Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3455
Har en a3 som er koblet opp mot førsteeier sin epost adresse. Han har glemt koden og alt. Jeg kjøpte den. Hvordan blir jeg kvitt det???
Er det ikke bare å gå inn på kontoer velge gmail og ta bort kontoen der? Mener å huske dette fra jeg hadde samsung.
vis du resetter mobil til factory vil alt bli borte
sindre@puse.cat:~$
Synderen's Avatar
Denne siden viser 2 metoder på hvordan du reseter enheten.
http://www.hardreset.info/devices/sa...00f-galaxy-a3/
Sitat av SinHazzard Vis innlegg
Er det ikke bare å gå inn på kontoer velge gmail og ta bort kontoen der? Mener å huske dette fra jeg hadde samsung.
Vis hele sitatet...
Sitter på Samsung selv, og tror SinHazzard sitt forslag høres enklest ut. Har ikke tenkt til å slette kontoen min men sjekket ut hvor jeg tror det er.

Settings>Cloud and accounts>Accounts>
Så velger du hvilken type konto, feks Google>trykk på konto>de tre prikkene i høyre hjørne>Remove account
Anonym bruker
"Grønn Bakkhest"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av byggeren Vis innlegg
Har en a3 som er koblet opp mot førsteeier sin epost adresse. Han har glemt koden og alt. Jeg kjøpte den. Hvordan blir jeg kvitt det???
Vis hele sitatet...
Audi A3? Isåfall må du fabrikkresette og opprette din egen myAudi-connect konto (og linke den med alle kontoer du vil bruke i A3'en).
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Audi A3? Isåfall må du fabrikkresette og opprette din egen myAudi-connect konto (og linke den med alle kontoer du vil bruke i A3'en).
Vis hele sitatet...
Jeg tipper det er Samsung A3 det er snakk om
Trådstarter
11 0
Det er ikke så lett som og gå inn i selve hovedhjernen og ta reboot. Prøvd alt. Man må Nødt til og ha den opprinnelige gmail adressen for og komme seg videre.

Derfor må man koble telefonen inn i et system man laster ned på datamaskinen.

Er det noen her som kan icloud?

KLarer og koble seg forbi det? Eller er det umulig?

Er det noen som klare og cracke telefonener her?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av byggeren Vis innlegg
Det er ikke så lett som og gå inn i selve hovedhjernen og ta reboot. Prøvd alt. Man må Nødt til og ha den opprinnelige gmail adressen for og komme seg videre.
Vis hele sitatet...
Spør telefonen om passord *etter* at du har tatt factory restore?

iCloud har ingenting med ein Samsung å gjere. Det er eit apple-produkt.
Trådstarter
11 0
Men når en samsung s8 pluss blir sperret så blir den jo sperret fordi den er meldt stjålet. Man får ikke åpnet den igjen. Man mister plutselig bare dekning.

Hva er samsung logget seg opp mot da
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av byggeren Vis innlegg
Men når en samsung s8 pluss blir sperret så blir den jo sperret fordi den er meldt stjålet. Man får ikke åpnet den igjen. Man mister plutselig bare dekning.

Hva er samsung logget seg opp mot da
Vis hele sitatet...
Du roter sammen mange ulike konsept.

Teleoperatørane kan sperre ein spesifikk IMEI ute. IMEI er serienummeret til telefonen - uavhengig av produsent. Då får du enkelt og greit ikkje tilgang til mobilnettet, men telefonen er ikkje sperra - du kan fint bruke den til alt som ikkje involverer kontakt med telenettet. På nokia 3210 vil det sei snake og kalkulator. På moderne smarttelefoner? F.eks. wifi og alle mulige apper.

Apple låser telefonen til ein Apple-konto. Du får ikkje aktivert telefonen utan tilgong til den Apple-kontoen. Det gjer dei uavhengig av om den er stjålen.

Nøyaktig kva er problemet ditt her? Og nøyaktig kva har du gjort? Har du prøvd factory reset?
Sitat av vidarlo Vis innlegg
Du roter sammen mange ulike konsept.

Teleoperatørane kan sperre ein spesifikk IMEI ute. IMEI er serienummeret til telefonen - uavhengig av produsent. Då får du enkelt og greit ikkje tilgang til mobilnettet, men telefonen er ikkje sperra - du kan fint bruke den til alt som ikkje involverer kontakt med telenettet. På nokia 3210 vil det sei snake og kalkulator. På moderne smarttelefoner? F.eks. wifi og alle mulige apper.

Apple låser telefonen til ein Apple-konto. Du får ikkje aktivert telefonen utan tilgong til den Apple-kontoen. Det gjer dei uavhengig av om den er stjålen.

Nøyaktig kva er problemet ditt her? Og nøyaktig kva har du gjort? Har du prøvd factory reset?
Vis hele sitatet...
Har ikke Samsung nylig fått noe lignende Apples aktiveringslås?
Trådstarter
11 0
Jo di har de
Potetgullkjenner
FatMan's Avatar
Du får ikke opp den telefonen der uten den opprinnelige gmail-kontoen i praksis. Den har ingenting med verken operatør, IMEI eller icloud(lol) å gjøre. Om ikke samsung kan hjelpe deg(protip: det kan de ikke) eller du finner noen lugubre folk som klarer å bypasse sperringen får du ikke brukt telefonen.
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Samsung har samme funksjon som Apple, vis du har samsung konto aktivert vil du kunne sperre mobilen uansett om en er resatt
Få eier til å logge inn på sin googlekonto på en pc. Har han glemt passordet sitt, må han nullstille dettte, ved å få pasord til sin epost som han har har som backup, eller på sms. Be han lage et nytt midlertidig passord, og sende til deg, slik at du får fjernet brukeren fra din telefonl
Det er en smal sak å bypasse denne låsen, men det krever flashing av gammel versjon for å utnytte et gammelt sikkerhetshull.

Gjorde dette for et par måneder siden selv, så vet det fungerer.

Sitter på tlf, så orker ikke finne frem lenker, men kan finne frem fremgangsmåten jeg brukte når jeg kommer hjem, om ikke det er løst i mellomtiden.

Fant ikke nøyaktig det jeg brukte, men en av disse fremgangsmåtene burde fungere.

https://www.progeeksblog.com/bypass-...g-devices/amp/
Sist endret av MrCryptical; 18. oktober 2017 kl. 10:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.