Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1158
Hei,

Jeg og en kompis har lyst å ta turen til Kreta i sommer. MNdskifte Juli/August. Vi ønsker selvsagt så billig tur som mulig.
Har sjekket litt på restplass.no, reisetorget.no o.l. og lurer på om noen har andre tips til reale reisebyråer som er billige?
Beste tipset er vel og slenge dere inn på en uspesifisert tur.
olepehol's Avatar
Trådstarter
Sitat av Doffi
Beste tipset er vel og slenge dere inn på en uspesifisert tur.
Vis hele sitatet...
Nå er ikke dette aktuelt desverre, da min venn er litt skeptisk til den slags Så vi må kjøre oss på en arrangert reise, hvor vi vet hvor vi havner
Problem, officer?
thomasf's Avatar
olephb: Dersom du vil ut og reise er det lite ideelt å dra på den tiden av året dersom du ikke vil bruke for mye cash. Det er jo sesong i månedsskifte juli/august.

http://www.reisefeber.no/

En kompis av meg bestilte tur for to i en uke til Amsterdam for 4000,- eller noe der. Du kan ta en titt.
olepehol's Avatar
Trådstarter
Takk for tips!
Skal sjekke ut dette. Tar gjenre imot fler tips!
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Hvis du har en kompis i SAS elns kan du jo bare spørre vedkommende om skaffe deg en billig bilett. De får syke rabatter. Hvis ikke anbefaler jeg FlyBilligst.com
Du skrev at du ville reise i juli/august. Det er høysesong og mesteparten er utbestilt. Men du kan være heldig å finne noe, men det er lurt å bestille tidlig. Sånn til neste gang
Sydenturer blir solgt som varmt hvetebrød her i Norge.
Ett tips er å sjekke priser på http://www.solfaktor.no/
Der får du sammenlignet priser mellom de norske reisebyråene, slik at du får turen din billigst mulig.

Men den aller billigste måten å reise på er å holde seg unna charter turene og heller bestille hotel og fly selv, men da bør men jo selvfølgelig bestille lenge før men skal reise for å få dem billigste fly billettene.