Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1068
http://subvertise.org/img_med/137.jpg
Err, dette bildet er fake ja?
Haha, kongebilde!
rekylvinyl.no
Trådstarter
Sitatet er korrekt.

Bildet aner jeg ikke.
Hånden er for stor i forhold til hodet. Ellers bra.
rekylvinyl.no
Trådstarter
Opprinnelig postet av pinnsvinet
Hånden er for stor i forhold til hodet. Ellers bra.
Vis hele sitatet...
det kommer jo helt ann på hvor langt i fra og hvilken linse fotografen brukte, men uansett så skal ikke jeg være idiot og begynne å diskutere dette
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Sitatet er ikke korrekt. Det var i alle fall ikke det som ble sagt i dag, og det er ikke det furoren er om i dag.

Han impliserte UK og US, og sa noe til den effekten, men ikke så bastant.

Dessuten er det stavefeil i sitatet: "it's" skulle vært "its".

HJ
Koffi Annan?


(han heter Kofi..)
Trodde også det var Kofi han het.
Kanskje det er snakk om Koffi fra Hotel Cæsar
SharQ: jeg er ikke helt sikker men jeg tror at det blir it's fordi en bokstav forsvinner og da skal det være et ' tegn for å vise dette så det blir it's ikke its. Det er jo en slags forkortelse av it is.
Dette er bare noe jeg tror jeg har fått med meg, belær meg hvis jeg tar feil
Mia: Mulig, mulig, tenkte ikke på det men så er jo ikke jeg verdens smarteste heller..

Edit: og til slutt, han heter Kofi. Ja, det vet jeg helt sikkert for han er i en veldig aktuell stilling for tiden og navnet er i nyhetene ofte.
Sist endret av pinnsvinet; 24. september 2003 kl. 00:01.
rekylvinyl.no
Trådstarter
Opprinnelig postet av SharQ
Sitatet er ikke korrekt. Det var i alle fall ikke det som ble sagt i dag, og det er ikke det furoren er om i dag.
Vis hele sitatet...
hvor har jeg skrevet at sitatet er fra i dag? les.

temmelig tilfeldig at han kom med noen krasse uttalelser i dag, artig i grunn, jeg postet før jeg leste de nyhetene, mulig jeg tilogmed postet før han gikk på talerstolen? vet ikke.

sitatet er udatert her, men lenge siden jeg første gang så det.

forkortelsen er ikke for "it is". om jeg ikke husker knakende feil er det her snakk om en genetiv s.

p.s. uansett hadde han på seg et annet slips i dag.
Opprinnelig postet av pinnsvinet
SharQ: jeg er ikke helt sikker men jeg tror at det blir it's fordi en bokstav forsvinner og da skal det være et ' tegn for å vise dette så det blir it's ikke its. Det er jo en slags forkortelse av it is.
Dette er bare noe jeg tror jeg har fått med meg, belær meg hvis jeg tar feil
Vis hele sitatet...
Det er ikke "det er"
Det er "sin"
f.eks "det er betalinger"
"sine betalinger"
Dette har blitt tatt opp ofte, hvis FN hadde betalt ulandenes gjeld til USA, med FN's gjeldsbrev til USA, ville USA hatt 0 - null i rente inntekt.

USA driter it alt, Kyoto avtalen nektet dem å skrive under på, de driter i å betale medlemskontigent til FN, og de driter i utfallet av sine handlinger.

Konklusjon: det er en feil et sted...
hvis resten av fn hadde gått sammen, kunne man kanskje gitt usa en lærepenge?
Tror det er nok av nasjoner som vil gi USA en lærepenge,men problemet er at vi er alle ganske avhengige av dem.
Er vell nok en dårlig side med kapitalismen, penger er makt,så vi har ikke råd til å gi dem en lærepenge,uansett hvor mye de fortjener det.