Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  212 9297
ok, oig hva er så det da??
nfo, forkortelse for info.

ikonet ser slik ut: en skjerm i bakgrunnen, og en I i en blå runding.
ser sånn ut i xp i alle fall.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Hvis noen hadde fått tak i den på en eller annen måte, så er det vel mer sannsynlig at de vil release den på engelsk når den først er på engelsk og for å så dubbe den til tyrkisk..
du har nok rett der, tviler litt på denne utgivelsen, men aldri si aldri...
Og siden den heller ikke er postet på hverken http://www.isonews.com eller http://www.vcdquality.com så får vi vel alle smøre oss med tolmodighet
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Da må det i tellfelle være at en av de som kanskje driver og dubber den til f.eks tyrkisk har tatt med en hjem til familien og den har ikke blitt noe offesielt releaset...
Tviler jeg sterkt på selv... Hvorfor tyrkisk liksom? Og hvem gidder å tekste hele greien... Nei synes det blir for dumt. Hvis noen kan uploade denne filmen til meg (kun en liten del av den) kan jeg verifisere om det er sant eller ikke
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Tore: Tviler på at noen her har den, og jeg tviler i allefall på at noen gidder å laste den opp til deg så du kan verifisere den.
Better than thou.
Hvorfor kunne de ikke bare evt. gjort det selv liksom...?
Carlo, sant nok, men et lite screenshot el. hadde nok gjort seg spør du meg.... mange som kommer med rare utsagn for tiden...

offtopic: Only 4 post left carlo
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Jeg er helt enig med tore-.
Alt for mange "rykter" og påstander om dette. Ingen har egentlig sett noe, de har bare "hørt noe"
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Kan godt gi deg et screenshot fra to tårn, men det er fra trailern da..
drit i Ringenes Herre da! Ringenes er bare oppskrytt og er ike så bra som alle skal ha det til! eneste som er bra i den filmen er musikken! (jeg sovna faktisk når jeg så den)
Lomax, en ting du kanskje bør skjønner er at folk har egne smaker og favoritter... we like it

en ting jeg synes er forbanna rart er de som begynner å tyte om "magi" og "mystikk", selvsagt, jeg ser den, men måten noen formulerer den på er helt idiotisk....

btw., pondus har jo en artig stripe som gjør narr av LOTR folket den likte jeg
Opprinnelig postet av tore-
Lomax, en ting du kanskje bør skjønner er at folk har egne smaker og favoritter... we like it
Vis hele sitatet...

Jeg likte den forrige filmen og jeg likte boken.
btw., pondus har jo en artig stripe som gjør narr av LOTR folket den likte jeg
Vis hele sitatet...
Har du link? Jeg digger pondus.
link på dagbladet.no ang. pondus. men stripen er for gammel
Blæ. Jeg fikk lyst til si et stygt ord, men gjør det ikke.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Smaken er som baken, delt i to og i midten er det bare dritt.
Noen her som skal på premieren da??
Jeg gleder meg iallefall som ei fitte!!! ;P
Awh 9 timer og 19 minutter til filmen starter

*satt mobilen min på nedtelling*

Gleder meg som faen. Skal se den to ganger på et døgn, for etter at jeg kjøpte billeter til LOTR kl 00:01 fikk jeg vite at vi skulle se den kl. 9 med skolen. Litt irriterende, hehe, men jeg klager ikke.
jeg gleder meg noe HELT sinnsykt, fyy faen omg, blir så digg.. herregud..

jeg stiller i dress i kveld ja...
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Jeg har dessverre eksamen i morgen, så jeg får ikke sett den før i morgen kveld.
Gleder meg sinnsykt ja!
akkurat 8 timer nå...=)
7 timer igjen til jeg får min julegave i år.

Blir ikke noe THX, men klarer meg lenge med den salen jeg skal i.
432 Plasser og SRD går greit det og. Bra plasser får man også, sitter på de første billettene som ble solgt der.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Trådstarter
Snart bare ett døgn igjen for meg.. Har framføring av et prosjekt på torsdag, bra oppverming iallefall
stikker til stavanger på lørdag el søndag for å få sett den jeg, gleder meg no helt jævlig. så 1'ern 11 ganger tilsammen gjennom året som har vært, blir vel no sånt med two towers óg

lotr r00lz!
Jeg stikker vel snart å ser den en gang til tenker jeg.. savner den allerede..
*har billett til den på lørdag* gleder meg som en unge Men dere som har sett den, var ann bra ?
Noen som har sett filmen nå? Hva syntes dere?
TO TÅRN VAR KONGELI!!! DEN VAR SJUK! DEN VAR UBESKRIVELIG DRITT KUL!
Kulere enn 1'eren?

Noen som vet om det går an å kjøpe bilitter til denne på internett? (bergen kino)
www.filmweb.no --> klikk deg videre der ifra..
Kan jeg ikke bruke min mor sitt visakort til å kjøpe bilettene med? mitt er electronic use only..
Går fett med VISA, men hva sier di mor?
NB! Kjøp med kredittkort er personlig. Kortet må medbringes når du skal hente billettene.
Vis hele sitatet...
Dette stod på siden hvor man skriver inn visa info

Det er greit for moren min
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
For å være ærlig, ble jeg ganske skuffa over filmen. Den er jo bra, det er klart, men den levde ikke helt opp til forventningene jeg hadde etter å ha ventet et helt år. De som har lest boka vil også merke at den er litt for forskjellig en del plasser.. men alt i alt var den vel grei nok.
Opprinnelig postet av Geddi
Dette stod på siden hvor man skriver inn visa info

Det er greit for moren min
Vis hele sitatet...
Skulle nok gå bra hvis du og din mor har samme etternavn... Ta med visaet hennes når du skal hente billettene og eventuell egen ID. Eventuellt så kan du jo ta med moren din... Tror da dette skulle gå greit
hehe *ta med mamma på kino* lol
Mente å ta henne med når du henter billettene da
Så tå tårn for 20 og 11 timer siden nå Så den to ganger etter hverandre for da jeg hadde kjøpt billeter til LOTR2 kl. 00:01 fant jeg ut at vi skulle se den kl 9 med skolen. Fikk 3 timers søvn før jeg så den igjen :/ Duppa av under noen av scenene.

Men LOTR var sinnsykt fet. Synes entene var litt dårlig laget men ellers var den super. Har ikke lest boken men hørte at masse er borte, og at de har forskyvet noe over i 3'ern? Kampscenene var overveldene!
så premieren kl00.01 på forum kino i bergen.
jeg synes at de ikke kunne gjort filmatiseringen noe spesjelt bedre.

Litt dumt at de fikk Faramir til å framstå som uvitende og ond....
synes filmen var skuffende, den første var bedre...
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Filmen i seg selv var ikke så bra, men sammen med de andre kommer nok dette til å bli en knusende bra trilogi.

Jeg var litt skuffet over hvordan de hadde lagd entene. De skulle vært enda treigere og treaktigere(løv osv).

Dessuten burde de skrudd opp aldersgrensen litt sånn at litt mer(noe i hele tatt) kunne vært med.
Husker at i boka skjøt urukhaiene inn hodeskallene av falne soldater når de angrep den hulefestningen. Det skulle vært med!
jeg har ikke sett filmen enda, will do it on sunday, men virker som at filmen har trekk til Star Wars Episode I, litt for barnevennlig i forhold til boken? Ikke at SW er bassert på en bok, men dere tar poenget
StarWars er da absolutt basert på bøker
Opprinnelig postet av Digital Hybrid
StarWars er da absolutt basert på bøker
Vis hele sitatet...
Enten er det jeg som har oppfatta hele greien feil, men det er jo George Lucas som har hele historien i hodet sitt.

Hvis det er feil, er jeg faen skuffet over meg selv om SW fan...

Det har jo blitt utgitt tegneserier og slikt da, men BOK?!
Opprinnelig postet av DarkStaar
Ta med visaet hennes når du skal hente billettene og eventuell egen ID. Eventuellt så kan du jo ta med moren din...
Vis hele sitatet...
Du trenger ikke pin koden eller noe som helst for å hente billettene, bare kortet. På Bergen Kino har de noen kjekke maskiner som trykker ut billetter til deg. Du bare:

1.) Sett kortet inn i maskinen
2.) Velg "Internett billetter" fra menyen

Den skal da finne billettter som er bestilt på det kortet. Hvis den ikke funker, må du gå i skranken.
Opprinnelig postet av Keanu

Husker at i boka skjøt urukhaiene inn hodeskallene av falne soldater når de angrep den hulefestningen. Det skulle vært med!
Vis hele sitatet...
Det skjer i Atter En Konge.
Heter den ikke "The Return of the King" da? Eller det der den norske tittelen...?