Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1564
Hei.

Jeg leter etter den billigste måten å få til Visakortbetaling på min webside. Slik det er nå så bruker jeg NopCommerce som backend. Jeg ønsker ikke at brukere skal måtte registrere seg på tredjepart løsninger slik som Paypal. Til nå har jeg prøvd å registrere meg på paymill, men ble avvist av banken deres. Jeg og Paymill er usikre på hvorfor, så derfor er jeg på let etter andre tjenester som jeg kan bruke.

Noen ideer eller erfaringer?
2Checkout? De blir fortsatt sendt videre til tredjeparts side men må ikke registrer seg.
Du må tjene 300 dollar, før de betaler ut. Og da får du en visa kort tilsendt som kan brukes
Sist endret av Vod0; 3. mars 2014 kl. 13:10.
PayEx? *titegn*
paypal funker jo da. Trenger ikke å ha paypal konto, går an å bruke visa gjennom paypal. :P
Som Knäppgök sier går det an å betale via paypal med kredittkort uten å registrere seg.
Takk for svar. Slik jeg har forstått det så er det ikke mulig å betale direkte med VISA kort via payplal direct i Norge. Stemmer det, eller har jeg misforstått?`
Sitat av tou_pilsner Vis innlegg
Takk for svar. Slik jeg har forstått det så er det ikke mulig å betale direkte med VISA kort via payplal direct i Norge. Stemmer det, eller har jeg misforstått?`
Vis hele sitatet...
Om du har en verifisert PayPal bruker, så må ikke kunden ha en Paypal konto
Har du vurdert Klarna Checkout? De støtter jo kortbetaling i tillegg til faktura-alternativene. Vurderer å bytte til den selv.
Klarne checkout koster vel endel penger? Ser ut som det koster 3000 kr å etablere konto og 300 kr i mnd.
Vel, Klarna Checkout koster vel mer, mener det er oppunder 800 i måneden faktisk. Oppstartskosten er det mulig å prute bort, om du allerede er kunde er det gratis å oppgradere.

Uansett, du spør om billigste måte å tilby kortbetaling på, og det er umulig å svare på med mindre du oppgir hvor mange ordre du har pr mnd og snittverdien av disse.

De aller fleste opererer med fastpris + en cut av beløpet. Stripe/Paymill har stort sett en fast prosentsats, men du skal ikke omsette for mye før du merker at prisene deres er ganske høye.

Jeg tror du driver relativt smått, og at paypal er den rette løsningen for deg nå.

Det er fullt mulig å bruke paypal uten at brukeren MÅ registrere seg, men paypal vil alltid vise valget om at de KAN registrere seg. Nå er det en stund siden sist jeg holdt på med paypal, men jeg husker at det var litt herk mtp betalingsvinduet deres, fordi den husker at du selv er bruker, og derfor får du ikke nødvendigvis se det samme som sluttbrukeren gjør når du tester.

Mitt tips er derfor å teste paypal igjen, men test i chrome og inkognitomodus, så får du en relativt reell flow.

Lykke til!