Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1369
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Dere la sikkert merke til at vi har vært helt vekke fra nett de to siste dagene.
Grunnen til at vi forsvant var en saftig DDoS mot hosten vår (2.1Gbit Peak) som førte til at subnettet vi befinner oss på ble nullrouta.

Men som dere ser er vi atter en gang oppe, og jeg kan herved avkrefte alle ryktene som gikk mens vi var nede (alt fra at nFF var lagt ned til at romvesen hadde bortført admin)

GL HF
Ah, endelig oppe igjen
Ja det var faen meg på tide, NSO!
jupps. var x antall folk som lurte på om nso hadde skutt seg
Jeg holdt med den alien teorien da, men akk...
Ministry of Love
sptz's Avatar
Jeg begynte å få alvorlige abstinenser så det var godt at forumet kom opp igjen.. Men kommer det til og bli satt i gang tiltak for og finne ut hvem som står bak ddos angrepet? nff står jo på dedikert server så angrepet var vel direkte mot siden eller?
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
ddos var ikke rettet mot nff,
det var rettet mot andre bokser på samme subnett.
hele subnettet ble nullrouta
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
er det ikke sånn at ddos kommer fra flere kilder, altså det kan bli vanskelig å finne ut hvem som hadde gjort det hvis man skulle prøve å finne det ut. Btw: hvilke programmer bruker man til ddos da? skjønner jo at det er brukt *nix, men noen som har peiling?
Det begynte jo å bli ganske gøy å si ting til folk som ikke leste topicen på #nff over /msg
Men, seriøst. Jeg har nå hudfarge som grenser til "normal". Slem ddos.
PASTA POWER!!!!
magstr's Avatar
Endelig er dere tilbake! Begynte neste bli litt bekymret
Hvordan vet vi at du ikke ble bortført av aliens og ble erstattet av en alien substitute, nso?
spellingnazi
canonix's Avatar
Aliens har ikke baller. nso sine baller er inntakt.
nso
popålol
nso's Avatar
Trådstarter Administrator
Digital: That you will never know
Vi må teste blodet til nso, enkelt å greit. Så det gjort på The Thing igår!
Welcome back§§§
Jeg savna seriøst forumet!
Kjøkkensjef
Hofsoe's Avatar
Internett er veldig kjedelig uten nFF, men jeg fikk iallefall tid til å finne ut mye om Rammstein tho
Opprinnelig postet av canonix
Aliens har ikke baller. nso sine baller er inntakt.
Vis hele sitatet...
Få ham til å ta bilde!
*Tror det ikke får jeg får se det*
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Merket godt at nFF var nede. Har vel mye med at jeg var på vakt og har ingenting å ta meg til. Begynner å lure på om nFF tar for stor plass i livet mitt Men jeg synes det er for lite natteranglere her på forumet
Sist endret av z0p; 8. juni 2003 kl. 04:22.
Up is the new down
SilverKhan's Avatar
Litt skummelt når man merker abstinensene allerede første dagen etter at nff datt ned... ble nød til å ty til www.123spill.com, www.pscode.com ol. men uten nff ble det farlig kjedelig å surfe på nettet... begynte å spille ViceCity for alvor i denne perioden