Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 7559
Hvordan er det å drikke alkohol når man har tatt rundt 600-900mg Lyrica?
Prøvd å google litt, men fant bare poster av folk som tar medisinsk dose.
Vet at jeg definitivt kommer til å bli fortere full, men er vel ikke så ille at man blir dritings av en øl? Man blir ganske så stuka på 900mg Lyrica fra før... Har planer om å ta Lyrica før jeg skal på byen.
Sist endret av halfagram; 28. april 2017 kl. 20:47.
Nå kommer det litt ann på hva du har av toleranse fra før. I starten fikk 900 mg meg til å sjangle godt rundt uten alkohol. Nå kan jeg fint ta et par halvlitere ved siden av 1200 mg uten at det er noe pes. Som du tenker så blir man fortere full, synes det er utrolig bra kombo faktisk, men kan være litt tricky i forhold til byen fordi du kommer til å se ganske ruset ut. Har du Clear Eyes liggende så hjelper dette.
Hat
Trådstarter
Har ikke noe toleranse tror jeg. Akkurat startet å eksperimitere med Lyrica, men har tatt det to dager på rad denne uken så jeg vet ikke om det kommer til å ha noe å si jeg. Når det gjelder toleranse for alkohol er den vel medium/høy.
Jeg synes at det høres ut som litt mye hvis du ikke har noe toleranse. Ta heller 300 mg.
300mg uten toleranse, burde svinge mer en nok.
600+ mg med toleranse.
Anonym bruker
"Sprudlende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Pass på, veldig lett og bli grisedårlig om du drikker for mye. Før jeg begynte på Lyrica var 2l vin perfekt. Etter daglig bruk av lyrica (maksdose 600mg) var et par glass nok. Du mister hemninger ganske fort også :P

Pass på så du ikke blir avhengig av Lyrica, det er en av de medisinene som kan være brutal å slutte med.
Hat
Trådstarter
Tok 600mg og var ikke noe problem i det hele tatt. Takk for svar folkens