Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1214
Avdeling M - Lage pop

http://www.youtube.com/watch?v=rnhPZZYlQvs

Link n' shit, love it or hate it
Awsome! :P
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Like at dere stikker unna gangster-stilen og faktisk fokuserer på rappingen istedenfor. Det er så megakjipt når folk absolutt skal rappe om dop og damer. Digger også at dere disser ned på de norske pop-rapperne, som alle høres helt like ut.

Så alt i alt, beste rappen jeg har hørt her på forumet ihvertfall. Videoen var ikke så alt for ille heller. Stå på!

EDIT: HAHA, dritfett på slutten når dere kommer med metal-rap og greier. Var svært uforventet!
Sist endret av Dongerino; 7. august 2013 kl. 12:18.
Skjeldent bra. Dette kan jeg godt høre mer av ja.
Morsom video og sang, digger twisten mot slutten med metal-rappen.
Kom gjerne med mer!
Trådstarter
3 3
Det var jo meget god feedback. Tusen takk for korttids-reply!

Andre er fortsatt hjertelig velkommen til å ta en tittlytt!
Synes det var veldig bra ! Ble veldig positivt overrasket, og la inn en subscribe på dere.
Avdeling M er også, vell og merke, i finalen ved rapvalget, som er en landsdekkende musikk-konkuransse.

Med låter som Med Meg og En Sjanse, som har toppet listene til blandt annet Nord-Norges største lokalradio, Radio 3 Bodø. Dette er absolutt en gruppe kreative sjeler som fortjener både støtte, feedback og ikke minst flere lyttere.

Her er også Avdeling M´s bidrag til rapvalg 2013:

Avdeling M - Gull


Så nøl ikke ved å stemme hvis dere liker musikken.
Trådstarter
3 3
Der er noen som har gjort hjemmeleksen sin! Stem gjerne på oss på rapvalg, det er jo faktisk snakk om 100 000,- !
Hahahahaha jeg ELSKER den låta her!Dere er så jævla on point! Når vi lager poooooooooooooop:-) Fett as gutta!

Feit`n
Sist endret av slobby; 9. august 2013 kl. 23:36.
Sitat av VVHoax Vis innlegg
Avdeling M er også, vell og merke, i finalen ved rapvalget, som er en landsdekkende musikk-konkuransse.

Med låter som Med Meg og En Sjanse, som har toppet listene til blandt annet Nord-Norges største lokalradio, Radio 3 Bodø. Dette er absolutt en gruppe kreative sjeler som fortjener både støtte, feedback og ikke minst flere lyttere.

Her er også Avdeling M´s bidrag til rapvalg 2013:

Avdeling M - Gull


Så nøl ikke ved å stemme hvis dere liker musikken.
Vis hele sitatet...
Sitat av Mihawk Vis innlegg
Der er noen som har gjort hjemmeleksen sin! Stem gjerne på oss på rapvalg, det er jo faktisk snakk om 100 000,- !
Vis hele sitatet...
Haha, ja!
Har stemt for noen uker siden, er så fantastisk tekst

Det på TV ekke ekte eller real,
Og vifte du med ræva kan det kom en ekkel kis.
Æ si jo ikke at æ syns det der e riktig
Men går du fra en åpen bil så må du vær forsiktig.

Og kvinneundertrykkelse det har du aldri opplevd,
Sia 1945 har mer enn masse nok skjedd.
Bi du playa på en kveld du ikke huska,
Så va det du som dreit dæ ut, VI E IKKE DUSTA!
Vis hele sitatet...