Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1450
Think Secret rapporterer at en ny video-iPod er på vei. Denne vil stille opp med et 3,5" trykkfølsomt display som skal erstatte det mekaniske klikkehjulet på tidligere iPod-modeller.

av Alexander Lillevik

Ukjente kilder som har sett den nye iPod-modellen rapporterer at det digitale klikkehjulet kommer frem når fingeren berører displayet, og forsvinner igjen når man tar den vekk.

Enheten skal visstnok være den første iPoden som er dedikert til videoavspilling.

Apple har ennå ikke bekreftet ryktene. Men alt tyder på at lanseringen vil vil skje tidlig i vår (sent mars eller tidlig april).
Sist endret av mongeland; 10. februar 2006 kl. 12:19.
sweet. Men kommer det hjuler frem som lys der hjulet var før da? eller har jeg misforstått?
Siden ingen vet noe, og thinksecret.com bare har dette fra rykter tror jeg ikke vi skal ta dette bildet som noe for sikkert, men det kan jo være en idé om hvordan det kan komme til å se ut!

Noen som har lyst til å kjøpe den video'n og bytte mot min Nano
Jepp. I følge ryktene er hele overflaten på iPoden en stor skjerm. Så når du vil bruke den, kommer rullehjulet opp, som en touchpad. Det som suger med dette er at du må se på iPoden for å kunne styre den. Syns det er ganske merkelig at de skal dedikere den til video, vet ikke om det blir en så stor hit, men man vet jo aldri med iPod, er jo litt av en motesak.

Venter litt med å tro på disse ryktene, vi får vente og se Kommer garantert ikke til å kjøpe denne
De bør finne på noe nytt til overflatemateriale som ikke får riper, slik som overflatene på G5/Nano får.
Hadde jo vært greit med to typer; en ment hovedsaklig for video og musikk (selvfølgelig) og en uten videofunksjonen, som er lettere å fikle med for folk som driver med sport/bruker den på steder med mye lys etc.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Blir ikke skjermen veldig fettete når du må trykke på den med fingrene?

Ville aldri hatt en slik ipod, jeg er konstant skitten på hendene :P