Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 11066
White Collar, Community, Davinci's Demons
Californication, Arrested developent, Weed og den siste jeg har sett, The following. Den er kjempe spennende, og går på TV2 hver søndag. De er på episode 3. Den siste jeg så var episode 15.
Hva er greia med Prison Break og Spartacus? Seriene har forsåvidt en grei story, men er elendig utført. Makan til søppel.
Doctor Who og Stargate, derimot! Det er kvalitet.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Det er det samme som å si at man bare skal se første filmen av matrix... Jada, de to oppfølgerne var ikke like bra, men du må allikevel få de med deg for å vite hva som skjer. Jeg digget alle sesongene og igjen likte jeg det faktum at det var en serie som gikk til en slutt, i motsetning til noen av disse evighetsseriene. Serien gikk i tillegg ut på myten om spartacus og hva som skjedde med han, så å bare avslutte det etter sesong 2 hadde vært merkelig.
Vis hele sitatet...
Du kan synes hva du vil, men det at de tok den orginale Spartacus ut av serien, ødela det for meg.

Og det er ikke sammelignbart meg Matrix, kanskje hvis de tok Neo etter den første filmen, og erstatteren hans ikke i nærheten gjorde en like bra jobb.

Sitat av McLovin Vis innlegg
Hva er greia med Prison Break og Spartacus? Seriene har forsåvidt en grei story, men er elendig utført. Makan til søppel.
Doctor Who og Stargate, derimot! Det er kvalitet.
Vis hele sitatet...
Spartacus er elendig utført?
Kan du utdype?

Går vell egentelig for Prison Break også, hva som er så dårlig utført med den?
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av sam500 Vis innlegg
Spartacus er elendig utført?
Kan du utdype?

Går vell egentelig for Prison Break også, hva som er så dårlig utført med den?
Vis hele sitatet...
spartacus: dårlige skuespillere. Dårlige effekter. Dritkjedelig story etter Gods Of The Arena. Billige virkemidler, abs lats pecks og tits. Billig på alle måter.

Prison Break: burde slutta etter en sesong. Hele historien ble syltynn såfort de kom seg ut av fengsel. Det ble mer far-fetched jo lengre unna det første fengselet de kom. Det heter jo prison break. Syntes forsåvidt sesong 3 var bedre enn 2, men sesong 4 virka helt tafatt og det hadde liksom ikke noe med prison break å gjøre lengre.
Sist endret av Bothrops; 4. mai 2013 kl. 15:48.
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Sitat av Bothrops Vis innlegg
spartacus: dårlige skuespillere. Dårlige effekter. Dritkjedelig story etter Gods Of The Arena. Billige virkemidler, abs lats pecks og tits. Billig på alle måter.

Prison Break: burde slutta etter en sesong. Hele historien ble syltynn såfort de kom seg ut av fengsel. Det ble mer far-fetched jo lengre unna det første fengselet de kom. Det heter jo prison break. Syntes forsåvidt sesong 3 var bedre enn 2, men sesong 4 virka helt tafatt og det hadde liksom ikke noe med prison break å gjøre lengre.
Vis hele sitatet...
Er forsåvidt enig med det når det kommer til Prison Break, men den første sessongen var ganske bra syns jeg.

Spartacus er jeg uenig med deg i, at det er billige virkemidler, og etter din mening dårlige skuespillere og effekter, trenger vell ikke å gjøre det til en dårlig serie?

Abs lats pecks og tits selger jo!
Det er jo en grunn for at de har det med i serier som Game Of Thrones, fordi det bidrar til serien.
Mnemonic Courier
Bothrops's Avatar
Sitat av sam500 Vis innlegg
Er forsåvidt enig med det når det kommer til Prison Break, men den første sessongen var ganske bra syns jeg.

Spartacus er jeg uenig med deg i, at det er billige virkemidler, og etter din mening dårlige skuespillere og effekter, trenger vell ikke å gjøre det til en dårlig serie?

Abs lats pecks og tits selger jo!
Det er jo en grunn for at de har det med i serier som Game Of Thrones, fordi det bidrar til serien.
Vis hele sitatet...
Når flere av sidene er så dårlige stiller det større krav til de resterende. Tolererte det i Spartacus Blood & Sand og Gods Of The Arena fordi storyen var engasjerende og vi fikk se mer av hvordan romerne levde. Det var en kontrast mellom de rike folka som eide arenaene og bada seg i luksus i forhold til gladiatorene som har det elendig og alt foregikk under samme tak mer eller mindre.

I Vengeance og War Of The Damned er det liksom bare spartacus og kompani som høvler gjennom steinrøyser og ruiner mens de slakter folk og skriker "hail spartacus". Det er ikke noe igjen av serien som gjør den spennende å se på, spartacus har skrudd på godmode og er ikke noen underdog lengre.
Game of thrones har gode skuespillere, episk historie og bra effekter. Tits og abs blir krydder på toppen av kransekaka, ikke et trekkplaster for andre mangler. GoT hadde klart seg fint uten slike triks, men i Spartacus er det en del av fundamentet.
Sist endret av Bothrops; 4. mai 2013 kl. 16:38.
Vice Versa
VVHoax's Avatar
42 6
Banshee er virkelig å anbefale!
Sitat av sam500 Vis innlegg
Du kan synes hva du vil, men det at de tok den orginale Spartacus ut av serien, ødela det for meg.

Og det er ikke sammelignbart meg Matrix, kanskje hvis de tok Neo etter den første filmen, og erstatteren hans ikke i nærheten gjorde en like bra jobb.



Spartacus er elendig utført?
Kan du utdype?

Går vell egentelig for Prison Break også, hva som er så dårlig utført med den?
Vis hele sitatet...
De tok vel ikke akkurat den originale Spartacus ut av serien av serien av fri vilje, mener det var kreften som krevde sin toll.
Sitat av sam500 Vis innlegg
Du kan synes hva du vil, men det at de tok den orginale Spartacus ut av serien, ødela det for meg.
Vis hele sitatet...
De tok han ikke ut, han døde av kreft. Jeg likte også bedre han første, men nummer 2 gjorde en bra jobb han også.

Sitat av Bothrops Vis innlegg
spartacus: dårlige skuespillere. Dårlige effekter. Dritkjedelig story etter Gods Of The Arena. Billige virkemidler, abs lats pecks og tits. Billig på alle måter.
Vis hele sitatet...
Skuespillerne er drit bra. En serie får ikke 8.7 på IMDB hvis skuespillet er dårlig. Effektene er også bra, dog noe overdrevet innimellom - men det er jo bare gøy! Og tits er også gøy. Hvilken mann syns ikke tits er gøy?
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Døde av kreft?!
jaja, jeg hørte at han hadde blitt tatt ut/sluttet i serien, men det er vell egentelig ikke relevant hvordan/hvorfor kan ikke spiller mer, det var mer at han var borte i det hele tatt, og at det ødela det for meg.
tenk at selveste "Thats 70's Show" ikke er nevnt!

weeds
blue mountain state
sons of anarchy
big bang theory
how i met your mother
kongen av queens
malcolm i midten
two and a half men
workaholics

Ja, jeg er fan av komiserier!
Relatert bilde hvis du bruker netflix:
[LEFT][/LEFT]

Personlig liker jeg serier som har humor men også litt seriøst.
Serier jeg liker er Prison Break 9/10
Breaking Bad 8/10
Switched at Birth: Dramaserie om to jenter som ble byttet ved fødselen, og levd i feil familie. 6/10
Outsourced :
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/3/3f/Outsourced-TVseries.jpg
Handler om en manager som blir sendt til India og må lære seg kulturen i India som skaper flere problemer for hovedpersonen. Komedien varer i 30min pr episode. 7/10
The Office 8/10
Terra Nova: Terra Nova handler om at jorda i år 2149 er i ferd med å gå under pga global oppvarming elns og de må reise gjennom en portal til en annen planet for å begynne på nytt. 7/10
Breaking In: Høyteknologisk sikkerhetsfirma som skal teste ut diverse sikkerheter ved å hacke seg inn i låsene. 4/10
Death Valley: Politiet skal holde kontroll på zombier, vampyrer og varulver som går rundt i gatene. 5/10
How Not to Live Your Life: Litt klein komedie/drama- serie som handler om en mann som flyttet inn i sitt mors gamle hus og støter på forskjellige livsproblemer. 7/10
Chuck: En nerd får plutselig mye sensitiv data fra CIA inn i hjernen fra en gammel klassekamerat. Chuck blir en toppklasse spion for får mange oppdrag. Anbefales: 8/10
Malcolm in the Middle: Handler om en smart tenåring som støter på vanlige tenårings- problemer. 6/10
The Walking Dead: Elsker historien i denne serien. Den handler om at det er et virus som er blitt spredt og Rick & co skal rømme fra dette og prøver å finne seg til ro en plass, og finne ut hvordan viruset ble spredt. Første og andre sesong var bra, men sesong 4 skuffet veldig, alt i alt en bra serie 7/10

Nå er det Dexter som er neste
Synd at outsourced ble kansellert etter en sesong, jeg likte den serien.
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Serier jeg ser på eller har sett ferdig. Alfabetisk rekkefølge.

24 - Actionfylt bra serie. 8 sesonger med gøy.
Alcatraz - Hvis du kjeder deg, ble kansellert etter sesong 2.
Alphas - I samme bane som Heroes eller the 4400. Mennesker med spesielle krefter. Jeg liker den.
Anger Management - Hvis du kjeder deg, Charlie Sheen.
Arrested Development - Desidert den beste komiserien noensinne laget.
Arrow - Relativt dårlig serie, men igjen; den funker hvis du kjeder deg.
Better Off Ted - Kansellert etter sesong 2, men det som gikk var ganske morsomt.
Boardwalk Empire - Forbudstiden i USA. Bra dramaserie.
Breaking Bad - Ekstremt bra serie. SE hvis du ikke har sett den enda!
Burn Notice - Macgyver meets guns and explosives. OK serie.
Californication - En av de bedre komediene som har gått.
Chuck - Jeg gikk lei etter sesong 2. Hvis du kjeder deg.
Community - Også en av de bedre komediene.
Dark Angel - Jessica alba kicks ass. Jeg elsker denne serien, men de fleste hater den. xD
Dexter - Elendig skuespill, men historien er bra nok til at alle bør få den med seg.
Dirty Sexy Money - Vet ikke helt hva jeg synes om denne, men så ferdig 3 sesonger uten å kjede meg.
Entourage - Også en av de bedre komediene. Pluss mange sesonger.
Eureka - Sci-fi. Jeg liker den, men den kan bli merkelig til tider.
FlashForward - Ble kansellert allerede etter S1. Det som gikk var bra.
Franklin & Bash - En av de dårligere komediene. Men funker hvis du kjeder deg.
Fringe - En av de merkeligste seriene jeg har sett. Jeg digger den.
Game of Thrones - Awesomesauce. Min all time favourite. SE!
Gossip Girl - Ja, jeg liker den. Teenage drama all the way baby!
Hajime no Ippo - Den beste anime-serien jeg har sett, og den eneste som var verdig til å komme på min favourite-liste.
Hannibal - Helt ny serie fra 2013. De 2 episodene som har kommet virker bra.
Hell on Wheels - No explenation needed. Denne serien er så macho som du får det. Jeg digger det!
Heroes - Mennesker med overnaturlie evner. Jeg elsker den.
House - Jeg så 8 sesonger uten å kjede meg.
How I Met Your Mother - Se hvis du kjeder deg.
Human Target (2010) - Se hvis du kjeder deg.
Hunted - Kansellert etter S1. Men det som gikk virket bra.
It's Always Sunny In Philadelphia - En av de bedre komediene.
Jericho - Awesomesauce. Denne serien er fantastisk. Hvis du ikke har sett den, se den nå!
Justified - Blandete følelser. Jeg gikk ganske lei etter S2. Men hvis du kjeder deg...
Leverage - S1 er bra. Resten er hvis du kjeder deg.
Lie to Me - Hvis du kjeder deg.
Lilyhammer - Norsk serie! Fantastisk gøy.
Louie - Komedie for deg som liker sånt. Se standupen til Louis CK først. Jeg digger den mannen!
Misfits - Britisk svart komedie. De 2 første sesongene var ekstremt bra.
Modern Family - Hvis du kjeder deg.
Nip/Tuck - Drama på sitt beste. Jeg ELSKER denne serien.
Numb3rs - Meh.
Outsourced - Kansellert etter S1. Men jeg synes den var morsom!
Parks and Recreation - Fantastisk bra komedie. Jeg digger den!
Party Down - Relativt bra komedie. Kansellert etter S2.
Planet Earth - For deg som liker sånt. Dokumentar om jorden. Ekstremt bra laget. Last ned i 1080p!
Prison Break - SE!
Revolution (2012) - Hvis du kjeder deg kan det være fint med litt action.
Rubicon - Synd denne ble kansellert så fort. Den var bra.
Shameless (US) - Fantastisk bra serie. Dramakomedie. SE!
Sons of Anarchy - Brutal serie om en motorsykkelgjeng. Ekstremt bra!
Spartacus: Gods of the Arena - Tiden til gladiatorene før Spartacus kom inn i bilde. Samme greien som Spartacus.
Spartacus: War of the Damned - Jeg elsker elsker elsker denne serien. Siste episode var i helgen. Awesome!
Suits - Helt grei serie.
Supernatural - Se til S5 ihvertfall. Etter det begynte den å suge.
Terra Nova - Kansellert etter S1. Artig serie. Jeg likte det som kom!
The 4400 - Overnaturlie evner, igjen. Men denne serien er den beste av de alle fra den sjangeren.
The Event - Kansellert. Se hvis du kjeder deg.
The League - En av de dårligere komediene. Se hvis du kjeder deg.
The Mentalist - Noen episoder kan bli ganske kjedelig. Men det er en bra serie!
The River - Jeg hater at denne ble kansellert! Den sesongen som kom var helt ekstremt bra. Elsk/hat serie. Jeg elsket den.
The Sopranos - Hvis du ikke har sett sopranos enda, så bør du gjøre det.
The Walking Dead - Alt for mange logiske brister og whatnot. Jeg ser på den nå bare fordi jeg vil vite hvordan den ender.
True Blood - VAMPYRER! Jeg elsker denne serien!
Twin Peaks - Merkelig, gammel serie. Jeg liker merkelig.
Vegas - Se hvis du kjeder deg.
Vikings - Har bare sett 3 episoder enda, men den virker veldig bra!
Warehouse 13 - I samme bane som Eureka. Artig serie for deg som liker sånt.
Weeds - En av mine all time favourites. Jeg elsker denne serien over alt på jord.
White Collar - Artig serie, men kan bli kjedelig i lengden.
Workaholics - Se hvis du kjeder deg.
Vis hele sitatet...
Så to sesonger med alphas, og slutten på sessong 2 var meget skuffende med tanke på at det ikke kommer flere sessonger. Det ble kansellert. Faen ass. :/
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Serier jeg ser på eller har sett ferdig. Alfabetisk rekkefølge.

24 - Actionfylt bra serie. 8 sesonger med gøy.
Alcatraz - Hvis du kjeder deg, ble kansellert etter sesong 2.
Alphas - I samme bane som Heroes eller the 4400. Mennesker med spesielle krefter. Jeg liker den.
Anger Management - Hvis du kjeder deg, Charlie Sheen.
Arrested Development - Desidert den beste komiserien noensinne laget.
Arrow - Relativt dårlig serie, men igjen; den funker hvis du kjeder deg.
Better Off Ted - Kansellert etter sesong 2, men det som gikk var ganske morsomt.
Boardwalk Empire - Forbudstiden i USA. Bra dramaserie.
Breaking Bad - Ekstremt bra serie. SE hvis du ikke har sett den enda!
Burn Notice - Macgyver meets guns and explosives. OK serie.
Californication - En av de bedre komediene som har gått.
Chuck - Jeg gikk lei etter sesong 2. Hvis du kjeder deg.
Community - Også en av de bedre komediene.
Dark Angel - Jessica alba kicks ass. Jeg elsker denne serien, men de fleste hater den. xD
Dexter - Elendig skuespill, men historien er bra nok til at alle bør få den med seg.
Dirty Sexy Money - Vet ikke helt hva jeg synes om denne, men så ferdig 3 sesonger uten å kjede meg.
Entourage - Også en av de bedre komediene. Pluss mange sesonger.
Eureka - Sci-fi. Jeg liker den, men den kan bli merkelig til tider.
FlashForward - Ble kansellert allerede etter S1. Det som gikk var bra.
Franklin & Bash - En av de dårligere komediene. Men funker hvis du kjeder deg.
Fringe - En av de merkeligste seriene jeg har sett. Jeg digger den.
Game of Thrones - Awesomesauce. Min all time favourite. SE!
Gossip Girl - Ja, jeg liker den. Teenage drama all the way baby!
Hajime no Ippo - Den beste anime-serien jeg har sett, og den eneste som var verdig til å komme på min favourite-liste.
Hannibal - Helt ny serie fra 2013. De 2 episodene som har kommet virker bra.
Hell on Wheels - No explenation needed. Denne serien er så macho som du får det. Jeg digger det!
Heroes - Mennesker med overnaturlie evner. Jeg elsker den.
House - Jeg så 8 sesonger uten å kjede meg.
How I Met Your Mother - Se hvis du kjeder deg.
Human Target (2010) - Se hvis du kjeder deg.
Hunted - Kansellert etter S1. Men det som gikk virket bra.
It's Always Sunny In Philadelphia - En av de bedre komediene.
Jericho - Awesomesauce. Denne serien er fantastisk. Hvis du ikke har sett den, se den nå!
Justified - Blandete følelser. Jeg gikk ganske lei etter S2. Men hvis du kjeder deg...
Leverage - S1 er bra. Resten er hvis du kjeder deg.
Lie to Me - Hvis du kjeder deg.
Lilyhammer - Norsk serie! Fantastisk gøy.
Louie - Komedie for deg som liker sånt. Se standupen til Louis CK først. Jeg digger den mannen!
Misfits - Britisk svart komedie. De 2 første sesongene var ekstremt bra.
Modern Family - Hvis du kjeder deg.
Nip/Tuck - Drama på sitt beste. Jeg ELSKER denne serien.
Numb3rs - Meh.
Outsourced - Kansellert etter S1. Men jeg synes den var morsom!
Parks and Recreation - Fantastisk bra komedie. Jeg digger den!
Party Down - Relativt bra komedie. Kansellert etter S2.
Planet Earth - For deg som liker sånt. Dokumentar om jorden. Ekstremt bra laget. Last ned i 1080p!
Prison Break - SE!
Revolution (2012) - Hvis du kjeder deg kan det være fint med litt action.
Rubicon - Synd denne ble kansellert så fort. Den var bra.
Shameless (US) - Fantastisk bra serie. Dramakomedie. SE!
Sons of Anarchy - Brutal serie om en motorsykkelgjeng. Ekstremt bra!
Spartacus: Gods of the Arena - Tiden til gladiatorene før Spartacus kom inn i bilde. Samme greien som Spartacus.
Spartacus: War of the Damned - Jeg elsker elsker elsker denne serien. Siste episode var i helgen. Awesome!
Suits - Helt grei serie.
Supernatural - Se til S5 ihvertfall. Etter det begynte den å suge.
Terra Nova - Kansellert etter S1. Artig serie. Jeg likte det som kom!
The 4400 - Overnaturlie evner, igjen. Men denne serien er den beste av de alle fra den sjangeren.
The Event - Kansellert. Se hvis du kjeder deg.
The League - En av de dårligere komediene. Se hvis du kjeder deg.
The Mentalist - Noen episoder kan bli ganske kjedelig. Men det er en bra serie!
The River - Jeg hater at denne ble kansellert! Den sesongen som kom var helt ekstremt bra. Elsk/hat serie. Jeg elsket den.
The Sopranos - Hvis du ikke har sett sopranos enda, så bør du gjøre det.
The Walking Dead - Alt for mange logiske brister og whatnot. Jeg ser på den nå bare fordi jeg vil vite hvordan den ender.
True Blood - VAMPYRER! Jeg elsker denne serien!
Twin Peaks - Merkelig, gammel serie. Jeg liker merkelig.
Vegas - Se hvis du kjeder deg.
Vikings - Har bare sett 3 episoder enda, men den virker veldig bra!
Warehouse 13 - I samme bane som Eureka. Artig serie for deg som liker sånt.
Weeds - En av mine all time favourites. Jeg elsker denne serien over alt på jord.
White Collar - Artig serie, men kan bli kjedelig i lengden.
Workaholics - Se hvis du kjeder deg.
Vis hele sitatet...

Denne listen og forklaringen ligner veldig på hvordan min ville sett ut.
Hvis vi er så like, curb your enthusiasm, hvis du ikke har prøvd.
Også canadiske kenny vs spenny er en litt ukjent perle
Sitat av skrukketroll Vis innlegg
Denne listen og forklaringen ligner veldig på hvordan min ville sett ut.
Hvis vi er så like, curb your enthusiasm, hvis du ikke har prøvd.
Også canadiske kenny vs spenny er en litt ukjent perle
Vis hele sitatet...
Sjekket ut Curb your enthusiasm. Jeg er egentlig ikke så glad i den type humor. Men jeg så bare 2 eller 3 episoder da, kan hende jeg hadde likt den bedre hvis jeg hadde sett mer. Jeg så noen episoder av Kenny vs Spenny for et par år siden. Er ganske morsomt, men ikke en serie jeg orker å følge med på. ^^