Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1045
Hei sitter på et LAN eller om man kan kalle det LAN.. Meg og kamerat.. han har orginal verson av World Of Warcraft..

Det jeg lurer på er om det har kommet noe Crack? Sånn at jeg kan spille med han? er så keen på og prøve det ut.. Har sett litt rundt på forumet men jeg fant bare noe hvor man skulle laste ned 5 cdr og det gidder jeg ikke.. eller har ikke tid til det. Så noen som vet om noe? eller er dette klin umulig enda?

Takk for alle svar!
da alt er serverside og sperret av kontoer som er tungt beskytta pga visa/info, så du må ty til emulated server for å kunne spille det. Noe som neppe er noe å skryte av.
Om du vil spille det sammen med han på internett er det bare å legge inn fra hans cd'er... Trenger ikke serial under install. Dersom han har collectors har han vel også en 10-day trial. Tror også det skal gå an å få kjøpt serials online, men har ikke url nå. Men om du ikke har tenkt å betale så blir det vanskelig å spille
Emulated server suck virkelig.
Sitat av PretendeR
Om du vil spille det sammen med han på internett er det bare å legge inn fra hans cd'er... Trenger ikke serial under install. Dersom han har collectors har han vel også en 10-day trial. Tror også det skal gå an å få kjøpt serials online, men har ikke url nå. Men om du ikke har tenkt å betale så blir det vanskelig å spille
Vis hele sitatet...

Du trenger product key for å åpne konto, dvs du må kjøpe en fysisk kopi..
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Sitat av salve
Du trenger product key for å åpne konto, dvs du må kjøpe en fysisk kopi..
Vis hele sitatet...
Det fungerer like greit å få en 10day trial av en kamerat, eller kjøpe kun serial på www.gamersloot.com