Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1092
trendhore
Geddi's Avatar
I sommer mellom 23. - 27. Juni arrangeres HordaLAN.. Litt info om LAN'et:

Sted: Arenum Messesenter, Bergen
Dato: 23. - 27. Juni
Internettlinje: 100 mbit
Pris ved kjøp av billett på internett: 400,-
Pris ved kjøp av billett i døren: 450,-

Billetter kan kjøpes på www.HordaLAN.com/reg/

Det er også verdt å nevne at i compoen Digital animasjon, så er 1. premien et års skoleplass ved Noroff instituttet til en verdi av 70 000,-!

HordaLAN er også det eneste lisensierte kvalifiserings datapartyet til CPL Danmark. Dette vil si at hvis du har en drøm om å komme til CPL Danmark i Warcraft III eller Counter-Strike, så er dette din eneste mulighet

Dette vil si at 1. premien i Warcraft III og CS compoene er en tur til CPL Danmark hvor HordaLAN betaler reisen tur-retur Bergen - Danmark.

Be there
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Noen fra tr. heim som skal?
Tror jeg kommer. 99% sikkert, blir meg og min fetter og noen kompiser.
afen: fra trondheim til bergen for å dra på lan i 4 dager?
Ikke aktuelt for meg iallefall
Det eneste som kunne friste meg var 100mbit internett, men det er fortsatt like langt.
dette hørtes jo kjempe bra ut! problemet er at jeg bor enda lenger nord enn trondheim, namsos (tre timer nord) for å være presis.
spellingnazi
canonix's Avatar
Hvor mange har de plass til ?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
8-900
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Høres faktisk bra ut, hadde vært artig med lan i bergen. Bare så synd at jeg sikkert ikke har dimmet til da ;/
Liten vits å vinne cs-turneringen når reisen er fra bergen og det er omtrent like billig å reise til Danmark som til Bergen
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Auda, jobber den uken jeg... Aww.
Better than thou.
Opprinnelig postet av enoj
Liten vits å vinne cs-turneringen når reisen er fra bergen og det er omtrent like billig å reise til Danmark som til Bergen
Vis hele sitatet...
Poenget er at den eneste måten å kvalifisere seg til CPL Danmark er på HordaLAN. Samme faen om det koster like mye å reise til x1 som x2 når du ikke kommer inn på x2 pga. at du ikke vant på x1.
Hadde det ikke vert Fulk lan helga før så hadde dette vert ett must.
du er jo fra hordaland da, så du burde jo ta en tur
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
hordalan, be there and be queer..

spiller en time på åpningsshowet imorgen
trendhore
Geddi's Avatar
Trådstarter
gg