Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  344 41950
Om filme opptaket er et alternativ kan jeg gjøre et forsøk?
Sitat av siaamr Vis innlegg
Her finner dere dagens opptreden om få minutter:
http://www.youtube.com/watch?v=pz5tG4xCE28
Vis hele sitatet...
Video/audio er helt ute av sync..
Sitat av Mokko Vis innlegg
Video/audio er helt ute av sync..
Vis hele sitatet...
Merket dette. Gi meg 15 min, laster opp ny versjon.
Valgfri brukertittel
Nygaard's Avatar
Du er som vanlig søt, Prebz <3 Har sendt en shitload med stemmer, håper dere vinner.
Nei, detta var synd.. men gratulerer til Daniel.
Sist endret av Mokko; 27. mai 2011 kl. 22:04.
Hero of Time
bronze's Avatar
Awww whaaat? Dere burde vunnet!
FAEN! Her har vi nye Justin Bieber tenker jeg..
Sist endret av Adrenalinex; 27. mai 2011 kl. 22:06.
Slått av junior... Au da
Og der vant: Daniel.. wait.. what?
Beklager karer!

Fast freaks!
Sist endret av Znerk; 27. mai 2011 kl. 22:05.
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
Dere var mye bedre en Daniel.

Barna vinner på sjarm.
w00t? Han var en av de jeg IKKE hadde forventet at skulle ha en sjanse. Er litt sjokket nå
Hm, det var skuffendes.. Flink var han, men ikke SÅ flink.
småpian har for mye peng på kontantkortet sitt... thats all
Herregud han var ikke i nærheten så god som dere og flere andre... Dette er latterlig
Dette er et godt eksempel på at sjarm har nesten alt og si. Alder også. Det norsk folks intelligens er på vei ned...
Dumt at dere ikke vant
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
FAEN! Her har vi nye Justin Bieber tenker jeg..
Vis hele sitatet...
Kommer ikke til å se mye av ham i fremtiden sikkert.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Kingwings, Intros og det Opera-paret passerer jo han glatt imho. Litt skuffende.
Sitat av Teg Vis innlegg
Kommer ikke til å se mye av ham i fremtiden sikkert.
Vis hele sitatet...
Ikke i det heletatt heller tenker jeg..
Huff. Dere kunne ha gjort mye mer med de 500.000,- imho. Syntes dere var flinke, fortsett med dansinga
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Faen at dere ikke vant. Dere er jo mye mer talentful. Er vell som sagt pga at han er en gutt, og er så sjarmerende for jentene og slikt. Faen og.
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
Dette programmet har egentlig bare gått rett til helvete. De med talent blir ikke stemt videre fordi småunger har for mye penger på kortet, og bare kommer videre på ren sjarm. Dette skjedde jo også i fjor.

Meget trist at dere ikke stakk av med seieren. Dere hadde fortjent den.
Selv om dere ikke vant har dere jo spredd navnet deres langts hele landet, nesten alle vet hvem dere er. Keep up the good work!
Jeg er helt uenig i det folk sier om at han vant på grunn av sjarm og alder. Daniel danset skinkene av Kingwings i kveld på tross av at han er halvparten så gammel som de – så enkelt er det. Han fortjente virkelig å vinne. Han imponerte så kraftig at jeg også valgte å stemme på han, og det er ikke akkurat hverdagslig at jeg stemmer på TV-programmer. Ikke er jeg fjorten år gammel jente med kontantkort heller.
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
Jeg håper virkelig du tuller.

Etter min mening var Kingwings Crew mange ganger bedre enn Daniel, og man kan ikke nekte for at han kom videre på sjarm. Mange unge jenter stemmer på han uansett.
Beklager, tok litt lenger tid enn først antatt. Her har dere dagens opptreden i sync: http://www.youtube.com/watch?v=TTArQDmI3vQ
Daniel rista jo bare litt på ræva si på scenen..
KWC lagde jo faktisk underholdning i motsetning!
Klarte å sovne rett før innslaget deres jeg :/ så får vel se det på youtube... men synes alikevell dere skulle ha vunnet over han lille kisen, unger vinner pga sjarm...
Sitat av Tryllestav Vis innlegg
Jeg håper virkelig du tuller.

Etter min mening var Kingwings Crew mange ganger bedre enn Daniel, og man kan ikke nekte for at han kom videre på sjarm. Mange unge jenter stemmer på han uansett.
Vis hele sitatet...
Nei, jeg tuller ikke. Og kan ikke nekte på det? Selvsagt kan man nekte på det. Man kan jo si det samme om Kingwings også, at de kom videre på grunn av fjortisjenter som syntes de var kjekke – men det ville selvsagt bare være ville spekulasjoner, akkurat som når man sier Daniel vant på sjarm.

Kingwings imponerte grovt første opptreden, og de imponerte bra i semifinalen, men denne gangen ble jeg ikke fullt så imponert som tidligere (med unntak av Prebens airchair). De er fantastisk flinke, helt klart, men jeg synes ikke de har vist den samme fremgangen som Daniel, og denne gangen mener jeg Daniel rett og slett var bedre enn de.
Skulle likt å vite hva vår hvisker om Mia rundt 05:15 i den videoen.
Sist endret av Mokko; 27. mai 2011 kl. 22:45.
Sitat av Provo Vis innlegg
Nei, jeg tuller ikke. Og kan ikke nekte på det? Selvsagt kan man nekte på det. Man kan jo si det samme om Kingwings også, at de kom videre på grunn av fjortisjenter som syntes de var kjekke – men det ville selvsagt bare være ville spekulasjoner, akkurat som når man sier Daniel vant på sjarm.

Kingwings imponerte grovt første opptreden, og de imponerte bra i semifinalen, men denne gangen ble jeg ikke fullt så imponert som tidligere (med unntak av Prebens airchair). De er fantastisk flinke, helt klart, men jeg synes ikke de har vist den samme fremgangen som Daniel, og denne gangen mener jeg Daniel rett og slett var bedre enn de.
Vis hele sitatet...
Vil du si at Daniel er bedre en KWC sammenlagt? Altså se bort ifra finale opptrednene.
Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Vil du si at Daniel er bedre en KWC sammenlagt? Altså se bort ifra finale opptrednene.
Vis hele sitatet...
Vanskelig å si. Utvikling, alder og talent tatt i betraktning, så vil jeg nok si det. Selv om Kingwings selvsagt er mer akrobatiske. Det blir i hvert fall dumt å si at han kom videre på sjarm alene, og at han bare "rista litt på ræva på senen" når Adil Khan påstår han er det største dansetalentet siden Michael Jackson – da er det en eller annen som har et rimelig forvridd bilde av virkeligheten her, og det er vel neppe Adil.
Kingwings er gode men snakker vi talent så vant Daniel, hvis noen her benekter at han har mer talent en Kingwings så må dere virkelig se på variablene mellom dem...

Det heter Norske Talenter og talent har man i ung alder, senere er man bare god :P

Som Provo sier, jeg syntes ikke de leverte like bra i dag som første gangen, sorry men det er Daniel som viste seg å være det største norske talentet

Lykke til videre, dere skal faen meg ha et godt lykke til for dere kommer til å nå langt!
Sist endret av Oransje; 27. mai 2011 kl. 23:06.
Jeg fikk ikke sett finalen. Er det noe sted man kan streame hele greien?
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Jeg fikk ikke sett finalen. Er det noe sted man kan streame hele greien?
Vis hele sitatet...
tv2 sumo, men det koster.
Sitat av L33tSmiley Vis innlegg
Kingwings er gode men snakker vi talent så vant Daniel, hvis noen her benekter at han har mer talent en Kingwings så må dere virkelig se på variablene mellom dem...

Det heter Norske Talenter og talent har man i ung alder, senere er man bare god :P

Som Provo sier, jeg syntes ikke de leverte like bra i dag som første gangen, sorry men det er Daniel som viste seg å være det største norske talentet

Lykke til videre, dere skal faen meg ha et godt lykke til for dere kommer til å nå langt!
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke kan ha talent i eldre alder, hvorfor er det ikke øvre aldersgrense?
Artig at noen fra nff kom så øangt i norske talenter. Selv hadde jeg håpet at Bogdan skulle vinne
VG * CHATEAU NEUF (VG Nett) Danseren Daniel Elmrhari (11) sjarmerte alle og vant fredag «Norske Talenter» 2011.*
Ble skikkelig skuffet når dere ikke vant,det hadde dere fortjent.
håper dere likevel får til å holde en egen forestilling da! det hadde vært helt rått, Kingwingscrew på operahuset^^
Sitat av sugerøret Vis innlegg
tv2 sumo, men det koster.
Vis hele sitatet...
Takk for den. ^^

Nå har jeg da sett finalen, og synes egentlig Daniel vant som fortjent. Ikke at Kingwings Crew ikke hadde fortjent det, men ja, dere skjønner hva jeg vil fram til.

On a sidenote til Norske talenter; jeg kan ikke annet enn å digge Alex Rosen (eller hvordan det staves), han har liksom null peiling på talent eller noe virker det som, han bare er der og digger jobben sin. Mia Gundersen virker for meg clueless også, hun bare tror hun kan ting. Adhil Khan er den eneste av dommerne som virker som han faktisk kan noe.

Mine 5 cent.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Takk for den. ^^

Nå har jeg da sett finalen, og synes egentlig Daniel vant som fortjent. Ikke at Kingwings Crew ikke hadde fortjent det, men ja, dere skjønner hva jeg vil fram til.

On a sidenote til Norske talenter; jeg kan ikke annet enn å digge Alex Rosen (eller hvordan det staves), han har liksom null peiling på talent eller noe virker det som, han bare er der og digger jobben sin. Mia Gundersen virker for meg clueless også, hun bare tror hun kan ting. Adhil Khan er den eneste av dommerne som virker som han faktisk kan noe.

Mine 5 cent.
Vis hele sitatet...
Man trenger ikke ha talent for å vite hvem som har talent.
Syns desverre showet bare blir kjedligere og kjedligere. Blir altfor mye dans og sang. Mulig det bare er jeg som syns det er morsommere med personer som kommer med noe anna enn de to temaene
Måtte se på filmen 8 ganger, og enda klare jeg faen ikke finne ut hva Mia mente... dere her jo faen 100% i sync med musikken og presentasjon!

Daniel er god, han imponerte meg, men synes faktisk dere fortjente og vinne
Sist endret av justastonedhuman; 28. mai 2011 kl. 18:19.
Kain: Enkelte henger litt etter enn andre Det ser man ganske tydlig.



Det jeg forsatt lurer på, er hvilken sang nr 2 er?
Stuck pixel.
Tryllestav's Avatar
Noen som har en aldri så liten liste over alle sangene på fredagens opptreden?