Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  68 10058
Vet at det ikke er spilleserie, men synes Pantelånerne i Detroit, er sykt bra ! Folk er jo sinnsyke..
Det er sesongpremiere i morgen på MAX, sjekka ut litt omtale på tv-guide (http://no.timefor.tv/i/1046213581972...erne-i-detroit), god underholdningsverdi..!
Sitat av chrius001 Vis innlegg
Vet at det ikke er spilleserie, men synes Pantelånerne i Detroit, er sykt bra ! Folk er jo sinnsyke..
Det er sesongpremiere i morgen på MAX, sjekka ut litt omtale på tv-guide (http://no.timefor.tv/i/1046213581972...erne-i-detroit), god underholdningsverdi..!
Vis hele sitatet...
Det er jo verdens dårligste serie som er laget.
Beth (elns) er jo verdens største bitch som tror hun er milf ++ og Seth som tror han kan bosse på alle. I tillegg så krangler de to som noen jævla 3 åringer.
Utrolig dårlig serie, kan anbefale weeds, veldig treig start (!)
Prison break sesong 1,2,3 er dritbra og i sesong 4 er det mye drama og du blir så lei av "sylla". Slutten "the final break" er utrolig dårlig laget, føles som om den er laget på en dag og han bruker år på og planlegge hvordan han skal bryte seg ut av fengselet, men på det fengselet. Max 1 time.
Breaking bad er veldig bra tough.
Sist endret av Antidote; 14. januar 2013 kl. 14:49.
Prison Break er en syk serie !!
The Sopranos - Er fremdeles forbanna etter slutten, jeg vil så jæ... vite hva han mannen holder på med helt på slutten!
The Pacific - "Krigen" mellom USA og Japan, andre verdenskrig.
Band of Brothers - USA i Russland, Tyskland, Nederland og Frankrike.
Breaking Bad - Den har du nevnt, men se den en gang til!
Criminal Minds - Nå tenker du sikkert "Åh, det er sånn derre NCIS og den suppa der, det har jeg sett før", NEI! Du tar feil, det er ikke sånn den er ti ganger bedre en NCIS og slikt noe!
Sist endret av Snålingen; 14. januar 2013 kl. 15:25.
Sitat av KingFezz Vis innlegg
vil nå si at alle sesongene er helt sinnsyke ! Avslutningen på sesong 7 var bare helt episk ! Gleder meg til neste og siste sesong av Dexter
Vis hele sitatet...
Eh nei. Dexter tapte seg sinnsykt etter sesong 4, på tide å ta livet av den serien snart.

Sitat av r0bin Vis innlegg
Trailer Park Boys
8,4 på imdb.

Hadde bare såvidt sett litt av den serien før i et youtube klipp før jeg fikk høre om serien av en kompis. Nå trur jeg det må være en av mine favoritt serier, ufattelig morsomt!
Vis hele sitatet...
Du har skjønt det! I tillegg vil jeg nevne It's Always Sunny in Philadelphia, Arrested Development, Eastbound & Down, The League og Workaholics.
Sist endret av Fatass Skinny; 14. januar 2013 kl. 16:18.
Sitat av Fatass Skinny Vis innlegg
Eh nei. Dexter tapte seg sinnsykt etter sesong 4, på tide å ta livet av den serien snart.



Du har skjønt det! I tillegg vil jeg nevne It's Always Sunny in Philadelphia, Arrested Development, Eastbound & Down, The League og Workaholics.
Vis hele sitatet...
Du om det, jeg synes Dexter har vært bra hele veien.
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
SompInge's Avatar
1 0
The Newsroom : http://www.imdb.com/title/tt1870479/
ahhh den er digg.

også har jeg en annen på lager : Person of interest: http://www.imdb.com/title/tt1839578/ den sistnevnte har bein i nesa.
Sitat av Notoneofthem Vis innlegg
sledge hammer dritbra serie som gikk på. 80tallet

www.imdb.com/title/tt0090525/
Vis hele sitatet...
Den serien sugde as..
Sitat av pokemon Vis innlegg
Ikke hør på de som anbefaler Arrow en dårligere serie skal du lete lenge etter!
Vis hele sitatet...
Jeg synes denne serien er bra, om du mener at den er dårlig hadde det vert godt med en begrunnelse på hvorfor Arrow er dårlig? Vi har vell alle forskjellig smak men ikke skriv at en serie er dårlig uten å si hvorfor.

Her er mine yndlings serier:

- Chuck (Den beste serien som er, Humor, Action og liten grad drama. Alt i 1 serie)
- Arrow (Bra story, spennende episoder)
- Game of Thrones (Synes det er en bra story, kjeder deg ikke iløpet av 2 sesonger)
- Merlin (Veldig artig serie og bra story. Var ikke en kjedelig episode iløpet av alle sesongene).
- Smallville (Kan bli litt drøy med alle sesongene men bra story gjør at du klarer deg godt gjennom alle sesongene)
- The Walking Dead (Veldig bra story med spennende episoder, liker du Zombie serier/filmer er denne serien perfekt)
- Last Resort. (Nettopp begynt å se denne, helt grei)
- Anger Management (Kjempe humoristisk serie om du er fan av Charlie Sheen)
- Revolution (Bra serie om du liker serier/filmer der verden blir endret av en slags epidemi eller i dette tilfelle strømmen forsvinner)
- Supernatural (Denne serien er en av de beste om du liker overnaturlige ting)

Har sett mange andre men listen blir veldig lang om jeg skal ramse opp alle. Håper du finner noen av disse seriene spennende.
Sitat av Luffern Vis innlegg
Jeg synes denne serien er bra, om du mener at den er dårlig hadde det vert godt med en begrunnelse på hvorfor Arrow er dårlig? Vi har vell alle forskjellig smak men ikke skriv at en serie er dårlig uten å si hvorfor.
.
Vis hele sitatet...
Sitat av olaPola Vis innlegg
Styr unna Arrow, grusom, forferdelig serie med svakt plott, cheesy kostymer og karakterer og til tider forferdelig forutsigbart plott. Hele opplegget med øya er tåpelig og latterlig.
Vis hele sitatet...
Har ikke endret mening siden sist. Syntes serien er patetisk. Hovedpersonen er en kaserolle av klissete klisjéer med den ekle do-gooder oppførslen med et dryss av wannabe batman/ironman.
Skuespillet er heller ikke noe å rope hurra for.
Er Vampire Diaries ment for kun jenter??

Jeg har hørt begge deler men det føles fortsatt litt rart å fortelle folk at jeg driver å ser på Vampire Diaries. Har egentlig blitt en "fan" av serien. Det er så mange kule karakterer
Sitat av Lil J Vis innlegg
Er Vampire Diaries ment for kun jenter??

Jeg har hørt begge deler men det føles fortsatt litt rart å fortelle folk at jeg driver å ser på Vampire Diaries. Har egentlig blitt en "fan" av serien. Det er så mange kule karakterer
Vis hele sitatet...
I dagens samfunn er de fleste serier akseptert for både gutter og jenter.
Selv ser jeg på Gossip Girl og elsker serien, det samme gjør FLERE av mine kompiser.
Sitat av Lil J Vis innlegg
Er Vampire Diaries ment for kun jenter??

Jeg har hørt begge deler men det føles fortsatt litt rart å fortelle folk at jeg driver å ser på Vampire Diaries. Har egentlig blitt en "fan" av serien. Det er så mange kule karakterer
Vis hele sitatet...
Som Twilight fan (jeg kødder ikke), trodde jeg at VD (lol) kom til å være herlig. Men den gang ei, karakterene er utrolig cheesy, vampyrene er forutsigbare og historien er ganske grunn og kjip. Teite props og irriterende dårlig skuespill til tider. Karakterene er liksom enten over eller underskrevet, som bestevennen til hoveddama som kødder med at hun kan se fremtiden, videre følger det selvsagt noe latterlig framtidsvrøvl osv.
Jeg ble ganske skuffa mtp at jeg er stor fan av vampyrer generellt.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Prison Break er en helt utrolig bra serie
Weeds har som tidligere sagt en treg start men er kansje bedre en Prison Break når man først er kommet inn i den.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Doctor Who!
Mye av dette har nok blitt nevt før, men nevner nå noen av mine favoritter så får folk bestemme selv.

Shameless US versjonen
Californication
Weeds
Chuck
Supernatural
Lost girl(HOTTE CHICKS!)
Modern family
The walking dead
Lost
The big bang theory
Two and a half man
Breaking bad
Skins
Game of thrones
Bones
Arrow
OZ
Prison break
Once upon a time

+++

Kom ikke på mer nå i farten.
Wilfred kan anbefales

Elijah Wood spiller kanonbra!
Handler om en fyr som ser hunden til naboen som en person i hundekostyme,
og de kan snakke sammen osv...

Det er alt jeg vil si