Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 2093
Jadda... Nå har jeg fått meg WinXP Professional!!
Beta 2 Build 2465
Fått fjerna time limiten på 180 dager!!
Myyyk grafikk, Minner om Apples OS-X... Bill har jo altid likt å kopiere andre!

Vel,, til saken.
Noen som har erfaring med dette???? Tips??

PS. har også fått meg Office XP (Office 2002)
Lite erfaring, men det er fremdeles en beta, så jeg ville holdt meg langt unna.

Men har dog allikvel prata med endel som har den installert, og de har erfart at den _faktisk virker stabil!

Har hatt 2465 liggende noen uker, men den vil nok bare støve ned. Sånn er det bare, hehe
Har også den builden liggende her... var inne på tanken om å prøve den, men jeg tør rett og slett ikke... Etter alt det skumle jeg har hørt om M$' nye OS. Vil heller anbefale Win2k pro!

(var vel ikke tilfeldigvis paranoia som fikk deg til å la være lurve?)

Har også OfficeXP installert, og det virker for så vidt greit nok. (Hvertfall blir kvitt den €#&€#%" bindersen...) Og for å avlive en myte: Nei, Office XP kan ikke BARE installeres på WinXP, også 98, 2k osv...
Jaja, build 2674 er ute å går, den skal visst være enda bedre. Har ikke fått testet den enda da den har ligget til U/L i temp dir i natt.

Har kjørt Office XP i snart 6 mnd på den ene PCen her hjemme, og har ikke hat en eneste KRÆSJ! Veit ikke om jeg gidder å bytte til FINAL versjonen ne gang, da den fungerer HELT smertefritt.

Free6