Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1956
Hei, har funnet ut at jeg kanskje heller burde investere i en litt mer kostbar vape. Er rett og slett er dritt lei av billige ebay vapes til et par hundre kroner som enten slutter å funke eller går tett.

Lurte derfor om det er noen her som har peiling som kunne ha anbefalt med noe bra som faktisk holder/funker, men likevel er rimelig. Kjenner at jeg ikke har så veldig lyst til å bruke noe mer enn maks 700 - 800 kroner.

Takk på forhånd!
Har ikke brukt modden selv, men tanken. Helt greit hvis du skal gå over til noe annet enn engangsvaper som det høres ut som du har holdt på med.

https://www.pgvg.no/produkt/e-sigare...rett-startsett

tar bittelitt med tid å sette seg inn i alt, men er ikke så mye mer enn å lære seg å skru opp tanken, hvordan bytte coil osv.
Eneste jeg kan anbefale til den prisen er Dynavap M. Koster 60 euro. Er veldig solid og har god tilgang til reservedeler. Den er for tiden min favorittvape for hasj. Dette er en butan vaporizer. Altså du må selv varme med lighter. Hvis du sjekker fuckcombustion.com eller YouTube finner du veldig mye informasjon om Dynavap. Er temmelig sikker på at du ikke finner noe som fungerer like bra til under 1000 lappen.
oooh, har jeg missforstått? Hva skal du vape???
Eller jeg har misforstått?
Sitat av pensl Vis innlegg
oooh, har jeg missforstått? Hva skal du vape???
Vis hele sitatet...
Vanlig juice
Sitat av anonymbrvker Vis innlegg
Vanlig juice
Vis hele sitatet...
Da kan du se posten min over

Ganske greit starter kit og du trenger bare fylle på juice og bytte coil hver uke\andre uke\måned ettersom hvilke coiler du bruker, hva slags juice og styrken du damper på.

Anbefaler også å søke etter "Norsk Dampselskap" på facebook, mye tips og slikt der hvsi du er litt ny i gamet.
Erfaringen din er nok den som ofte får folk til å slutte med vape - Ved å kjøpe billig utstyr med for lite effekt eller for dårlig kvalitet.

For en hverdags -vaper kan jeg anbefale dette settet:
https://www.nosmoke.no/eleaf-ikonn-220-m-ello-tank.html

Den gir mye vape, og har relativt rimelige coiler.

Om du tenker å heller bygge coilene dine selv (noe som er ganske enkelt) kan jeg anbefale å skifte til denne tanken fra Wotofo:
https://www.nosmoke.no/wotofo-serpent-smm-rta.html

Det tar deg 5 minutter på YouTube så er du oppdatert på hvordan du bygger enkle coiler selv.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Høytfungerende idiot
wormhole's Avatar
Av egen erfaring, vil jeg også si at det er bedre å bare klinke til med en skikkelig mod som helder, enn å kjøpe flere etterhvert som de ikke er kraftige nok osv. Har nå kjøpt 3 forskjellige, og venter på den fjerde. Det som jeg syns var veldig interessant var at jeg over en periode hadde vapet på 80watt (Eleaf iJust3 (anbefales på det sterkeste btw, men den er ikke regulerbar), dro jeg opp til en en vape-sjappe i oslo for å kjøpe en ekstra tank jeg tenkte å bruke til CBD, men karen i kassa overtalte meg til å kjøpe et helt nytt kit; J Well Gecko (gikk for en av de billigere). Denne er det altfor lite futt i, men forskjellen på smaken mellom de to er helt ekstrem. kjøpe en juice som jeg syns var direkte vond på iJust-en, mens på geckoen smakte den dritgodt, av og til motsatt tilfelle. Uansett, venter nå på en Think Vape Finder, 300W box Mod, jeg håper kommer til å vare