Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
Vis resultater av avstemningen: Hvilken tv-serie er kanskje tidenes beste
Days of Our Lives - 1,02%
The Simpsons - 57,38%
Friends - 23,57%
Cheers - 2,25%
ER - 0,82%
Bonanza - 5,12%
Beverly Hills, 90210 - 1,02%
Lassie - 1,23%
Mash - 4,10%
Baywatch - 3,48%
Stemmegivere: 488. Du kan ikke stemme på denne avstemningen
  133 11927
føler det er mye crap på den lista.. hvis jeg skal velge noen favoritter så må det bli f.eks. futurama, south park, dexter og house.. andre bra er scrubs og (det meste av) family guy
Futurama, Scrubs, Heores, 24, My name is Earl, House, MadTV, Firefly, That 70s show, Dexter, Prison break??

Når man ser på lista der så er det jo helt klart at Simpsons eller Friends vinner...
Sist endret av urge4life; 17. juni 2007 kl. 18:21.
Bob Sacamano
John B's Avatar
Mange av innleggene her gir forslag til serier som skulle ha vært med på listen, men sett i sammenheng med en stor serie som Seinfeld kommer de ikke i nærheten.

At Seinfeld ikke er på listen er rett og slett latterlig.

Seinfeld ble kåret som vinner av TVGuide sin "50 Greatest TV Shows of All Time"-liste. To av karakterene fra serien, George og Kramer ble også tatt med i TVGuide sin "50 Greatest TV Characters of All Time"-liste, som nummer 10 og 35. Ikke nok med det, men Seinfeld ble også gitt førsteplassen i E! sin nedtelling av 101 grunner for at 90-tallet var bra. Serien vant også 10 Emmypriser, og ble også nominert hvert eneste år det var i produksjon. Seinfeld ble tatt opp i fra 1989 til 1998, og går fortsatt på TV i dag.

Så jeg forstår virkelig ikke hvordan du kunne la være å nevne denne TV-serien.
Seinfeld? zzzzZZZZzzz!
Hva jeg mener: Firefly.
Andre av mine favoritter: Doctor Who, First Wave, Futurama og Stargate SG-1. Men ikke verdt å kåres til Tidenes beste TV-serie. Hmm.. Av den lista... The Simpsons. Men uansett, dette forumet er vel ikke det beste stedet å spørre.
Hey! En first wave seer. trodde jeg var den eneste
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av empty_other
Men uansett, dette forumet er vel ikke det beste stedet å spørre.
Vis hele sitatet...
Jeg er enig i at tråden er døfødt, men hva gjør at dette "stedet" ikke er like bra som hvilket som helst annet sted?
Hva med LOST?
Sitat av brunost
Hva med LOST?
Vis hele sitatet...
Ja jeg ser på 9 tv-serier og ingen av de er der. Hvor mange av de seriene er fremdeles i produksjon egentlig?

Vi bør lage en ny tråd med enda flere serier, men eg vetkje kordan en får de dere alrternativene...?

Ok sorry eg så det ikkje før no men det går ikkje ann å ha mer enn 10 svar alternativer.
Mangel på serier.

De jeg liker er blant annet futurama, family guy og smallville.
Friends er, var og kommer alltid til å være den serien som var best<3
Ellers, Macgyver og mash : )
Enig i at Friends er en av de beste seriene gjennom tidene. Bare en serie er bedre: MacGyver!
Sist endret av zorro; 18. juni 2007 kl. 18:17.
Lost burde ha vært med, samt Prison Break.
hvor er South park????
Ser ikke Mot I Brøstet her =(
South Park er soleklart beste serien av de som er lista opp der.
Men savner noen da =O
my vote goes to beverly hills 90210!
Monty Python's Flying Circus!
South Park er tidenes beste, mener jeg.
Pokemon mangler =|
Simpsons har vel tapt seg noe jævlig i det siste spør du meg.
Siden jeg bare har kjøpt 1 tv serie blir det jo den som er "best" for meg.
Og sef ikke i valgenne dine...

Dark Angel. eneste jeg har kjøpt. og trolig eneste joeg kommer til og kjøpe.



TJ..
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
One Three Hill, Lost, Scrubs og Friends da?
Men av de som var der sto det mellom Bonanza og The Simpsons.
Homer stakk av med min stemme!
Hva kødder dere med, Hvor er SouthPark???

Jaja da får jeg vote på Simpsons dah
Sant nok, litt tynn liste.. Jeg savner også Alias, Smallville, ser de episodene om og om igjen.. Sopranos .. Hej..
Hvor er MacGyver??:O
Hva skjer med at SCRUBS ikke er her!? ALLE veit jo at det er den mest morsomste og gøyale serien som noen gang er blitt vist, utenom COMPLETE SAVAGES (Aldri Fred å Få) som også ikke er her.
Sist endret av Same i Skauen!; 20. juni 2007 kl. 17:00.
Oi, vanskelig valg... Selv ser jeg jo enda på Simpsons og Friends, men husker fortsatt alle morningene med Bonanza og derfor blir nok det den beste(I mine øyne)...

Synes at kongen av queens fortjener en plass på lista og er enig me Samen i Skauen, Complete Savages er en av de morsomste seriene på tv(Skulle ønske den kom ut på dvd)...
Sist endret av Dumont; 22. juni 2007 kl. 20:58.
Hvor er The Office og Only fools and horses? Genial britisk humor bare digger de seriene. Og kanskje Rex? En morsom serie når jeg var mindre. Malcolm i midtens savnes også..
hva med scrubs?
Bare drittserier der jo.. Finnes mange flere gode tv-serier som burde heller stått på den lista istedet for Bonanza, Days of our lives, Mash, Lassie? og det crapet der. Ingen ser på de programme utenom hvis det bare er anna dritt på TV'en.
Band of Brothers og Sopranos er ikke i pollen, skuffende.
Jeg klarer ikke helt å bestemme meg hvilken som er best mellom disse to.

Men om jeg måtte velge av de som er med i pollen så ser jeg bare én som ikke er tilnærmet søppel: Friends. Min stemme går derfor til Friends.
Sist endret av charz0r; 29. juni 2007 kl. 13:13.
De tre beste seriene vil jeg si er: Scrubs, Kongen av Queens og Family Guy.
Sjefsbikkja
sparco's Avatar
Hvor lenge skal denne tråden her være aktiv nå? Eneste folk sier er: hvorfor er ikke 'x' tv-serie med! Skjerp dere a.