sesong 1 har vært en plage å se på, men jeg bare måtte vite hva som skjedde videre, uten å like det jeg så. Dette endte opp med å bli en TRAGISK serie.
Vis hele sitatet...
Jeg synes tvert det motsatte, den siste sesongen har vært en av de morsomste å følge med på, og avslutningen var bra. Ergo, din mening er veldig subjektiv (det er også min selvfølgelig).
Faktisk veldig enig med Chainque.
Synes sesong 4 var veldig spennende! Skal ikke nekte på at det til tider var ting som Fox kunne gjort anderledes.
Avsluttingen var veldig overraskende! Som sagt, ble han ikke operet????
Men men, i helhet: En veldig underholdene og spennende serie jeg anbefaler alle som ikke har sett til å begynne å laste ned med en gang!
Akkurat sett episode 22 og jeg sitter virkelig igjen med "hva faen skjedde nå" følelsen .
Joda, rundt 35 min så jeg at Michael blødde fra nesen igjen, og at han og Sara begynte å gråte litt, men tenkte ikke mer over det før jeg så graven .

Anyway, serien tapte seg etterhvert, var bare det samme og samme opp igjen .

Jeg hørte noe om en film, noen som vet noe mer om dette?
Sitat av lsrr Vis innlegg
Akkurat sett episode 22 og jeg sitter virkelig igjen med "hva faen skjedde nå" følelsen .
Joda, rundt 35 min så jeg at Michael blødde fra nesen igjen, og at han og Sara begynte å gråte litt, men tenkte ikke mer over det før jeg så graven .

Anyway, serien tapte seg etterhvert, var bare det samme og samme opp igjen .

Jeg hørte noe om en film, noen som vet noe mer om dette?
Vis hele sitatet...
Du bør kanskje legge inn en spoiler her for sarte skjeler.
Anbefaler alle å se den siste "spesial"-episoden som kom ut natt til i dag. Den var virkelig bra etter min mening.
Sitat av Raymond Vis innlegg
Du bør kanskje legge inn en spoiler her for sarte skjeler.
Vis hele sitatet...
Jeg vurderte det, men siden tråden allerede er oversvømt at spoilers ga jeg faen
Sitat av awt Vis innlegg
Anbefaler alle å se den siste "spesial"-episoden som kom ut natt til i dag. Den var virkelig bra etter min mening.
Vis hele sitatet...
Huff, jeg er så utrolig uenig. Jeg syndtes serien endte veldig godt i EP22.

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Etter episode 22 var det litt uklare spørsmål, og man antok at han døde av nese-greia. Ekstraepisoden preges av dårlig skuespill og altfor forutsigbar story. Dette er bare en serie selvfølgelig, men jeg skal gjøre mitt for å huske Prison Break uten denne ødeleggende ekstra-episoden.


edit: Nå har jeg prøvd både "skjul" og "spoiler". Klarer visst ikke denne funksjonen jeg.
Sist endret av djemb; 29. mai 2009 kl. 00:22.
når dere har sett ferdig prison break sesongene må dere se filmen
prison break the last break eller hva den heter J*VLIG bra!