Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 772
Hei!

Får velge en tab, og står mellom sony xperia tab z og nexus 10. Noen som har prøvd dem? Skal brukes til å se på film, musikk, surfing og facebook.

Mvh,
Spirituell
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
bump..............
Hørt mye om at Sony har problemer med batteriene på produktene sine (Batterietiden er dårlig), vet ikke om det gjelder sony sitt brett. Og det er glass på begge sidene, så det tåler vell ikke sånn alt for mye
Jeg har Sony Xperia Z og den er jeg meget fornøyd med! Jeg har hatt diverse fra HTC og Samsung, men Sony er mye nærmere stock android, samtidig som de er flinke med updates.

Jeg ville valgt Sony.
facepalmer mye
Spirituell's Avatar
Trådstarter
da blir det sony! noen som har hørt noe bra om nye sony vaio pro? evt. andre laptoper med haswell?
Sitat av Hager Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Nexus 10 er det beste android nettbrettet på markedet.
2560x1600 oppløsning (motsetning til Sony sin har "bare" 1080p)
Koster også 1000kr mindre enn sony sin.
Itillegg er det bare Android, ikke noe Sony crap på den.
Sitat av Xernox Vis innlegg
Nexus 10 er det beste android nettbrettet på markedet.
2560x1600 oppløsning (motsetning til Sony sin har "bare" 1080p)
Koster også 1000kr mindre enn sony sin.
Itillegg er det bare Android, ikke noe Sony crap på den.
Vis hele sitatet...
Har du prøvd Sony i det siste? I forhold til Samsung Touchwiz og HTC Sense er det en drøm, og veldig likt "stock". Jeg vil rangere Sony over stock, selv om det ikke er mye forskjell...