Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1830
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Som noen av dere kanskje har lagt merke til så har strukturen på galleriet forandret seg. Vi sikter mot å gjøre galleriet enklere og morsommere å bruke.

Vi har slått sammen alle de gamle kategorien til en og samme, og i tillegg opprettet en kategori hvor administrasjonen legger ut bilder relevant til nettstedet. Det er ikke så mye der nå men mer kommer.

Vi ønsker flere spesialiserte kategorier, og vurderer å opprette en kategori for "fanstuff". Det kan for eksempel være bilder av medlemmer med nFF-klær eller andre lignende ting.
Hva syntes dere om idèen? Hvilke andre kategorier hadde det vært greit å ha?

Vi har også satt opp grensen på hvor mye lagringsplass som er tilgjengelig, og vanlige medlemmer har nå 5MB tilgjengelig hver til å laste opp bilder på galleriet.
Sitat av nso
Vi ønsker flere spesialiserte kategorier, og vurderer å opprette en kategori for "fanstuff". Det kan for eksempel være bilder av medlemmer med nFF-klær eller andre lignende ting. Hva syntes dere om idèen?
Vis hele sitatet...
Jo, den er en fin ide. Jeg er sikker på at flere her vil legge inn sine fanstuff Fin reklame for dere, hehe
SHARKFACEGANG
mkey's Avatar
Forslag til grupper:

-Screenshots
-Egenprodusert foto & art (fant ikke no navn, men dere skjønner tankegangen)
-Middager (Eller ikke :P)

Edit; Mspaint tegninger ?
Sist endret av mkey; 13. februar 2006 kl. 09:53.
Har et par forslag jeg også.

Screenshots for hjelp ang. feilmeldinger osv kunne vært nyttig.
Design generelt, men det har vi jo fra før..
Freelance, for hobbyfotografene.
Portretter, bilder av brukerne.
Trender, som ofte blir til når noen prøver å overgå den forrige osv. (fint å få samlet det rotet på en engen plass)
Synes dere skal lage en kategori med hva man får ut av et bilde ved hjelp av Photoshop eller lignende program. Der det er at krav at originalbildet og den redigerte/manipulerte versjonen er med.

Jeg synes ikke man skal blande reelle fotografier sammen med dataproduserte bilder. Men at dette kan være litt hver for seg.
Stick Man animasjoner! som er lagd i Pivot ol. vettu ^^
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Dexxxter
Forslag til grupper:

-Screenshots
-Egenprodusert foto & art (fant ikke no navn, men dere skjønner tankegangen)
-Middager (Eller ikke :P)

Edit; Mspaint tegninger ?
Vis hele sitatet...
Nei, det er slik som dette vi har fjernet.
Jeg har ikke ønske om å opprette flere kategorier som brukerne kan legge bildene sine i - da dette uansett aldri blir følgt til punkt og prikke. Jeg ønsker heller forslag om flere kategorier a'la "nettstedet" og den påtenkte "nFF-fans"
Bilder fra sosiale treff
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av Waffel
Bilder fra sosiale treff
Vis hele sitatet...
Det kommer senere idag
Går det an å få tilbake redigeringsknappen på kommentarene?
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg skulle gjerne hatt en mer tilgjenglig knapp for og vise mer en 3 bilder.

Du får en fin filmstripe effekt når man bare har 3 bilder, men siden galleriets hovedoppgave er og formiddle bilder synes jeg at dette er for lite. 9 eller 12 bilder omgangen er etter min smak mer passe.

Det beste hadde igrunnen vært og få kunne velge antall bilder man viser omgangen via et administrasjonspanel. Slik at valgene man gjorde holdt seg.
Sist endret av sptz; 15. februar 2006 kl. 12:03.
Kanskje gøre som før. At man ga karakter til bildet når man posta svar. Dette var mye morsomere enn nå.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Sitat av spetznaz
Jeg skulle gjerne hatt en mer tilgjenglig knapp for og vise mer en 3 bilder.

Du får en fin filmstripe effekt når man bare har 3 bilder, men siden galleriets hovedoppgave er og formiddle bilder synes jeg at dette er for lite. 9 eller 12 bilder omgangen er etter min smak mer passe.

Det beste hadde igrunnen vært og få kunne velge antall bilder man viser omgangen via et administrasjonspanel. Slik at valgene man gjorde holdt seg.
Vis hele sitatet...
De 3 bildene er kun på inngangssiden, og med en gang man klikker seg inn på et galleri er det 15 som er standarden. Det er ikke behov for stort mer enn "3 siste bilder" når det er så liten aktivtet på galleriet.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Jeg savner ei hurtiglenke til 'mine bilder'.
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Hva er opp med at jeg plutselig har 10 MB lagringskapasitet?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Vif har fått privilegium