Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  49 6254
En del av oss i VIF har en forkjærlighet for dette simple, men geniale Open Source tanksspillet. Nå inviterer vi [color=red]alle[/color] med på kamp om ære og analkokos lørdag 14. januar.

Vi kommer til å spille en halvtime, mest sannsynligvis Rabbit Chase, som er veldig nybegynnervennlig. Det fungerer slik at man har en tanks som blir hvit rabbit, og det er denne alle skal drepe. Den som dreper blir selv rabbit, og blir jaktet på av resten av gjengen. Dette har sin fordel for de som ikke har spilt det før, da de slipper å bli autopwned av oss som er litt mer drevne. Det er uansett ikke noe mindre gøyalt enn deathmatch for oss andre heller.

Så, stikk inn på bzflag.org, og last ned BZFlag, enten til Windows, Mac, eller Linux.

Serveren kommer til å dukke opp etter hvert på bzflag.doomtech.net, men i forbehold om endringer, hadde det vært kult om dere tok dere en tur innom #bzflag.nff @ efnet.

Meld deres interesse her. Spilling blir det uansett, vi er nok gærninger til å ha en heftig match.

- Social chief
(og Golder)
Sist endret av Nichotin; 8. januar 2006 kl. 15:56.
Im in, get ready to be pwnd
Og foresten, enig i at vi tar Rabbit Chase, det er mye artigere en lag mot lag.
Sist endret av eppes; 8. januar 2006 kl. 15:55.
Yeah jeg er med! Pass på, dere blir eid!
Og nei, vi har ikke liv siden vi spiller på en lørdagskveld

On a serious note; Ikke alle gidder å feste _hver_ jævla helg.
Jeg er med, bare så dere vet det. Blir fett.
Vet ikke om jeg kan bli med, det er endten den dagen, eller dagen etter jeg drar til Chamonix. Men er jeg hjemme, er jeg med.
Ohh, jeg er definitivt med!
Jeg er så jævlig med! :-) Lenge siden sist. (Da ble jeg et offer for moyners umenneskelige skillz) Kommer serveren opp før lørdag?
Onion Bhaji Master Mason
Kakcoo's Avatar
Donor
Count me in. Må bare avbryte alle avtaler og slikt piss.
jeg vil være med, men skal til hafjell :'(
Sitat av Marjo
Jeg er så jævlig med! :-) Lenge siden sist. (Da ble jeg et offer for moyners umenneskelige skillz) Kommer serveren opp før lørdag?
Vis hele sitatet...
Jeg satser på å ha den oppe senest tirsdag.
Foreløpig har jeg satt opp noe høyst midlertidig, sånn at det går an å leke seg litt imens. IP og sånt står i topic på kanalen, står det ikke der har jeg tatt den ned.
www.analbros.info
TurboAciid's Avatar
Jeg er med! Prepare for pure pwnage!
Point And Laugh
Antim0n's Avatar
Jeg er med. Lenge siden jeg har spillt, men ok.
Jeg er meget mulig med, men har akkurat installert spillet og sliter litt med å komme igang.

Det første jeg sliter med er på enkelte servere blir jeg bare plassert som tilskuer, hvordan kan jeg joine ett lag ? Fant ingen knapp som fikk frem lag-valg.
Robe and wizard hat
bakkus's Avatar
Med forbehold om at jeg kan komme til å befinne meg et sted det ikke er bzFlag-muligheter (aka Sverige), så ja, jeg er med
Jeg er med! VIrket kult det spilelt her, kommer nok til å bli endel av det på TG tenker jeg :P
Sitat av SkiM
Jeg er meget mulig med, men har akkurat installert spillet og sliter litt med å komme igang.

Det første jeg sliter med er på enkelte servere blir jeg bare plassert som tilskuer, hvordan kan jeg joine ett lag ? Fant ingen knapp som fikk frem lag-valg.
Vis hele sitatet...
Team velger du der du velger nick, server og port. Om du tar Observer er du bare observant.
Pretty Princess
Freaken's Avatar
Jeg er med! Get ready to be eid! Eller ikke..
In!

var det ni tegn?
Interessemelding. *tjuetegn*
Jeg er med! Skal knuse dere alle! bzflag <3
Ok, configen jeg bruker på bzflag.doomtech.net, ser ut som følger (vil gjerne ha tilbakemelding):
http://dump.doomtech.net/bzfs.conf
begynte å spille litt på det her nå.
Noen som vet om det er mulig å få vekk den statusteksta med folk, mange ganger dem har død o.l? Ganske irriterende, når det er en del folk innpå.
Virker som om jeg må teste spillet igjen, lasta det ned for en god stund siden, da jeg hørte om det her på forumet. Fikk det ikke til å funke, så dret i det..
usertitle import
bleh's Avatar
zwifty: trykk S. har lyst å være med i comp, men kl 21.00 en lørdagskveld...får se.
Skulle ha vært med jeg å, bare det at når dere sitter å spiller så ligger jeg med hodet under panseret på Saab'en
Jeg er med. Har spilt det en gang, ble most, og kommer mest sannsynlig ikke til å spille igjen før compoen, men jeg er med. Hoi.
Jeg blir også med, hehe virket jo som et artig spill
ooooh. Count me in fikk nettopp til og installere det nå
hvordan hopper man? *ligge i hardtrening frem til Lørdag*
tab-knappen brukes til hopping som default. noen servere har riktignok jump som eget flagg.
Ok, folkens, bukkle opp. Eller noe.
Torsdag aften, klokken 21.00, joiner alle som gidder en test-runde for å se at alt fungerer og slikt. Dette er også en sjangs til å få trent seg litt før lørdag.
Join #bzflag.nff på efnet for mer info, eller følg med i denne tråden. Vi håper mange blir med i morgen, og gjerne enda fler i compoen på lørdag. Husk at det ikke er viktigest å vinne men å ha det gøy.

Golder
(og Nichotin, sosial sjef)
Sist endret av Golder; 11. januar 2006 kl. 21:15.
Oooog, jeg trekker meg. Opptatt. Kos dere!
Jeg er bedt på stoor fest på lørdag, men om jeg ikke kommer meg dit er jeg med
Må trekke meg, grunnet at jeg i morgen tidlig drar til alpene, og blir borte en uke.
usertitle import
bleh's Avatar
Så kjedelig å få vite at randoms ikke skal komme alikavel. Jeg kommer uansett. Noen tips for nye spillere til dette fantastiske spillet?
Da skjer det om ikke så lenge. Om en time og et kvarter, circa.
Uansett, så har vi nå bytta til rein deathmatch, så det er bare å fyre løs på alt som rører seg.
Serveren vil muligens gå bittelitt opp og ned før compoen starter, men jeg tar /gameover når min egen klokke blir 21.00, så da er det bare å rejoine og fyre løs.
[COLOR=Orange]NÅ SKJER DET SNART. Join og bli med! [/COLOR]
Har akkurat lasta det ned, jeg er med da servern dukker opp

- Ser ikke serveren, bruker dere ikke den nyeste versjonen (2.0.4) ?
Sist endret av Grimdoc; 14. januar 2006 kl. 21:19.
Hva med å bare skrive inn servernavnet?

Da var bzflag-compoen over for denne gang
Vi var over et tosifret antall spillere, og de tre beste var unenyq med 20 poeng, og meg og vidder med 18 poeng. Thank you, and good night.

Er vel enda noen som spiller, men jeg skal grave ned lik i hagen nå.
Det var uenyq, vidder, unf, ivi, voldern (alle som kommer nå eller ikke blir nevnt ble eid av meg), golder og alle andre som hadde minus i poeng.
Sist endret av voldern; 14. januar 2006 kl. 21:27.
Jeg eide golder så jævlig (hele tiden)
BANG BANG BANG!
Laptopen lagga, så når jeg lå bra an skjedde det noe, så jeg ikke fikk konnekta til serveren. måtte slå av og på wlanet. Fujitsu Siemens Amilo. Noff sæd
Jeg ble spist av Unf og hele gjengen, og halvveis igjennom tok skjermen min turen innom ulovlige oppdateringsfrekvenser og jeg måtte restarte maskin. Da jeg kom inn ble jeg også skarpeid.
oh, by the way, jeg var unf
Hehe, jeg var helt elendig i spillet :P men det var hvertfall artig å prøve noe nytt, isteden for dagens spill :P
Hva mener du? "... istedenfor dagens spill"?
Kunne vel vært formulert litt annerledes, men tenke på spill med bedre grafikk motorer, slikt som HL2, BF2 osv.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg stemmer for en runde i kveld 2100 også, slik at vi andre (inkl meg) får muligheten til å være med
jeg stemmer i, jeg var på hafjell og kunne ikke være med