Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 5207
Hei

Hvordan erfaringer har folk med å handel hos banggood eller deal extreme?
Frakttid?
Er varer bra pakket?
Skriver de reel verdi på pakken?
Er dere fornøyde med å handle hos disse?
Anonym bruker
"Forbauset Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har handlet fra begge selv om det er en stund siden jeg har handlet fra DX. DX har de gangene jeg har bestilt fra de hatt veldlig lang leveringstid. Typ 1-2 måneder. Banggood har jeg bestilt en del drone-ting fra. Har stort sett kommet fram i løpet av 2-3 uker. Har ikke fått noe som har blitt ødelagt i posten fra noen av de, så pakkingen har vel vært bra. Har heller aldri betalt noe toll/moms på pakker fra de selv om jeg en del ganger har vært over 350-kronersgrensa.

Er i alle fall godt fornøyd med Banggood. DX litt mindre fornøyd, men mest pga. veldig lang leveringstid.
Har bestilt duppedingser å klær fra Banggood.com.
så som så med kvalitet både på duppedingser å klær der, men frakttiden har vært under 14 dager, godt pakket uten reel verdi på utsiden av pakken.
Fornøyd med pris og frakt.
Av disse kina-sidene kan også gearbest.com nevnes. Jeg kjøpte en telefon derfra, og betalte 50 kr ekstra for frakt, og jeg fikk telefonen min ila en uke. Gearbest er veldig lik dx!
Jeg har handlet fra banggood flere ganger og jeg er ganske fornøyd!
Handla på DX.com opptil flere ganger og har fått det jeg har betalt for. Både treg og rask levering, umulig å forutse, men det meste er i hus innen en måned.
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Frakttid?
Alt fra 5 til 40 dager

Er varer bra pakket?
Generelt sett nei


Skriver de reel verdi på pakken?

Dette varierer veldig. Har aldri opplevd at de har skrevet reell verdi om jeg spesifikt ba de skrive en lavere verdi.


Er dere fornøyde med å handle hos disse?

Ja. Jeg handler for det meste elektronikk i form av ledninger, overganger osv som jeg kan tenke meg å få bruk for.
Men er det noe jeg faktisk trenger sykler jeg mye heller bort på den lokale sjappa og betaler en hundrings for å få produktet umiddelbart.