Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 1331
Ja, jeg skal skaffe meg bankkort imorgen, men jeg aner ikke hvilken bank som er best. Det jeg gjerne vil ha er dette:
-kunne handle på nett
-sjekke saldo med app evt. Melding
Dette er egentlig det jeg vil ha, men om det er noe mer dere mener jeg trenger er det bare å si ifra.
Vil også høre hvorfor den banken er så bra osv.
DNB - deilig nettbank
DNB Intro. Enkelt og greit.
Dnb, rett og slett
for ungdom (generelt alle under 18) er dnb eneste brukbare alternativ.
Får vel skape litt kontekst her.
Om du bor i nord, vil jeg anbefale sparebanken nord-norge.
Sitat av clarionify Vis innlegg
Får vel skape litt kontekst her.
Om du bor i nord, vil jeg anbefale sparebanken nord-norge.
Vis hele sitatet...
Jeg er ganske sikker på at du ikke kan bruke SNN på nett.
DNB beste bank ever + dem har både kundeservice på telefon og chat 24 timer 365 dager i året
Netthandel er ikke mulig for de under 18, med mindre du finner et hull. Saldosjekk bør være mulig å få til, dette er noe de aller fleste banker har idag, enten via app eller melding. Gå i en lokalbank og spør etter brosjyre for bankkort, eller sjekk på nettet, det er ikke alltid DnB er best.
Med DNB Intro har du en utrolig god nettbank, samt at du har 24 timers kundeservice, og kan sjekke saldoen din enkelt ved å sende "saldo" til 04800, som er utrolig greit. Du må dog si i banken at du ønsker denne tjenesten, men jeg har alltid hatt det, og det er herlig.
Sitat av Xasma Vis innlegg
Netthandel er ikke mulig for de under 18, med mindre du finner et hull. Saldosjekk bør være mulig å få til, dette er noe de aller fleste banker har idag, enten via app eller melding. Gå i en lokalbank og spør etter brosjyre for bankkort, eller sjekk på nettet, det er ikke alltid DnB er best.
Vis hele sitatet...
Jeg kunne handle på nett fra jeg var 14.
Sitat av Xasma Vis innlegg
Netthandel er ikke mulig for de under 18, med mindre du finner et hull. Saldosjekk bør være mulig å få til, dette er noe de aller fleste banker har idag, enten via app eller melding. Gå i en lokalbank og spør etter brosjyre for bankkort, eller sjekk på nettet, det er ikke alltid DnB er best.
Vis hele sitatet...
Jeg kunne handle på nett når jeg var 14 så det er fint mulig.
Sitat av krJo Vis innlegg
Jeg er ganske sikker på at du ikke kan bruke SNN på nett.
Vis hele sitatet...
Trodde faktisk man kunne det. Men ser at det bare er spesifisert for "barne kortet" at det ikke er mulig. Står ikke om man kan eller ikke på ungdomskortet.
Liker Sparebanken jeg, de tilbyr alt andre tilbyr. De var noen av de første til å skaffe bank id på mobil.
Ingen kunne måle seg med tilbud på lån og forsikring til meg.

Og de er godt synlig i mitt nærmiljø.
Ser dette blir en smak og behag diskusjon.
Man kan handle på nett fra man er 15 med DNB intro.

https://www.dnb.no/privat/nettbank-m...nto/intro.html
Frankrikes Solkonge
Hvis du får kort fra Nordea, får du kort med en tallrekke som du kan bruke for å handle på nett. Akkurat som på de store sine kort. Det er den eneste banken jeg har sett som deler ut kort med egen tallrekke.
Sitat av BaDomTss Vis innlegg
Hvis du får kort fra Nordea, får du kort med en tallrekke som du kan bruke for å handle på nett. Akkurat som på de store sine kort. Det er den eneste banken jeg har sett som deler ut kort med egen tallrekke.
Vis hele sitatet...
Dnb har også dette.
Jeg skal derimot bytte bank. Dnb er alt for ofte nede
Sist endret av Knäppgök; 3. oktober 2013 kl. 09:46.
Frankrikes Solkonge
Sitat av Knäppgök Vis innlegg
Dnb har også dette.
Jeg skal derimot bytte bank. Dnb er alt for ofte nede
Vis hele sitatet...
Tror de er nede ofte siden de prøver å fjerne java helt fra nettbanken.
Sitat av BaDomTss Vis innlegg
Tror de er nede ofte siden de prøver å fjerne java helt fra nettbanken.
Vis hele sitatet...
De er nede hvertfall en gang i uken, etter min erfaring.