Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1240
I dag fikk jeg høre av mamma at 2 politibiler hadde vert på besøk hoss naboen og tatt med seg masse ting. Jeg ble jo selfølgelig nysjerrig og slo opp på lokalavisas hjemmeside for å se om det var noe der.

http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article227344.ece

Jeg kjenner ikke han fyren veldig godt men har snakket med han i blandt. han er vel den typen som holder seg litt for seg selv og noen ville kanskje trodd han var emo? (jeg vet ikke). Han virker egentlig som en grei kar som altid hilser. Jeg skulle aldri tro at han kanskje var en slik.
Hva synes dere? burde politiet være på utkikk etter flere slike?

jeg synes ihvertfall dette var litt skummelt med tanke på at han er naboen min.
Huff a meg! Tenk om han møter opp på skolen med leketøyvåpen og et skrekkfilmmanus!?

Den artikkelen smakte humbug fra første setning og utover! Tydeligvis noe som har blitt blåst opp og ut av proporsjoner
Sist endret av gulunderstrek; 12. februar 2009 kl. 18:09.
Sitat av gulunderstrek Vis innlegg
Huff a meg! Tenk om han møter opp på skolen med leketøyvåpen og et skrekkfilmmanus!?

Den artikkelen smakte humbug fra første setning og utover! Tydeligvis noe som har blitt blåst opp og ut av proporsjoner
Vis hele sitatet...

Vet ikke helt?.. ville politiet reagert slik hvis det ikke hadde vert noe mer alvorlig?
Leste du i det hele tatt hva det stod der?

Det er ingen bilder av vold eller massakre, men leketøysvåpen, sier Opsahl.
Vis hele sitatet...
Vi som har vært involvert i denne saken ser ikke at det er noen grunn til reell fryk
Vis hele sitatet...
Det var bilder, illustrasjoner og filmsnutter, og datoen 13. februar er blitt nevnt.
Vis hele sitatet...
lastet opp filmsnutter og bilder på sin profil på Facebook i forbindelse med et skrekkfilmmanus han jobbet med på fritiden.
Vis hele sitatet...
- Bakgrunnen for at eleven ble hentet var at han hadde lagt ut innhold på sin Facebook-profil
Vis hele sitatet...
Politiet er nødt til å gjøre noe når folk melder om slikt, er ikke dermed sagt mistanken har rot i noe virkelig
Slik jeg har forstått det ble han pågrepet på skolen. Det synes jeg er helt sinnsykt. Har de ingen skam? Kan være jeg tar feil. Men om skolen allerede har snakket med eleven og andre og føler det ikke er noen reel trussel, hvorfor blir politiet innblandet?
jeg veit, jeg syns den saken hørtes litt merkelig ut, høres ikke ut som om han karn har hat planer om å gjøre noe spesielt egentlig, bare var optatt av skuespillet sitt!
Han som ikke hadde så mange venner får vel enda færre nå og blir enda mindre poppulær kan jeg tenke meg, kjipt for han karn vis han ikke har hat det i tankene i det heletatt
Politiet har vist allerede innrømmet sakens sanne natur:

http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article227398.ece
Folk klager på budstikka - VG har fått tak i denne saken, og der er det hvertfall snakk om vridning på sannheten, i kjent VG-style. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/e...p?artid=547141