Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 5664
Hei!

Noen som vet om en knall serie og begynne å se på,. Følger pr. i dag med på

Dexter
Prison Break
House M.D.
24
Sopranos
The O.C.
Green Wing
Black Books
Heroes
Who's Line Is It Anyway (US)

Jeg er ute etter en serie som varer typisk 40 min - 60 minutter. Gjerne typisk ultra kommersiel, men fortsatt har sin egen unike orginalitet som ovennevte. LOST og CSI er utelukket!

Takk, vi gleder oss alle til en ny tv-høst nå!
Sist endret av el_bamso; 6. august 2007 kl. 15:52. Grunn: spørsmålstegn i overskriften er viktig
Scrubs og Supernatural er sikre vinnere
the nine
jericho
scrubs
my name is earl

Jepp, fins mange veldig bra serier.
Vill spessielt anbefale Jericho
Jericho og Surface - selv om begge ble kansellert etter første sesong er det knakende bra serier.
Sitat av charz0r
Jericho og Surface - selv om begge ble kansellert etter første sesong er det knakende bra serier.
Vis hele sitatet...
Jericho ble etter protester tatt opp igjen og sesong 2 er bestilt.
Sant, jeg har glemt Jericho og Scrubs. Disse er knallbra, hvordan er surface. Ikke kom med noen spoiler, men er det en avsluttende sesong? Jericho er litt udefinerbar der syns jeg..
Greek
Kyle XY
Eureka
Weeds
CSI
The Riches
Weeds, absolutt! Det er både spennende og morsomt(tragikomisk, egentlig). Kommet til sesong 3 nå.

Ellers har jeg hørt at The Wire skal være en bra serie, men har ikke fått tid til å sjekke det selv.

Resten er allerede nevnt.
Kyle XY bør absolutt sees, Entourage også om du ikke har sett det
Ellers er jo Scrubs og Supernatural geniale serier. Kommer ikke på fler serier igrunn, virker som du ser på akkurat de samme som meg ;p

edit: Jeg er også blodfan er How I met your mother, er igrunn bare en person i serien som er skikkelig morsom, men han er virkelig genial =) Barney <3
Sist endret av Zepplin; 6. august 2007 kl. 16:38.
Kommer ikke på noen flere serier enn de som allerede er mevnt over, men scrubs er veldig bra. Bra du ser på 24, det eneste om får opp pulsen min .
Surface var konge, men den stopper på toppen av spenningskurven, fordi det aldri ble populært nok til en sesong 2.

Og mens vi snakker om avsluttede serier, kan du ta en titt på Jake 2.0. Den har gått på TV2, og ble også avsluttet etter en sesong, men til forskjell fra andre serier i denne sjangeren ble sesongen avsluttet på en måte som faktisk gir svar.

Ellers kan du tygge deg på de 5 sesongene av Angel, kan spesielt anbefale sesong 4 og 5
Her er min liste over tv serier..

Mandag:
Heroes - tba
Drive - DONE
Prison break - 17.sep
Weeds -
The king of queens - DONE
24 - tba

Tirsdag;
Gilmore Girls - tba
House - 25.sep
The Shield - tba

Onsdag;
Lost - tba
One Tree Hill - 2.jan
South Park - 3.okt
Jericho - tba / done?

Torsdag;
The O.C - DONE
Smallville - 1.jan
My name is earl - 27.sep
scrubs - tba

Fredag;
Joey - DONE
Avatar: The Last Airbender - 21.sep
Las Vegas - 28.sep

Søndag;
Entourage -
The Sopranos - DONE
Dexter - 30.sep
The Simpsons - 23.sep
Oz - DONE


Trailer Park Boys?
The Wire?
Twin Peaks?
Six Feet Under?
Doctor who?

Supernatural skal være ganske bra, har ikke fått tid til å se på den serien enda
Sist endret av error; 6. august 2007 kl. 16:51.
Du kan ikke ha tid til mye annet hvis du følger med på alle de seriene!
Joda det går ganske greit egentlig
Får tid til alt annet jeg har lyst til, det er bare å prioritere litt!
feks vente med å se noen serier til søndagen når man må ligge i senga ~8timer :P
Går jo fint så lenge du ikke sitter å gamer wow i 5 timer hver dag Er god serie nerd selv..
error: Supernatural må sees =) en av mest spennende seriene jeg vet om!
Entourage er et must for gutta!
Sitat av Fiskn
Jericho ble etter protester tatt opp igjen og sesong 2 er bestilt.
Vis hele sitatet...
OMG WTF, dritbra

Når jeg tenker meg om er det en serie til som ikke har blitt nevnt, verdt å sjekke ut: Boston Legal.
Sist endret av charz0r; 6. august 2007 kl. 18:21.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Du burde skifte topic hvertfall. Den spør i utgangspunktet etter NYE serier, men du skal ha serier du ikke har sett før.

Av de du ikke har sett så vil jeg anbefale Entourage på det aller, aller sterkeste. Den troner virkelig høyt på min liste. Den er dog ikke 40-60min som du spør om, men 22min.
Om du skal velge en ny serie å se på, så velg denne.
Når kommer jericho igjen egentlig? Husker for ca 1mnd siden hadde de en dato på nettsiden sin for når det skulle starte, men når den fredagen kom så startet det aldri. :/ Nå står det bare at de sender hver fredag, men det er enda ikke kommet noen ny episoder..
Traveler. Startet nå i sommer, ryktet om å bare være en 8 episoders serie, men helt klart etter siste episode, at det kommer en sesong nr. 2.
Det ble weeds og supernatural, venter litt med the wire og entourage (sett noen episoder).. takk for masse bra tips! Kommer til å komme tilbake til denne tråden når jeg er ferdig

BTW: Supernatural starter med sessong 3 i oktober
Går weeds på noen tv kanaler nå?
Sitat av sinclair
Går weeds på noen tv kanaler nå?
Vis hele sitatet...
Om jeg ikke husker helt feil så går det vel på TV3 eller ZTV, mener jeg så det for en liten stund siden. Eller så var det reklame for at det starter snart.
Mener at de to første sesongene av Weeds har gått på TVNorge. De første 4 episodene av sesong 3 har blitt leaka på nettet, for de av dere som kan være interessert i slikt.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av charz0r
Mener at de to første sesongene av Weeds har gått på TVNorge. De første 4 episodene av sesong 3 har blitt leaka på nettet, for de av dere som kan være interessert i slikt.
Vis hele sitatet...
Det er vel viasat som har den serien (altså tv3 og ztv av de norske)
LOST så klart! Uansett om du har bannelyset LOST, så må du gruble om igjen. Jeg vet at det er at mangen av folka her som misliker LOST fordi, de ble skuffet over det uhyret monsteret som var en svart sky. Men, det er feil!

LOST er eventuelt kansje, litt "daglidags" nå. Men, jeg vet at de kommer til å forberede seg til neste gang.

EDIT: så jeg stemmer på at du skal bemerke Tv-programme LOST.
Anbefaler deg på det sterkeste å se Oz.
"Over There" gikk bare en sesong men noe av det beste jeg har sett, en krigs serie som foregår nede i Irak. Veldig spennende og gøy, lagd til minne for de som tjeneste gjorde der nede. Weeds er også å anbefale.
Forresten så skal Andromeda Strain (av Michael Crichton)komme som miniserie i løpet av 2008. Boka var veldig bra, så den er nok verdt å holde et øye med når den tid kommer
Jeg begynnte å se: Arrested Development , og ble hekta!
Lenge siden jeg har sett en mer genial serie i denne sjangeren.

Kan anbefales på det sterkeste til alle
http://en.wikipedia.org/wiki/Arreste...28TV_series%29
Sitat av error
Her er min liste over tv serier..

Mandag:
Heroes - tba
Drive - DONE
Prison break - 17.sep
Weeds -
The king of queens - DONE
24 - tba

Tirsdag;
Gilmore Girls - tba
House - 25.sep
The Shield - tba

Onsdag;
Lost - tba
One Tree Hill - 2.jan
South Park - 3.okt
Jericho - tba / done?

Torsdag;
The O.C - DONE
Smallville - 1.jan
My name is earl - 27.sep
scrubs - tba

Fredag;
Joey - DONE
Avatar: The Last Airbender - 21.sep
Las Vegas - 28.sep

Søndag;
Entourage -
The Sopranos - DONE
Dexter - 30.sep
The Simpsons - 23.sep
Oz - DONE


Trailer Park Boys?
The Wire?
Twin Peaks?
Six Feet Under?
Doctor who?

Supernatural skal være ganske bra, har ikke fått tid til å se på den serien enda
Vis hele sitatet...
Du bruker mye tid foran Tv'en du?

God, the devil and Bob er en animasjonserie du abselout burde få med deg

Ikke veldig ny, men genial.
Sist endret av Elemental; 7. august 2007 kl. 11:43.
Very Important Lurker
Keanu's Avatar
Anbefaler en mini-serie fra BBC, Jekyll.
Som lochlite sa; Arrested Development! Anbefaler denne serien på det sterkeste, er så sinnsykt genial
Kongen av queens må du se, eier så kraftig.
Eg kan virkelig anbefale Stargate SG-1 (10 sesonger) og Stargate Atlantis.
SG-1 er avsluttet (kommer filmer) men Atlantis skal begynne på sin 4. sesong til høsten.

SG-1: http://www.imdb.com/title/tt0118480/
Atlantis: http://www.imdb.com/title/tt0374455/
Må se Dead like me. kom over serien helt tilfeldig å ble hekta. anbefales på det sterkeste.

http://www.imdb.com/title/tt0348913/
Band of Brothers kan jo være litt artig om du liker krigsfilmer.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jericho er en serie som får deg til å tenke skikkelig i begynnelsen, men så åblir det bare råere og råere.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Breaking Bad:
En 50 år gammel kjemi-lærer spilt av Bryan Cranston (kjent som bl.a Hal/Faren i Malcolm in the Middle) bestemmer seg for og produsere narkotika med en elev i klassen.

Første episoden kom ut for ca. ett døgn siden, og den virker bra, tror denne kan bli både spennende og komisk
Trangsynt visjonær
Polar-'s Avatar
Nå som tråden er blitt resurrectet; Entourage og Red Dwarf er et must. Sistnevnte er riktignok ikke så veldig ny, but still.
Sist endret av Polar-; 23. januar 2008 kl. 01:41.
Sitat av el_bamso
Hei!

Noen som vet om en knall serie og begynne å se på,. Følger pr. i dag med på

Dexter
Prison Break
House M.D.
24
Sopranos
The O.C.
Green Wing
Black Books
Heroes
Who's Line Is It Anyway (US)

Jeg er ute etter en serie som varer typisk 40 min - 60 minutter. Gjerne typisk ultra kommersiel, men fortsatt har sin egen unike orginalitet som ovennevte. LOST og CSI er utelukket!

Takk, vi gleder oss alle til en ny tv-høst nå!
Vis hele sitatet...

dexter sesong 2 blir dritt bra, men tror vi nærmer oss en vår istedenfor høst
Sitat av cardy
dexter sesong 2 blir dritt bra, men tror vi nærmer oss en vår istedenfor høst
Vis hele sitatet...
posten ble starta tidlig i høst? dexter sesong 2 var bra den

Må legge til freaks and geeks nå som tråden er tatt opp igjen. Har ikke sett så mye av det enda, men virker lovende.

http://imdb.com/title/tt0193676/
Ingen som har nevnt Studio 60 jo. Ble bare en sesong, men det er til gjengjeld 23 knakande gode episoder.
Ingen som nevnte Intelligense heller.
Breaking Bad er en helt ny serie. Om en kjemilærer som får beskjed om at han har lungekreft, og at han har kort tid igjen og leve. Så han bestemmer seg for å gå inn i metamfetamin bransjen.
Var meget bra. Anbefales.

Mvh Meg.
One of the good guys
2rs1's Avatar
Liker du Entourage kan jeg anbefale Californication. Sesong 1 er ferdig, sesong 2 starter til sommeren.

..og spesielt til trådstarter: Har du sett The OC, må du jo se One tree hill.
"Terminator: The Sarah Connor Chronicles" startet opp i USA 14.januar, har ikke sett det selv.. men utifra wikipedia virket det som den hadde fått greie kritikker.
Jeg har begynt å følge med på "Bionic Woman"

Ganske stilig.
The Wire, er etter min mening 2. plass etter Sopranos.