Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 4626
jeg trodde det fantes en side man kunne spille poker for gratis isteden for å registrere seg for å spille om virkelige penger.

jeg mener det var sånn at du begynte med et par dollar å spilte deg opp med de men det var bare sånn for gøy...(?)

noen som vet hvilken side det er ? jeg kan ikke finne den
prøv freerolls og play cash på unibet.no's poker klient...
King of the world
PolkagrisLaila's Avatar
facebook har jo en populer aplication som en del bruker..
om du har fjesbok da..
Everest Poker freerolls.
De fleste poker klienter har free play, selv om du må registrere deg må du ikke sette inn penger.
Tho for å registrere deg må du ha et kreditkort/visa. Som igjen betyr at du må være 18 år.
pokerstars har en gratis funksjon spillte det en del før^^

edit: her må du ikke registrere kreditkort/visa
Sist endret av -=Insane=-; 26. mars 2008 kl. 19:33.
Sitat av Crustydemon
Tho for å registrere deg må du ha et kreditkort/visa. Som igjen betyr at du må være 18 år.
Vis hele sitatet...
Wrong, jeg har hatt visakort siden jeg var 16.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Freeroll er nok det beste for deg om du ikke vil bruke penger. Der har du også mulighet til å vinne pengebeløp om du gjør det bra i turneringene.
En veldig grei måte å lære seg å spille nybegynnerpoker

www.freeroll.no har en liste over neste freeroll-turnering på flere av de store pokersitene.
Sitat av byp4ss
Wrong, jeg har hatt visakort siden jeg var 16.
Vis hele sitatet...
Jeg og..
Jeg har hatt visa siden jeg var 13, MEN det funker ikke på netthandel etc.

Man må vel være 18 for å ha et kort du kan bruke på internet? Rait?
www.pkr.com

Grafisk poker, som er gratis. Du trenger ikke registrere noen VISA konto eller overføre penger. Det er også litt kjekt, fordi du kan gjøre forskjellige ting, som t.d. reise deg og danse når du drar en pot og viser at du har bløffet!
Nei, du behøver ikke være 18 år for å få et visakort du kan bestille på nettet med.
Men foreldre/foresatte må skrive under på en tillatelse i banken.

Jeg er 16 år, og har mitt eget visakort som jeg bruker endel til ting på nettet. Som feks poker, paypal osv.
Sist endret av ZleadeR; 26. mars 2008 kl. 19:53.
hyys: prk er moro når man er på fylla eller kjeder seg..

Ønsker man å spille poker går man lei av alle dimlingene som bruker timesvis på å snurre rundt stolen hver gang de vinner en pott, eller tilsvarende
▼ ... over et år senere ... ▼
Du kan jo sjekke ut pokerstars, der kan du velge om du vil spille med ekte penger eller gratis. Jeg er i allefall storfornøyd med pokerstars! Ellers kan du jo alltids spille gratis på facebook! Det kan faktisk være ganske sosialt, og ikke minst en finfin måte å lære seg poker på, dersom du er nybegynner
pkr må man laste det ned for og kunne spille gratis?????

pkr må man laste det ned for og kunne spille gratis?????
Sist endret av mathias113; 7. april 2009 kl. 18:29. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av byp4ss Vis innlegg
Wrong, jeg har hatt visakort siden jeg var 16.
Vis hele sitatet...
Det kan nok stemme, men du har nok ikke kredittkort, da man ikke har lov til å opparbeide seg gjeld før man er myndig. Det du har er et helt vanlig debetkort med Visa.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Han har aldri sagt at han har kredittkort heller? Både vanlig visa og visa electron er debet kort.
De aller fleste pokerklienter har vel en eller annen form for gratis pokerspill med play money eller freerolls
www.Pokerstars.com Der kan du spille med såkaldte "lekepenger" gratis og så mye du vil. Når du er klar kan du eventuelt gå over til ekte penger

eller bruk applikasjonen på Facebook. Den fungerer ganske bra etter en liten oppdatering nylig
Skjønner hva du snakker om. Du mener en plass med no deposit bonus. Altså at du fr en vis onus bare for å registrere deg uten VISA e.l

Jeghar hatt på det victor chandler og titan poker. Fikk 20$ på titan og 10$ på chandler

Men er det noen som vet om noen flere?
Sitat av AudunlS Vis innlegg
Jeg har hatt visa siden jeg var 13, MEN det funker ikke på netthandel etc.

Man må vel være 18 for å ha et kort du kan bruke på internet? Rait?
Vis hele sitatet...
Bare for å få oppklaring i dette.

Det du fikk når du var 13 er ikke et Visa, men et Visa Electron. Det er et visakort uten bankkortnummer, og det er nummeret du må oppgi ved netthandel. De fleste banker gir ikke fullverdig visa til ungdom under 18 med unntak av særskilte grunnlag. Jeg gikk i banken og spurte 3 ganger uten hell når jeg var 16, men jeg sendte en e-post direkte til banksjefen og hun innvilget søknaden min.

Og forresten: Pokerstars og Facebook Poker er mine favoritter.
Sist endret av connubialis; 20. april 2009 kl. 01:51.