Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1358
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
http://www.nettavisen.no/servlets/pa...=3&item=216995

Dette er HELT sykt! Det bor jo over 1 milliard mennesker i India, og de bor svært tett sammen også! Noen atombomber der, og følgene er katastrofale.

Jeg håper virkelig Pakistan ikke har noen planer om å bruke atomvåpen. De vil uansett få hardt tilbake fra India, som heldigvis lover å ikke begynne, men sier de skal ta igjen dersom Pakistan starter. Men siden Pakistan ikke en gang er et demokrati, er det ikke godt å vite hva de gjør...

*grøsse*
Better than thou.
Uhm.... Trodde Kina var det eneste landet i verden som hadde mer enn 1 milliard innbyggere jeg..?
Trodde man hadde lært etter Hiroshima jeg. men tydeligvis ikke. sjukt hvis det går så langt. skumle greier.

"gjensidig destruksjon" høres jo ikke bra ut. i verste fall kan jo begge landene og mulig de rundt bli utsletta hvis de tar i FOR mye.. man vet jo aldri.
Tviler på at det skjer,Leste i en avis at det var en som sa det var høyest usannsynlig, dessuten har vel India sagt dem ikke kommer til å bruke først
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Seriøst, folk lærer aldri. Treffer du en pappeske eller to der nede så dreper du halve befolkningen. Jævla idioter!!
Better than thou.
Det visste jeg faktisk ikke! Takk for info'en Stormen. :]
Ess. De bruker ikke atombomber uansett. Hiroshima var et engangs tilfelle. Tviler faktisk på at det finnes piloter som faktisk hadde sluppet en atombombe nå. Om noen har sett programmet om hiroshima på discovery så var det noe om pilotene som slapp bomba. Hadde de vist hvor stor kraft det faktisk var iden hadde de aldri sluppet den. Iallefall ikke på land. Det første som ble sagt på radioen etter slippet var bare "Oh my god what have we done". Men poenget mitt var at atomkrig blir det ikke Isåfall kommer Onkel Sam og rydder opp.
Hiroshima var under helt andre omstendigheter,usa sa iallefall at grunnen var at de heller ville slippe en bombe enn å miste mange hundretusen soldater. Faktisk så slapp usa to atombomber
jah.Hiroshima og Nagasaki. Hiroshimabomben var den første og den største.
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
problemet er at diverse generaler der nede ikke har realistisk perspektiv på hvor stor skade en a_bombe kan utrette, men slik er jo soldaten, hans problem er først og fremst å vinne.

jeg er uansett ikke redd for at de skal bruke intercontinentale missiler, men snarere for bruken av taktiske stridshoder på slagmarken, da en del sære forskere har kommet fram til at dette er en effektiv måte å sprenge seg gjennom fiendens linjer.
Sist endret av Apraksin; 3. juni 2002 kl. 00:38.
Opprinnelig postet av mia
jah.Hiroshima og Nagasaki. Hiroshimabomben var den første og den største.
Vis hele sitatet...
hmm... nagasaki bomba var størst, men det var ikke så mange folk der, så ikke like mange daua. har hatt skoleprosjekt om det