Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  80 7698
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
hvorfor er det ingen som har anbefalt han og ta turen innom det japanske imeriet: ANIME utrulig mye bra og velge mellom
Dexter er det beste i verden.
Sons of anarchy, Sopranos, Green Wing, Extras, My name is Earl, osv, osv.
Dexter all the way.. Californication er og et bra valg.
Ellers.. Sons of anarchy, Heroes, Battlestar Galactica.
Homeland - Ny serie om en amerikansk krigsfange som kommer hjem fra Irak etter 8år i fangenskap, veldig bra serie.
American Horror Story - Ny serie om en familie som flytter inn i et hus der døde og levende går om hverandre, absolutt verdt å se.

Liker du CSI og Criminal Minds burde du ta en titt på NCIS.

Battlestar Galactica er en av de beste Sci-fi seriene i mine øyne, liker du noe med overnaturlige ting ala Supernatural og The Vampire Diaries har du Heroes, The 4400 og Alphas.
Entourage
Californication
Chuck
The Inbetweeners (Genial britisk serie som er sterkt undervurdert)
How to make it in America
Suits
My Name Is Earl (Kanskje den serien med mest spesielle karakterer)
Modern Family
Parks And Recreation (Fin blanding mellom The Office og Modern Family)
Freaks and Geeks (Eldre serie med f. eks Marshall fra HIMYM, James Franco, Seth Rogen osv.)
Arrested Development
Breaking Bad
Blue Mountain State

Enjoy
The big bang theory er bra
Jeg ser på det som en ære, og en plikt å dele mine tv-serier. Jeg er virkelig en tv-serie entusiast.


Boardwalk Empire - 9/10
Breaking Bad 9/10
The Sopranos 8/10
The Walking Dead - 9/10
How TV Ruined Your Life - 8/10
South Park - 8/10
It's Always Sunny In Philadelphia 9/10
Workaholics - 7/10
Eastbound and Down - 7/10
How to Make It in America - 8/10
The Office - 7/10
House - 7/10
Game of Thrones - 9/10
Dexter - 9/10
Entourage - 9/10
Community - 7/10
Parks and Recreation - 7/10
The Inbetweeners - 9/10
OZ - 8/10
Californication - 7/10
Spartacus (Blood and Sand, Gods of the Arena) - 9/10
Prison Break - 6/10
Arrested Development - 10/10
The Big Bang Theory - 7/0
Penn & Teller: Bullshit! - 6/10
Supernatural 5/10 (Har tapt seg veldig siste sesongen.)
The Wire - 10/10 (Det har alt.)

Jeg har selvfølgelig flere serier, men dette er det jeg kommer til å tenke på når jeg tenker serier :-)
Begrenset bruker
uaexed's Avatar
Nå har jeg sett Chuck i uken som gikk. Brukt over 60 timer på Chuck. En ting kan jeg si, den er episk entertaining. Du ender opp med å ikke slå av/legge deg for å sove fordi du har lyst å se hvordan det går med hovedpersonen(e).

Score: 15/10.

Leter etter en annen serie jeg kan se nå.. problemet blir at ingen kommer til å matche Chuck. Dessverre....
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Skins! Har alle sesonger, og sett alle flere ganger, har enda ikke gått lei.
Vis hele sitatet...
Støtter denne. Bare pass på å se den orginale serien fra England. MTVs amerikanske versjon er forferdelig.
Friday Night Lights, den beste drama serien jeg har sett.

http://www.imdb.com/title/tt0758745/
My Little Pony: Friendship Is Magic anbefales på det sterkeste
Sist endret av robojot; 14. november 2011 kl. 14:35. Grunn: skrivefeil >.<
The Big Bang Theory
De jeg følger med nå er Blue Mountain State, Wilfred, How To Make It In America, Supernatural, Beavis & Butt-Head(akkurat startet igjen), Modern Family, Boardwalk Empire, Californication, og selvfølgelig South Park!
Dark Blue & Sons of Anarchy er bra greier!
Ser ingen som har nevnt Veronica Mars. Anbefaler denne på det sterkeste, selv om den er litt gammel. Meget morsom serie, med mye krim, og gode sitater
Det er sikkert nevnt utallige ganger, men; sopranos (finner ikke bedre serie!), dexter, entourage, how to make it in America, the big bang theory, modern family, kongen av queens og misfits (var overaskende bra)... er de jeg kommer på i farten
Sist endret av popmart; 18. november 2011 kl. 19:36.
Shameless

Tror det finnes både en UK og US versjon. Har bare sett US varianten, anbefaler den
Dexter, the walking dead , fy faen så kule serier
Flott utvalg, TS Virker som om vi har en litt lik smak. Uansett, her er noen forslag i fra meg...:

- Blue Mountain State

- The Walking Dead

- Weeds

- Archer

- Robot Chicken

Jeg kommer for øyeblikket ikke på flere, men virker som om du har et godt utvalg nå!

- Serenity
shit was so cash
Anda22's Avatar
The sopranos

Sons of anarchy

The big bang theory
Ølglad nordlænning
Lett.

Blue mountain state, The walking dead, Weeds, Suits, Supernatural, The big bang theory og My name is Earl
▼ ... over en uke senere ... ▼
lifes too short! Laget av ingen bedre enn Rickey gervais. extras er også latterlig bra. klovn er bra! curb your enthusiasm !
▼ ... over en måned senere ... ▼
Two and a half men
The walking dead
Kyle xy

;-D
Supernatural, det er meget bra!
Elsker The King of Queens. Har sikkert sett alle sesongene 2-3 ganger hver..
Terra Nova!!
Suits, Dexter, UFC, Bing Bang Theory, New Girl, OZ, The Wire, Sopranos, The office (UK) er det jeg anbefaler
Ser det er flere som har nevnt disse jeg skal nevne før, men føler de passer din smak ganske godt.

The Shield. (Beste serien jeg har sett)
NCIS
Califonication

3 serier som er veldig lette å se på.
Hvis du liker bra sitcoms, eller har gått litt tom for nyere serier vil jeg annbefale 3rd Rock From The Sun
En gruppe aliens reiser til jorda og tar menneskeskikkelser for å undersøke hvordan menneskene lever.

Gode skuespillere: John Lithgow (Trinity fra Dexter), en veldig ung Joseph Gordon-Levitt og Wayne Knight, "Newman" fra Seinfeld og jevnt over bra skuespill.
Desidert den beste sitcom jeg har sett, det sier kanskje ikke¨så mye, men den er ganske uforutsigbar i forhold til "sjangeren".
Det faktum at de er aliens åpner for så mye vitser som ikke trenger å være ekstreme på noen måte, men som fortsatt er hysterisk morsomme.
Sist endret av Bothrops; 5. januar 2012 kl. 12:26.
Helt sikkert nevnt allerede, men prøv deg på Terra Nova.

Sitat av hva som helst Vis innlegg
The colony! Kan lastes ned her!
Vis hele sitatet...
Ehm, er lite tips. Direktelinker til torrents er ikke lov her på forumet
Sist endret av meitemark; 17. juni 2023 kl. 23:42.