Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  109 13332
Jeg ser på meg selv som ganske så sær og kresen når det kommer til serier og kommer nå til dere på freak.no for å få forslag til hvilke serier som kan falle i min smak.

Serier jeg liker:

X-Files
Breaking Bad
Startrek TNG
Band of Brothers
Fringe

Serier jeg ikke liker:

Battlestar Galactica
Stargate SG-1
CSI

Det er vel stort sett de seriene jeg i det hele tatt har gitt en sjans. Fyr løs hvis dere tror dere har noen bra forslag å komme med.
Ducktales! Alle har vel sett det som unge? Uansett, er konge med engelsk tale!
Regner med at du har sett igjennom denne tråden? http://freak.no/forum/showthread.php?t=116216

En serie jeg digger er i hvertfall Dexter, har ikke sett så mange av seriene du lister, så vet ikke om den faller i smak. Men det er en jævla bra serie synes jeg :P
The Office
The Pacific
The Big Bang Theory

Noen kjappe jeg kommer på i farten.
Dexter og Entourage som nevnt over
Hotell Cæsar...
Hvordan går det ann å ikke like Stargate SG-1? Det er jo en av de beste seriene som finnes!

Ellers så er jo Firefly å anbefale.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
an idiot abroad

ny serie preview her http://www.youtube.com/watch?v=aUTH1coLIWE
Gode serier:
- Rome
- The Wire
- Entourage
- The Corner (kortserie)
- Dexter
-Dexter
-Supernatural
-Heroes
-Alias
-Weeds
Kongen av Queens
X-Files - V, invasion, twin peaks, millenuim
Breaking Bad - Sons of Anarcy, Weeds, the shield
Startrek TNG - ....
Band of Brothers - the pacific, generation kill
Fringe - the lost room
House MD
De holder på å spille inn sesong 7 nå.

The Addams Family (serien)
Utrolig morsom serie, som nesten har blitt glemt bort. Kanskje litt gammal men jeg synes den er morsom

Lykke til
Jeg synes spartacus var bra.
Stargate Atlantis
Stargate Universe
NCIS
South Patk

Sist endret av onClipEvent; 4. oktober 2010 kl. 12:24.
Prison break
Family guy
Lost

Noen jeg kom på i farta
Californication
Entourage
The modern family
SOA
Community
Virkelig... ingen som har nevnt Trailerpark boys. Faktisk det mest funny jeg har sett til nå.

http://www.imdb.com/title/tt0290988/

Her har du alle sesongene også, nå er det ingen grunn til å ikke starte.

http://thepiratebay.org/torrent/3810...ete_Collection
House MD.
Dexter
True Blood.
Dun know what to do
appleaya's Avatar
Skins
It's always Sunny in Philadelphia
Twin Peaks
Tales from the krypt
Det blir mye av det samme etterhvert, men 24 er å anbefale.
Simpsons
South Park
Sist endret av Beis; 10. oktober 2010 kl. 17:51.
Heroes. Sier ikke mer <3
Begi deg ut på en reise, opplev det ubegrensede store universet.. Stargate SG 1, Stargate Atlantis og Stargate Universe er veien og gå!

... Kan også nevne serien How I met your mother som også er veldig morsom.

Sitat av Zolantor Vis innlegg
Begi deg ut på en reise, opplev det ubegrensede store universet.. Stargate SG 1, Stargate Atlantis og Stargate Universe er veien å gå!

... Kan også nevne serien How I met your mother som også er veldig morsom.

Vis hele sitatet...
Anbefaler The Shield på det sterkeste. Rett og slett en av de bedre seriene jeg har sett.
Star Trek - Enterprise..

Star Trek - Voyager..

I den rekkefølgen^^
Chuck
The Big Bang Theory
How I Met Your Mother
Sons of Anarchy
NCIS
Two and a half men
Chuck
-seinfeld
-family guy
-the pacific
-south park
NCIS
Stargate Universe (Veldig annerledes fra SG-1 og Atlantis)
Dexter
Flashforward
Lost
Vil på det sterkeste anbefale serien Boardwalk Empire. Har akkurat kommet ut episode 4. Hver episde er intens, spennende og dramatisk. Finn frem popkornet!
Hvis du liker Band of Brothers, vil jeg vel anbefale The Pacific, i prinsippet det samme
Dexter, weeds, sons of anarchy
Hvis du ikke har sett på seinfeld før så anbefaler jeg deg å ta en titt.
Lie To Me - Genial CSI\House'ish serie med Tim Roth som menneskelig løgndetektor.
Wonderland - Serie om en psykiatrisk avdeling med Ted Levine og Michelle "Ensign Ro" Forbes
The Take - Britisk morsom serie med småkriminelle bøller på 80tallet
In Treatment - Gabriel Byrne er psykolog og hver episode er en time med en av pasientene. Annbefales ikke for hypokondere
Lovejoy - Litt eldre britisk serie med mye sjarm og vittig dialog, en god kontrast til CSI og THE WORLDS BIGGEST EXPLOSIONS.
Kings - Serie om en konge i en fiktiv verden som ligner veldig på vår. Helt konge.
Louie - Louis CK starter med standup og tar for seg dagligdagse morsomheter.
Sist endret av Bothrops; 13. oktober 2010 kl. 10:20.
Mulig jeg blir sett på som sær her nå, men dette er to av mine favorittserier som jeg aldri går lei av:

The Twilight Zone



Denne serien kjenner sikkert noen fra diverse parodier i andre serier og filmer, for eksempel fra Futurama. Kort beskrevet er det et nytt tema i hver episode som omhandler en overnaturlig hendelse der mennesker får et innblikk i en fantastisk verden som kalles "The Twilight Zone" En gammel sci-fi/fantasy serie med andre ord. Anbefales sterkt til alle og enhver!

Riget

http://moviefolks.net/grafikk/Riget.jpg

Dette er en dansk tv-serie produsert av Lars von Trier. Den tar for seg et sykehus med mange merkelige personligheter, blant annet en gal svenske som hater dansker. Det foregår mystiske ting på dette sykehuset, ting som har en sammenheng med et mord begått for mange år siden. En meget underholdende blanding av grøsser, splatter, drama, thriller og komedie.
Sist endret av Scipio; 13. oktober 2010 kl. 12:11.
Hvis du liker filmen This Is England liker du nok denne serien som foregår noen år senere, med samme skaper, samme skuespillere og samme karakterer.
Breaking Bad er en utrolig bra TV-Serie.

http://www.imdb.com/title/tt0903747/
Ble nylig introdusert for serien 30 Rock og etter 6 episoder er jeg hektet

Den er morsom, lett og enkel. Ikke noe tull, bare fin humor og morsom handling.
Weeds, Blue Mountain State, The Wire, Big Bang Theory, How I Met Your Mother, Family Guy, South Park, Futurama, Sopranos, Band Of Brothers - Er noen få å velge i.
Biever Fever Forever
ZayCuBez's Avatar
Heroes anbefales på det sterkeste, holder på med sesong 1 og er helt hekta. episoodene henger sammen, og man MÅ se neste episode hele tiden. Er veldig tøft hvis du liker fantasi i den "ekte" verdenen. Veldig kule personer som er med, og det er ikke i veldig supermann/batman stil.

House syntes jeg var veldig gøy i kanskje 15 episoder, etter det ble jeg lei, men anbefales det og!
Planet Funkotron
DildoJames's Avatar
Har så og si sett alt av serier. Serien som uten tvil er den jeg har likt best er:

http://www.superdramatv.com/dramalounge/cb_images/oz.jpg


Makan til innlevelse i karakterer har jeg aldri opplevd før.
- Dexter
- Six Feet Under
- Lost (ja, ikke alle som digger det)

Så sesong 1 av Entourage, men syns det ble litt tynt. Six Feet Under er den beste serien jeg har sett. Føler man får mye ut av den på mange måter. Anbefales!
Southpark Begynn med episode 1, sesong 1. Da har du underholdning i lang tid fremover

God natt/kveld

ragedAsian
Dexter
Prison Break
The Big Bang Theory