Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 988
Hei, er det noen her som har klart satan eller hva det monstere enn er? Hehe.. klarer ikke og drepe det! Har prøvd med koder oxo.. går jo ikke! Er det en eller annen måte man skal få den til å dette ned fra platformen?
Hvis du mener den siste bossen, spørsmålet ditt var litt vagt, skal du drepe impene som kommer mot deg, slik at du får ladet opp soulcuben, som du så skal bruke mot demonen.
hehe.. Takk drepte han nå! Kanskje det blir doom 4?
og en oppfølger til freeloader's video?
Hmm, noen som kan si hvor langt jeg har kommet?
Jeg skal møte et marine korps ettersom jeg har forstått det.
De har blokkert en vei ellerno. Jeg er i et rom der det kommer tre monster med maskin føtter. Er jeg i nærheten eller?
Yaman: Det er litt vanskelig å forstå hvor du er hen, kan du heller si hva stedet du er på heter? Regner med at du er rundt Alpha Labs, isåfall er det langt igjen.

Btw: Ble skikkelig skuffet over Doom 3. Grafikken er veldig heftig, men selve spillet ble fort kjedelig, og det var langt ifra så skummelt som folk skulle ha det til. Det er min mening.

Lagt merke til at monsterne er de samme som de du møter i Doom 1 og 2? Bare med mye bedre grafikk.
jeg spilte bare spillet 1-2 timer så var jeg lei.
ganske ensformig spill ja..men en heftig spillopplevelse..
ufattelige mange detaljer rundt om på mappene, så skjønner godt hvorfor det har tatt sin tid og lage spillet..