Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  115 19023
Hei. jeg går noen år tilbake, da husker jeg at jeg så på noe som jeg DA syntes var ganske kult. det gikk på foxkids også var det noen barn som hadde blitt tatt fra foreldrene sine, eller foreldrene hadde krasjet i et fly eller noe sånn. i så fall, dette er ikke en amreikansk serie, mer italiensk/fransk/ol
også var det en orgasnisasjon foreldrene jobbet for. men jeg klarer ikke å huske hva det heter! og det ville betydd veldig mye for meg, om noen fant det ut!

Sier tusen takk på forhånd!
Jeg aner ikke hvilken serie det er snakk om, men kanskje du kjenner igjen noen av navnene her: http://no.wikipedia.org/wiki/Fox_Kids ?
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Så også på den serien når jeg hadde foxkids. Skulle gjerne sett den igjen om jeg hadde funnet den.
Tusen takk til dere. Love! < 3

Den serien var utrolig spennende, datagutten.

Men, hvordan kunne dere finne ut noe sånt, ut i fra det lille jeg gav dere?

Og er det mulig og få bestilt den serien, med norsk tale?
Sist endret av vidarlo; 3. november 2008 kl. 11:22.
Sitat av Corsair Vis innlegg
Tusen takk til dere. Love! < 3

Den serien var utrolig spennende, datagutten.

Men, hvordan kunne dere finne ut noe sånt, ut i fra det lille jeg gav dere?

Og er det mulig og få bestilt den serien, med norsk tale?
Vis hele sitatet...
Jeg fant serien ved å gå gjennom lista som ble postet tidligere, jeg husker en del serier fra barndommen, så jeg viste hvilke av de det absolutt ikke var. Og så fant jeg bare den som hadde det franskeste navnet, og det viste seg å være riktig.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Jeg skjønte det med en gang når jeg så posten din. Husket den franske serien om de to barnehjemsbarna. Si fra om du finner den noe sted.
åhhh, fikk minner nå ^^
Fox kids
Høres ut som en gjeng med gamlehjems folk her nå gitt! men fyfaen som jeg savner den serien!
Husker at pappa måtte sitte siden av meg når jeg så på det, syntes det var litt skummelt!
Jeg gjør hva som helst for å få den serien på dvd/Norsk Tale!
ååh...
http://www.youtube.com/watch?v=NvU4W...eature=related
skulle vært på norsk

jeg kom på en ting, etter at jeg så den serien der. har jeg aldri klart å sett trygt på en "neger". husker ikke hvorfor
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Her er introen: http://www.youtube.com/watch?v=JloOxKFSDR4
Sist endret av datagutten; 3. november 2008 kl. 20:02.
utrolig herlig og høre igjen!
Men jeg tenker sånn her: okey, det er ikke på dvd, men om jeg ringer til jetix norge(?) kan det ha noen mening? spørre om jeg kan få en kopi? hva som helst, noen som har noen sånne forslag?
Når var det den serien hadde sin "regjeringstid" på tv? Lurer på om jeg er for gammel eller var for liten, for jeg kan ikke huske den.
Jeg huset serien med en gang jeg hørte introen, det første jeg ble var irritert!

Jeg hatet denne serien så inmari mye, jeg så den av og til men hver gang ble jeg bare sur, vet ikke hva det var med den, men slik var det nå bare.
<?php echo 'VIF'; ?>
datagutten's Avatar
Sitat av Corsair Vis innlegg
utrolig herlig og høre igjen!
Men jeg tenker sånn her: okey, det er ikke på dvd, men om jeg ringer til jetix norge(?) kan det ha noen mening? spørre om jeg kan få en kopi? hva som helst, noen som har noen sånne forslag?
Vis hele sitatet...
Prøv det. Har tenkt på å gjøre det samme selv.
Hør hit, herrer; hør!

Jeg leter også etter en gammel serie som gikk på denne fantastiske kanalen. Alt jeg husker var at hele plottet bedreide seg om en typisk, feit amerikansk unge som spilte tuba i skolekorpset - Andy, tror jeg han het. Har forøvrig nettopp sanset meg gjennom en hel google-side, men jeg fant ingen ting. Overtar du utfordringen?
Ahh! Orgasme.

Var visst faren som het Andy, når jeg tenker meg om^^
Sitat av homer666 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
You just made my day.
Minnene kommer tilbake nå, hadde helt glemt kanalen omtrendt
Andre enn meg som savner Camp Candy?
Sitat av Alfemann Vis innlegg
You just made my day.
Minnene kommer tilbake nå, hadde helt glemt kanalen omtrendt
Andre enn meg som savner Camp Candy?
Vis hele sitatet...
Haha, Camp Candy! Det var tider det..tjukkasen John Candy, hehe:P Fox Kids var kongen! No discussion.. Likte ekstremt godt Grøsserne jeg da:P Abonerte på bøkene i tillegg....for en fantastisk tid!
det der bringer minner ja :P
Hihi, brukte å skulke skolen for å dra til en kompis og se denne serien og spise lunsj.

Noen som har funnet en torrent med Life with Louie?
Sitat av shue Vis innlegg
Hihi, brukte å skulke skolen for å dra til en kompis og se denne serien og spise lunsj.

Noen som har funnet en torrent med Life with Louie?
Vis hele sitatet...
No dice, men har funnet torrents til serier som Eek, the Cat og Dennis. Ligger litt der ute, men tviler på at det er så mange som har tilgang til gamle Fox Kids serier OG gidder å legge de ut
noen av dere som fortsatt har jetix? jeg så broren min så på det igår, og måtte bare sette meg ned ved siden av han den går visst fortsatt der!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det var så teit med gamle tegnefilma dei var fra 2min-3min (intro) no er dei på 30sec-1min. Det der etre med kort introar så er det mere å se av filmen.
ahh, dette var et minneverdig gjensyn med den serien. tusen takk for linken til introen!
▼ ... over et år senere ... ▼
Husker denne sykt godt, men jeg hata den :s var vel litt for liten Bobbys Verden derimot, det var saker det Og Jungelpatruljen
Foxkids... Det var tider det.
Noen som husker oggy og kakkelakkene?!
Savner Pokémon jeg Det var litt koselig, høydepunktet på mårran.. Jeg sto opp før alle andre, gikk ut på stua i bare boxer, satt meg midt på parkettgølvet og nerda .. Pokémon. Hadde jeg hatt tid, hadde jeg sikkert gjort det samme enda..
Husker jeg digga "Hvorfor familien" som gikk på Fox Kids

http://www.youtube.com/watch?v=Cfl9W...eature=related
Fox Kids ja Nerda det hver morgen jeg også! - Synd de slutta å sende.
http://www.youtube.com/watch?v=OYBZrRCCrXE

Parodi av den gode, gamle melodien. Tidene før Gadgettiniene overtok showet
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Husker jeg digga "Hvorfor familien" som gikk på Fox Kids

http://www.youtube.com/watch?v=Cfl9W...eature=related
Vis hele sitatet...
Fantastisk! Det føles nesten som om jeg er uskyldig igjen.

Noen som husker Swat Cats? Jeg tror den gikk på tv3 på samme tid. Bare introen gir meg gåsehud.
Dere bringer frem gode minner...

Noen som husker på de som kjørte bil løp eller noe slik.
Og den som var mest hjelpsom fikk en pris til slutt...
Sitat av oPRE Vis innlegg
Dere bringer frem gode minner...

Noen som husker på de som kjørte bil løp eller noe slik.
Og den som var mest hjelpsom fikk en pris til slutt...
Vis hele sitatet...
mener du " Nascar Racers"?

http://www.youtube.com/watch?v=vhHYRdd_quc
Sist endret av Mathiasbk; 15. desember 2009 kl. 22:46.
Sitat av Catchy Vis innlegg
Noen som husker oggy og kakkelakkene?!
Vis hele sitatet...
For ikke å snakke om haihunden Sharky, den dumme lilla katta(katten iik?) og terrorøglene.

Forresten, de 20 sekunders lange 3d-film klippa, noen som vet om de ligger på YT? Vet ikke helt hvordan de best kan beskrives, men regner med at endel husker dem. Det var på en måte en slags labyrint som fulgte i en 3d verden frem til et punkt etc., før et nytt program begynte, altså i reklamepausen. Var flere forskjellige slike.

Og det programmet som gikk helt i starten av Fox kids, som handlet om en biefamilie som lærte unger hva som var rett og galt, noen som husker navnet på den? Husker jeg digga den serien, han ene het vel Birger bie mener jeg å huske. Typisk 90-talls amerikansk serie, var med skuespillere, altså ikke tegnefilm, selvom de viste vell noen tegnefilmer i denne serien.
Det her OG at jeg har begynt å spille Tibia igjen, nesten akkurat som gamle dager jo.
Minner fra barneskolen.
Sitat av Bravehammer Vis innlegg
Fantastisk! Det føles nesten som om jeg er uskyldig igjen.

Noen som husker Swat Cats? Jeg tror den gikk på tv3 på samme tid. Bare introen gir meg gåsehud.
Vis hele sitatet...
Swat cats, tok av helt. Og selvfølgelig Bikermice from Mars
Bikermice form mars, var seriøst den feteste serien/filmene eg har sett i min barndom
Noen som husker en serie som gikk på Fox Kids (mener jeg å huske) Som handlet om en gjeng med katter som bodde på en søppelplass? Mener at det var en elv i nærheten av denne søppelplassen. Der var det masse østers og lignende..
Sitat av sk1ppy Vis innlegg
Noen som husker en serie som gikk på Fox Kids (mener jeg å huske) Som handlet om en gjeng med katter som bodde på en søppelplass? Mener at det var en elv i nærheten av denne søppelplassen. Der var det masse østers og lignende..
Vis hele sitatet...
Du tenker ikke på Top Cat?
Sitat av oPRE Vis innlegg
Dere bringer frem gode minner...

Noen som husker på de som kjørte bil løp eller noe slik.
Og den som var mest hjelpsom fikk en pris til slutt...
Vis hele sitatet...
Kan det være jungelpatruljen du tenker på? Hvis noen klarer å finne noe klipp av det <3

Handlet om en konge/løve som hadde masse hjelpere som måtte et sted for å hjelpe en person, som fks hadde falt i en elv. Så var det førstemann frem.

Noen som husker dudley? Han hammerhaien, husker når jeg så på det var det bare pga for å se på tv.
åååå nå kom jeg på Johny Quest, FTW!

http://www.youtube.com/watch?v=0_uYJySWlco

Husker dere denne?
Det var en serie på tv for sånn 7-8 år siden som jeg husker dødsgodt, men jeg husker ikke navnet på serien.. Jeg er ganske sikker på at den gikk på Fox Kids, men den gikk i hvert fall på tv2 også.

Det handlet om en sultan eller en keiser eller en dude som skulle BLI keiser eller sultan. Hovedpersonen var lav, veldig liten og gikk med krone. han hadde bart og var dødsirriterende og ble alltid kastet ut fra slottet... Mener han het noe med "ish"

Kan noen hjelpe meg? Det gnager i hjernen :/
Sitat av Prototypedj Vis innlegg
Det var en serie på tv for sånn 7-8 år siden som jeg husker dødsgodt, men jeg husker ikke navnet på serien.. Jeg er ganske sikker på at den gikk på Fox Kids, men den gikk i hvert fall på tv2 også.

Det handlet om en sultan eller en keiser eller en dude som skulle BLI keiser eller sultan. Hovedpersonen var lav, veldig liten og gikk med krone. han hadde bart og var dødsirriterende og ble alltid kastet ut fra slottet... Mener han het noe med "ish"

Kan noen hjelpe meg? Det gnager i hjernen :/
Vis hele sitatet...

http://www.youtube.com/watch?v=bmj0N...eature=related

Da daaaaa
Ahh, nå ble jeg varm og god i magen
Foxkids <3

Så mange gode gamle minner at det nesten gjør meg litt trist
Gi meg gjerne en uke som 10 åring til jul
Husker det gikk en miniserie med programmet "Katten Eek". Det handlet om to karer som levde i steinalder klær eller noe, og dinosaurer som var på oppdrag og disse kom alltid i krasj. Ene duden var høy og tynn han andre var lav og feit. Det var alltid gode kommentarer og han lange ble alltid dytta,klemt,brent,tråkket på, landet på miner osv osv.

Husker spesielt en episode hvor en masse ille skjer med han tynne, så skriker han ut: "NÅR; NÅR SKAL JEG NOENSINNE FÅ ET AVBREKK FRA DENNE SKREKKFILMEN SOM KALLES MITT LIV!!??" så går han en meter før han sklir på et bananskall og lander hardt på ryggen. Blir liggende litt snur seg mot kameraet og sier: "Tja, det låt jo faktisk som et brekk" XD

Noen som husker hva denne miniserien heter? Den gikk på FoxKids..
Sist endret av Vandringsmann; 16. desember 2009 kl. 02:19.
The one who knocks
CosmoKramer's Avatar
Nå som vi allerede har spora helt over på retro tegneserier...

Ducktales!
Thundercats!
Batman: The Animated Series!
Cow and Chicken
Power Rangers Det er såklart bare den game orginale Mighty Morphin Power Rangers serien som gjelder.

Jeg har også et vagt minne av en serie jeg ikke husker navnet på. Jeg er ganske sikker på at det var tre menn, som alle hadde sin egen drakt med egne superkrefter. Jeg mener å huske en orange drakt, og en blå/hvit. Minst en av dem kunne fly, kanskje alle. Håpløst lite info, men jeg håper det ringer noen bjeller hos noen.

Også var det en slags Western/Sci Fi tegneserie som jeg likte veldig godt. Husker svært lite fra denne...