Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1027
Hvis man har bestilt en reise og har e-ticket, og det kortet man har registrert reisen på ikke er i bruk lenger (blitt sperret e.l), vil det ha noe å si når man skal sjekke inn? reisen er jo registrert på kortnummeret, men samtidig så virker det litt rart at maskinen faktisk sjekker om kortet har blitt sperret eller ikke....noen som vet hvordan det her fungerer?


edit: kortet har blitt sperret i ettertid ja!
Sist endret av Izor; 19. juni 2007 kl. 20:00.
Tror (og det er viktig å få med seg siden jeg ikke vet helt sikkert) det skal gå greit, så lenge du har med leg får du vel sjekket inn. Mener å huske at tanten min hadde kjøpt ebiletter til besteforeldrene mine en gang og de trengte bare vise leg på flyplassen.

Men, hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en kjapp telefon til flyselskapet bare for å sjekke. God mulig du finner noe info på nettsiden demmes og.
kreativ nerd
devotio's Avatar
Utgått VISA kort er ikke gyldig legg, men man skal ta med kortet man har bestilt reisen med (selvom jeg aldri har blitt sjekket de uttalige gangene jeg har reist de siste årene!). Gyldig leg må du uansett ha med. Om du har fått et nytt VISA kort ville jeg tatt med begge deler.
Trådstarter
tar selføgelig med begge visa kortene + pass ...men bare tenkte at kanskje siden det gamle vissakortet ikke gjelder lenger så...ja...men det går sikkert bra, thanks guys
Du har forsatt referansenummeret på reisen, det kan du taste inn på check-in-automatene , eller du kan oppgi navnet ditt til han som tar imot evnt. bagasje, så fixer han det, ingen problem det!

trenger ikke ha med kortet du har bestilt reisen med altså!
One of the good guys
2rs1's Avatar
Så lenge betalingen allerede er gjennomført bør ikke det være noe problem. Kan være greit å taste inn referansenummer og ikke dra kortet dog. Uansett siden begge korta er dine er det jo bare ringe selskapet og forklare.

Når du først er på flyet med begge korta så bruk det sperra til å betale med på flyet Har gjort dette selv flere ganger, aldri blitt trukket for det
Du trenger ikke VISA kortet for å sjekke inn. Og hvis VISA kortet som reisen ble bestilt med, står i ditt navn i tillegg, så har du i allefall ingen bekymringer! God tur!