Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1216
Hei
Hva er det greieste å bruke av RAT hvor port forward ikke er nødvendig?
Sitat av Stinger Vis innlegg
Hei
Hva er det greieste å bruke av RAT hvor port forward ikke er nødvendig?
Vis hele sitatet...
Tror dessverre ikke dette er mulig;

Du må enten bruke et slags proxy program, eller så må du portforwarde.

(mulig at jeg er litt outdated, men det var sånn når jeg drev med det.)
De fleste RATs bruker nå uPnP.

Prøv f.eks. DarkComet. Den er jo gratis.

Husk at serveren du lager med en RAT ikke er FUD og at den må FUD-es for å ha noen effekt.
Sitat av bronsky Vis innlegg
De fleste RATs bruker nå uPnP.

Prøv f.eks. DarkComet. Den er jo gratis.

Husk at serveren du lager med en RAT ikke er FUD og at den må FUD-es for å ha noen effekt.
Vis hele sitatet...
Dersom uPnP er slått av på routeren hjelper det svært lite.
Trådstarter
46 0
Pleier den å være aktivert/deaktivert by default?

Anyways, dette er en guide til å sette opp RAT som ikke krever port forward, slik jeg skjønte det?
http://www.orkut.com/Main#CommMsgs?s...43558952&hl=en
Sitat av Stinger Vis innlegg
Pleier den å være aktivert/deaktivert by default?

Anyways, dette er en guide til å sette opp RAT som ikke krever port forward, slik jeg skjønte det?
http://www.orkut.com/Main#CommMsgs?s...43558952&hl=en
Vis hele sitatet...
Usikker på hvordan det er med andre, men DD-WRT programvaren har den deaktivert by default.
Trådstarter
46 0
Bruker et program på pc'n min nå, til webcam.. Og den har upnp-funksjon, og jeg har ikke aktivert noe i routeren min, så i min må den i allefall være aktivert by default.
Om du for eksempel bruker kabel direkte fra modemet til pcn uten å gå gjennom ruteren trenger du ikke å åpne porter. men det er desverre umulig om du skal gå gjennom ruteren.

Edit: det kan være klienter som åpner porten for deg, slik som du henviser til i innlegget ditt uten at jeg er helt sikker på det.
Sist endret av Zarni; 28. februar 2012 kl. 11:17.
Trådstarter
46 0
Ingen som har erfaring med teamviewer da? Den sender visstnok alt gjennom en server på nettet og unngår, slik jeg skjønner det, port forwarding?
Sitat av Stinger Vis innlegg
Ingen som har erfaring med teamviewer da? Den sender visstnok alt gjennom en server på nettet og unngår, slik jeg skjønner det, port forwarding?
Vis hele sitatet...
Jeg tror det er mer slik at TeamViewer aktivt lytter på en ekstern server for å vente på beskjeder om handlinger.

Mer som en slags cronjob
Trådstarter
46 0
Etter mye lesing så tror jeg darkcomet er veien å gå, så får jeg heller satse på at det er upnp de fleste stedene hvor jeg skal bruke pc'n.
Sitat av Stinger Vis innlegg
Etter mye lesing så tror jeg darkcomet er veien å gå, så får jeg heller satse på at det er upnp de fleste stedene hvor jeg skal bruke pc'n.
Vis hele sitatet...
Da bør du sette opp en konto på no-ip.com. Et oppsett med en RAT vil ikke funke på forskjellige steder i utgangspunktet, siden den kobler seg til én host.

Letteste metode er å bruke no-ip eller dyndns.
Trådstarter
46 0
Takk

Jeg har spurt om akkurat dette her
http://freak.no/forum/showthread.php?t=214118