Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  201 19266
Sitat av Bangfish Vis innlegg
Slenger inn et par fra de siste par åra.
De er kanskje ikke de verste filmene jeg har sett, men de kommer høyt på lista.

Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides (2011)

Ekstremt kjedelig og tåpelig film. Hadde det ikke vært for at vennene mine ville se resten, hadde jeg gått ut av kinosalen etter 30 min. Det er sjelden jeg kjeder meg så mye av å se en actionfylt film.


Kick-Ass (2010)


Jeg har aldri blitt så provosert av å se en film. Jeg hatet den virkelig, til tross for at den egentlig har fått ganske bra ratings.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ble du provosert? forklare?
Aner ikke om denne har blitt sagt før:
The Human Centipede.
Dårlig start, dårlig i midten, dårlig i slutten.
Sist endret av RandomiZed; 17. juli 2011 kl. 23:43.
Sitat av Vemund1 Vis innlegg
HAHAH! Dere har ikke sjangs mot mitt forslag.. Jeg ble nærmest tvunget med på den nyeste "Brødrene Dahl" filmen. Dere kan ikke tenke dere hvor DRITT denne filmen var.. Det var rett og slett en 1 1/2 time med skuespill på en scene filmet med et ræva kamera. Forferdelig skuespill, handling og effekter. Hvis noen andre har sett denne filmen skjønner de hva jeg mener.
Og jeg overdriver IKKE, jeg kunne lagd bedre film med mobilkameraet mitt.
Vis hele sitatet...
Syntes ikke det var så ille jeg, før du begynner å se den så VET du jo at den er filmet fra tusenfryd, og at det er ett teaterstykke.. Er ganske sikker på at dette står opplyst på DVD'en..
Titanic 2. Ingen over, ingen ved siden.
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Jeg så nettopp Dylan Dog her om dagen, og den leverte dritt. Som å se på buffy bare at nå er jeg ikke 13 lenger.
Takk gud jeg liker filmer som Harry Potter, American pie osv. Vil påstå at jeg har en relativt god filmsmak, så jeg forstår ikke hvorfor dere kan misslike akkurat de filmene. Spessielt American pie, de er jo fylt med søppelhumor og deilige damer! Trudde det kun var bestemødre som ikke likte de filmene. (Nå snakker jeg ikke om de nye filmene, men de første som har med de orginale skuespillerene.)
State Property! Ekstremt lavbudsjett gangsterfilm med elendig plot, skuespill og effekter.
Men vil anbefale å se den likevell, jeg lo bra godt da jeg så den!
Arnold's første film Hercules in New York er uten tvil den dårligste filmen som noen gang har blitt lagd i filmens historie.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Alle filmer med norsk skuespill..
Kognito: Du kan umulig ha sett fjols til fjells?
Å si at filmer som Clockwork orange, Eyes wide shut og Deer hunter hører til i samme divisjon som makkverk som American Pie, Kill buljo osv blir bare useriøst. Men samtidig skjønner jeg at det kan være fristende å utgi seg for å ha litt kontroversiell filmsmak, ettersom man i større grad får markert seg på den måten. Personlig mener jeg at det er helt uinteressant å lese om bedritne filmer. Så jeg velger å besvare spørsmålet som mange av dere andre i praksis har svart på, nemlig: Hva er tidenes mest OVERVURDERTE film(er). Det vil jeg tørre å påsta at er: Ringenes Herre (med unntak av eneren, den er også oppskrytt, men samtidig langt bedre enn sine oppfølgere), Avatar, Shawshank redemption, Forrest Gump, Memento, Inception, The dark knight, Indiana jones.

Dette er selvfølgelig 100% subjektivt og mener ikke at mitt synspunkt bør være enerådende. det avhenger jo fullstendig av hvilke kvaliteter man vektlegger mer og mindre i filmer. noen mener at spesialeffekter er mer essensielt enn karakteroppbygning osv.
Alien Vs Ninja! å fy faen for en film! noen som har sitt den og kan dele sine fæle tanker med andre?
Daltry Calhoun!
Jeg liker å se på dårlige filmer, rett og slett fordi noen er så dårlige at det blir morsomt. Men dette er en av de få filmene som jeg aldri har klart å fullføre.
Handler om en grassforhandler som plutselig får besøk av datteren og eks-kona.
Sitat av panda123 Vis innlegg
Å si at filmer som Clockwork orange, Eyes wide shut og Deer hunter hører til i samme divisjon som makkverk som American Pie, Kill buljo osv blir bare useriøst. Men samtidig skjønner jeg at det kan være fristende å utgi seg for å ha litt kontroversiell filmsmak, ettersom man i større grad får markert seg på den måten. Personlig mener jeg at det er helt uinteressant å lese om bedritne filmer. Så jeg velger å besvare spørsmålet som mange av dere andre i praksis har svart på, nemlig: Hva er tidenes mest OVERVURDERTE film(er). Det vil jeg tørre å påsta at er: Ringenes Herre (med unntak av eneren, den er også oppskrytt, men samtidig langt bedre enn sine oppfølgere), Avatar, Shawshank redemption, Forrest Gump, Memento, Inception, The dark knight, Indiana jones.

Dette er selvfølgelig 100% subjektivt og mener ikke at mitt synspunkt bør være enerådende. det avhenger jo fullstendig av hvilke kvaliteter man vektlegger mer og mindre i filmer. noen mener at spesialeffekter er mer essensielt enn karakteroppbygning osv.
Vis hele sitatet...
Det virker som om det er du som prøver å markere deg med en veldig kontroversiell filmsmak.
Sær som enhver
Bangfish's Avatar
Sitat av Snikke Vis innlegg
Unnskyld meg, men når ble en film dårlig fordi DU "hater" den?
Ja, jeg mener Kick-Ass, for den siste Pirates of the Caribbean har jeg ikke sett.
Sist jeg sjekket var det stor forskjell på å ikke like noe, og at noe er dårlig.
Det er vel tross alt dårlige filmer man skal fram med her, ikke filmer som kvalitets-messig er gode, men som enkelte ikke liker fordi de ikke samsvarer med dems personlige preferanser innenfor film.
Men selvfølgelig, correct me if I'm wrong.
Vis hele sitatet...
Dette er bare mitt synspunkt. Jeg hatet den så intenst, uten å helt vite hva som provoserte så sterkt. Det var jo meninga at det skulle være kødd alt sammen, men noe med det fikk meg til å bli ganske irritert.
At jeg hater den gjør den ikke nødvendigvis til en dårlig film, det er bare mitt synspunkt alene. Vennene mine jeg så den med syntes den var veldig morsom og bra.
The Happening med Mark Wahlberg var rett og slett uhyre dårlig!
Kommer ikkje over kor bortkasta tid den filmen var!
Urban Menace aaawwww shiit for en film, dårlig story crappye effekter og dritt skuespill. Husker vi skulle kjøre en del timer så derfor ble mange Dvd'r kjøpt for at vi kids skulle ha noe og gjøre, der var Urban Menace med, pluss mange andre filmer i samme kvalitet som denne filmen, med Big Pun, Ice T, Ice Cube, Fat Joe osv osv. Shiit det var tortur!
Sound of Thunder: http://www.imdb.com/title/tt0318081/
Spy Kids 3-D: Game Over: http://www.imdb.com/title/tt0338459/
er et par filmer jeg aldri kan komme over hvor dårlige er, i tillegg til noen andre som allerede er nevnt her.

For flere elendige filmer fra 1980 og oppover, følg med på the Golden Raspberry Awards (også kjent som Razzie Awards).
http://en.wikipedia.org/wiki/Golden_Raspberry_Award
http://www.razzies.com/
Når man kommer til teknisk dårlige filmer kan man jo si at August Underground's Mordum er ubrukelig, da alt er filmet med et skurrete og gammelt håndholdt kamera.
However; filmen er høyst sannsynlig den mest groteske og mest sjokkerende filmen som noen gang er produsert!
Etter å ha kommet hjem fra kino vil jeg også legge til Black Swan...
Sitat av Haagens Vis innlegg
Ingen som har nevnt noen av Twilight filmene enda? Makan til dårlig regi å hullete plot skal man leite lenge etter...
Vis hele sitatet...
Bare fordi du ble usikker på din egen seksualitet etter å ha sett dem, betyr det ikke at de er dårlig.

Støtter TS med at man må si filmer som ER dårlig, da i form av tekniske osv. ikke filmer som ikke faller i smak. Ser en nevner feks Black swan. Selv om man ikke liker den betyr det ikke at det er en dårlig film.
Black Sheep er vel en av de dårligste jeg har sett tror jeg.
http://www.imdb.com/title/tt0779982/


Må nesten slenge på Twilight-serien også, makan til makkverk...
Sist endret av Trollsauen; 25. juli 2011 kl. 08:09.
Sitat av Deadlock Radium Vis innlegg
Verdige kandidater til tidenes dårligste filmer er Mega Shark Vs. Giant Octopus og Mega Shark Vs. Crocosaurus.

Det er faktisk så dårlig at de viste den akkurat samme scena fem ganger på 15min.

Samme greia kan sies om Crocosaurus.

Forøvrig er skuespillet og filmen generelt så fullt i plotthull og feil at det nesten gjør vondt, men en får se en fantastisk scene med en Surface To Air Shark Missile.

Det var mine bidrag
Vis hele sitatet...
Haha, har sett Mega Shark Vs. Crocosaurus, haien ser mer ut som ett fjell. Skuespillerene hopper frem og tilbake inn -og ut av et helikopter annen hver scene.

Mitt bidrag må fortsatt bli Holy Water. Denne filmen er så sinnsykt dårlig laget. Gjengen det er snakk om snakker irsk, på en rar måte, ingen ting er morsomt og kameramannen klarer ikke en gang å holde kameraet stille. Jeg ble dagens mobbeoffer da jeg og noen venner leide denne filmen!
Jeg såg hobo with a shotgun i kveld...sån helt seriøst så var vel faktisk dette noe av det verste jeg har sett (selv om jeg likte ideen bak at en uteligger dreper alle bad guys)
altså, jeg er ganske sikker på att Bad taste er den verste filmen noen sinne, og alle som har sett den er nok helt enige: http://www.youtube.com/watch?v=XtPYTfS8Kuw
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Green_Matter Vis innlegg
altså, jeg er ganske sikker på att Bad taste er den verste filmen noen sinne, og alle som har sett den er nok helt enige: http://www.youtube.com/watch?v=XtPYTfS8Kuw
Vis hele sitatet...
Tror ikke du skjønte humoren i filmen.
Vet ikke om disse har blitt sagt, men her er de.
Birdemic.
http://www.imdb.com/title/tt1316037/
-
Sharktopus.
http://www.imdb.com/title/tt1619880/
http://www.imdb.com/chart/bottom

Haha kom nettopp over denne, mye jeg er enig i her altså. Lawnmower Man 2: Beyond Cyberspace. Battlefield Earth: A Saga of the Year 3000. FEKS. :P
Sist endret av Lily Bowen; 9. august 2011 kl. 14:29.
Highlander: The Source

Jeg følte at jeg hadde tapt 1,5 timer av livet mitt etter den der... Jeg ble virkelig lei meg...

http://www.imdb.com/title/tt0299981/
Sist endret av KnutA92; 10. august 2011 kl. 02:26.
Husker jeg kjøpte About Schmidt på DVD kort tid etter den kom ut, ble virkelig skuffet over filmen, og jeg syntes den nådde bunnen av filmene jeg hadde sett til da. Når jeg ser på rangeringen på IMDB, kan det være at jeg burde se filmen på nytt igjen, kanskje jeg ikke skjønte hele greia, men tror jeg lar vær.

Den desidert dårligste filmen jeg har sett/prøvd å se må være Avatar, jeg har prøvd å se filmen 5 ganger, men innen 40 minutter av filmen, har jeg enten slått av filmen, eller sovnet.
Sitat av Liverbird Vis innlegg
Jeg såg hobo with a shotgun i kveld...sån helt seriøst så var vel faktisk dette noe av det verste jeg har sett (selv om jeg likte ideen bak at en uteligger dreper alle bad guys)
Vis hele sitatet...
Hæ? Jeg syns den var bra jeg. Litt utradisjonell produksjon, men det var litt av sjarmen
The blair witch project 2 var elendig! Waste of time!
Og cloverfield.. Man ser jo bare bakken jo!
Sitat av Highness Vis innlegg
Paranoid park syns jeg var utrolig dårlig..
Vis hele sitatet...

Wait WHAT?! Gus Van Sant er jo Gud.



For øvrig syns jeg The Fast & the Furious filmene er noe av det verste søppelet jeg har sett på skjerm.
Sitat av hallooghei Vis innlegg
.....og alle Harry Potter og Ringenes Herre filmene......
Vis hele sitatet...


Heahehaehahehaea, du er kul som skiller deg ut altså. Nei, nå lo jeg godt gitt



Ta en titt på Mortal Kombat filmene. Det er ingen handling i dem, bare en haug med kampsport utøvere som leker foran kameraene. Den siste jeg så var vel fra 2009 eller noe sånt, men den minnet ekstremt om en 90-talls klassiker.
Hva med Braindead da? Den må jo være kvalifisert!

http://www.youtube.com/watch?v=xbOmCUWm25w

Kos dere!
V for Vendetta må vel være en av tidenes dårligste filmer..
Justin Bieber: Never say never....
snoop dog - hood of horror...
party monster (serriøst gay film)
Sitat av hallooghei Vis innlegg
.....og alle Harry Potter og Ringenes Herre filmene......
Vis hele sitatet...

NOOOO! titegn
Denne er rævva, http://www.youtube.com/watch?v=fjz-J4Tq218
På traileren ser den ikke sååå dårlig ut, men fy faen.. dårlig spesialeffekter og hele pakka, verste "krigsfilm" jeg noensinne har sett. Er faktisk en triangel formet ting som flyr rundt i lufta og dreper soldatene haha, ahh den suger!
Seriøst - Vanilla Sky. I rest my case.
http://www.imdb.com/title/tt1702443/ har ikke sett denne, men dette er sansynligvis det verste av det verste :P
Folk her er jo idioter.. Clockwork Orange, Sin City, Ringenes Herre +++

håper dette er trolling.
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av tommentmn Vis innlegg
Folk her er jo idioter.. Clockwork Orange, Sin City, Ringenes Herre +++

håper dette er trolling.
Vis hele sitatet...
Jeg tror du leste tittelen litt feil, mister
Sist endret av lex123; 16. august 2011 kl. 03:43.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det finnes mange utrolig dårlige filmer, men èn film har jeg lagt mitt ultimate hat for; Pick of Destiny!
At denne filmen ble så populær er noe av det største mysteriet i mitt hode, den filmen var så innpakka med dumskap og idioti at jeg hadde lobotomert meg selv om jeg måtte ha sett hele filmen en gang til! Jeg takler heller ikke å se eller høre Jack Black lenger...

Meet the Spartans ligger rett bak...
Må få legge til Silent Hill. Aldri sett en så meningsløs og dum skrekkfilm før .. Jeg pleier å være ganske pyse når det kommer til slike filmer, men denne her holdte jeg nesten på å sovne.
Prom night Fy faen så rævva film...
▼ ... over en uke senere ... ▼
Valhalla Rising, hadde store forventninger, ble dypt skuffet.
Kjipt å tenke på at i stedet for å se den filmen hadde jeg egentlig mye annet "morsomt" jeg heller kunne gjort, kunne sett maling tørke for eksempel.

Ellers enig i trådstarter med Cannibal Terror.
The Last Airbender.
Hadde litt for store forhåpninger til denne filmen. Liker stortsett filmene av M. Night Shamalamayan..nan.
Men dette var bare fantastisk dårlig.
Sist endret av hottentott; 6. september 2011 kl. 08:09.