Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 10225
Hehe.. Fet ide ass.. Lan og smoking tror jeg er et undervurdert konsept..
Grattis nFF! Måtte det bli mindre søppel på de 500.000 neste
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Woohoo! Gratis post!

Neida.

Jeg benytter anledningen til å takke nFF for snart 3 års medlemskap og gratulerer så mye med 500k poster!

Snakkes på TG06.

TurboAciid
Nybaktmamma.com var i politiets søkelys under barnedrapssaken i Trøndelag for et par år siden. En ung kvinne ble dømt for å ha drept sin kommende svigerdatter (som var et par år gammel) ved å kaste barnet ned en trapp. Selv mente hun at hun bare hadde mistet barnet. Et av de fellende bevis var at hun hadde lagt ut en forespørsel om det var interesse for å se bilder av et dødt barn ligge i en fryser på dette forumet.

Mulig de fikk seg noen nye medlemmer etter dette.
Med så mange innlegg med "grattis" kommer vel millionen rett rundt hjørne :P hah , men ja toppers at denne siden er blitt dn største forum sidn i norge gratiss NFF

c^^,) congratulations C^^,)
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Raebi: Les reglene, her er hverken SMS-språk eller dialekt tillatt.

Forøvrig er vi langt i fra det største forumet i Norge. VG har vel 12 millioner innlegg ellerno.
Herlig.
Gratulerer!
gratulerer nff da :P

9.318 er mange medlemmer.. hvor mange er aktive? 2000?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Definer aktiv. Spørsmålet ditt er i utgangspunktet helt umulig å svare på.
Kom akkurat hjem fra ferie til denne gladmeldingen her selv om det er noen dager for seint: Gratulerer!
Klø seg på tissen, drikke pepsi fra nFF koppen og si O'RLY?

Gratulerer med dagen nFF =)
Congrats fra meg og nFF (følger strømmen)
gratulrer nff,,,,men hvem andre er det som ligger i teten med nettforum?
http://img80.imageshack.us/img80/599/11322271860952bw.gif
HOLY SHIT 0,5 MIL GET!

Gratulerer nFF, selv om jeg ikke tror at alle 5 millioner postene er verd å huske

(Si i fra om dette bildet ble litt VEL irriterende...)
Sist endret av Pantheon; 6. mars 2006 kl. 13:46.
Det var vell gjerne 500 000, ikke 5 millioner. Må først si jeg trodde det var snakk om medlemer, og lurte på hva faen som har skjedd iløpet av vinterferien.
gjelder dette siden siden oppsto da? sånn, utfra nso's reg dato, rundt august 2000?
finnes det noen plass der man får se eventuelt andre design siden har hatt i sin barndom?

eller er den altid vært slik?
Sitat av Popp
finnes det noen plass der man får se eventuelt andre design siden har hatt i sin barndom?

eller er den altid vært slik?
Vis hele sitatet...
Bare og se i galleriet det

Gratulerer nFF. Huske på første gang jeg så nFF
popp du kan ta en titt i galeriet eller på www.archive.org

får vel si gratulerer jeg også da :)
Sist endret av voktern; 7. mars 2006 kl. 16:06.
Sitat av 2bad
gratulrer nff,,,,men hvem andre er det som ligger i teten med nettforum?
Vis hele sitatet...
Tja, VG Nett sitt forum og hw.no/diskusjon.no-forumene?
Tar vel ikke lange tiden før freakforum blir neste google/wikipedia for noen..
kreativ nerd
devotio's Avatar
Sitat av Epinosa
Tar vel ikke lange tiden før freakforum blir neste google/wikipedia for noen..
Vis hele sitatet...
nFF kommer nok aldri til å bli noe Wikipedia eller Google, men er ikke usannsynlig at noen av postene her popper opp på google om man søker etter noe som er i et av forumene.
Hæhæ, fint fly. Grattis!
Sitat av nso
nFF vokser seg større for hver dag som går, og i dag nådde vi enda en milepæl.
Forumet har nå over 500,000 innlegg!


Med dette sikrer vi vår plass som et av Norges største nettforum!

Vi i Norsk FreakForum ønsker dere alle god reise med oss til neste milepæl, og har ingen tvil om at det blir mange flere.

Thank you for flying Norsk FreakForum.
Vis hele sitatet...

www.bilforumet.net har over 1.000.000 innlegg nå, så har ett stykke igjen
Nerdenes Prins
Stormen's Avatar
Ja, og bilforumet var virkelig noe å sammenligne seg med..........
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Stort sett ikke så vanskelig å nå en million innlegg når man har innlegg som dette, og rekken av slike innlegg er uendelig. Sier vel litt når vi sikkert har moderert og slettet 160.000 innlegg.

ey, skal do ha en kebab?
Vis hele sitatet...
Vil si at battlefield.no sitt forum ligger desverre bedre ann en nFF med sine 866.000 innlegg.
Synd men sant, har en kamerat som henger på bf forum og jeg henger her så det er litt kamping om hvem som har best forum.
nFF er best!
kreativ nerd
devotio's Avatar
Sitat av Camper
Vil si at battlefield.no sitt forum ligger desverre bedre ann en nFF med sine 866.000 innlegg.
Synd men sant, har en kamerat som henger på bf forum og jeg henger her så det er litt kamping om hvem som har best forum.
nFF er best!
Vis hele sitatet...
Er du dum? Man måler ikke det beste forumet i antall poster! Er det mere poster er det sannsynligvis mere dritt også.
Sitat av devotio
Er du dum? Man måler ikke det beste forumet i antall poster! Er det mere poster er det sannsynligvis mere dritt også.
Vis hele sitatet...
Mye mere er det rette ordet. Er på en haug andre forum jeg også(bla, root, hw.no og bf.no), og såvidt jeg vet er stort sett kun hw.no sine forum de eneste som er noenlunde like godt moderert som nFF.