Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1444
Hei, Jeg skal snart kjøpe meg ny mus og lurte på om dere kunne anbefale noen?

Jeg har hatt Razer Deathadder og Logitech G5, jeg har også prøvd Mx518, av disse er det kun G5 jeg har lysst på...

Jeg bladde igjennom Prisguiden for mus på www.hardware.no og fant en som så litt rar ut men likevell grei nok til prisen, grepet så også ganske godt ut. denne

Tror dere denne er god?

Takk for svar
Sist endret av Butthead; 10. juni 2007 kl. 01:40.
Er det meg, eller er den trådløs?

Jeg syns den så ekkel ut å holde i. Ville heller gått for g5, og for all del, søk, det står masse om muser på forumet.
Razer Deathadder og MX518 er vel de beste, iallefall de pro gamere bruker
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Alle FPSfreaks ser ut til å like Logitech (av en eller annen grunn).

Personlig foretrekker jeg Microsoft Explorer serien av følgende grunner.

- Godt grep i hånden (jeg har store hender) HOVEDPOENGET MITT
- Fleksibel programmering av knapper.

Ender egentlig opp med at jeg har for store hender for Logitech musene og derfor ikke liker de i det hele og store
Sitat av AtXbYeA
Alle FPSfreaks ser ut til å like Logitech (av en eller annen grunn).

Personlig foretrekker jeg Microsoft Explorer serien av følgende grunner.

- Godt grep i hånden (jeg har store hender) HOVEDPOENGET MITT
- Fleksibel programmering av knapper.

Ender egentlig opp med at jeg har for store hender for Logitech musene og derfor ikke liker de i det hele og store
Vis hele sitatet...
At du har store hender skal jeg ikke diskutere med deg, men om de har bedre grep? Og bedre knapper? Hvis vi tar G5 i utgangspunkt. G5 har "back og forward" knapp, venstre og høyre, scrolle opp og ned + til siden, og sens. Hva mer trenger man? Har vært borti disse andre til microsoft, og de har hundrevis av knapper som bare gjør det verre. Nei, G5 er nok tingen
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av max-mekka
At du har store hender skal jeg ikke diskutere med deg, men om de har bedre grep? Og bedre knapper? Hvis vi tar G5 i utgangspunkt. G5 har "back og forward" knapp, venstre og høyre, scrolle opp og ned + til siden, og sens. Hva mer trenger man? Har vært borti disse andre til microsoft, og de har hundrevis av knapper som bare gjør det verre. Nei, G5 er nok tingen
Vis hele sitatet...
Tja, siste Logitechmusen jeg så (518?) hadde iallefall 4 knapper mer enn det du beskriver (og det ble for mye for meg)

Jeg foretrekker få knapper så hvor du tok det fra at jeg mente at jeg liker mange knapper vet jeg ikke
o shit waddup
jeg er en diamondback-person. Det bare.. funker for meg. Ikke fordi jeg er en PRO GAEMR og fordi den har en million DPI og sånt. Fordi den passer til hånden min og er komfortabel å bruke. Mitt beste råd er å gå på elkjøp og ekspert og faktisk holde de i hånden. Det er det eneste som noen gang har funket for meg.
har selv en RaZeR Daemonback (skrivefeil?) og syns den er noe av det beste jeg har prøvd.
Jeg har en Razer diamonback(ja, du skrev fei Dj_Evelen), denne musen var en av de verste musene jeg har hatt, helt til man fikk "øvd" den inn. Etter det er den bare helt deilig..
tar ikke lang tid å øve den inn heller.. 2 timer med aktivt bruk.
BTW. Jeg er ingen pro gamer. gamer litt splinter cell, rainbow six en gang i blant så den funker til sitt bruk.
Du finner den her.
Testa Razer Deathadder såvidt i dag, syns den var verd penga til bror min. Jeg ville nokk kjøpt meg en lik om jeg hadde hatt behov for ny mus.
Butthead's Avatar
Trådstarter
På bildet ser det ut som den er trådløs ja, men den er ikke det..
Den var så billig at jeg tenkte den kanskje var verdt å prøve..

Søkte på google og youtube for å se om jeg fant noe, ikke noe særlig i det hele tatt..

Jeg fant et ganske så "idiotisk" klipp om en som filmer den viss noen vil se den og waste ca 2min av livet sitt :P http://www.youtube.com/watch?v=k5Ed7GtxGFA

Blir nok G5 uansett, koster under 450kr på shg..
Sist endret av Butthead; 10. juni 2007 kl. 02:50.